Kreps Skrevet 8. september 2003 #1681 Skrevet 8. september 2003 Seriøst; dere skal få en rose hver - Kreps og Barbie, forsdi dere bidrar til å gjøre KG til et fint sted. Anna Tusen takk :D
Arwen Skrevet 8. september 2003 #1682 Skrevet 8. september 2003 Anna Lovinda Lillian Tjorven Eowyn Hilde KS MzFire Kid-A Ingeborg Monja Angeleyes Dere får hver deres rose av meg i dag. @ Just beacause :D
Barbie Skrevet 8. september 2003 #1683 Skrevet 8. september 2003 Anna Lovinda og Kreps! :oops: Da må jeg nesten gi dere to en rose hver tilbake. -For søte ord!
Kreps Skrevet 8. september 2003 #1684 Skrevet 8. september 2003 :oops: Da må jeg nesten gi dere to en rose hver tilbake. -For søte ord! Tusen takk, skal sette de rett i vasen :D
Anna Lovinda Skrevet 8. september 2003 #1685 Skrevet 8. september 2003 Oi, her raser det jammen inn roser. Tuuusen takk, jenter. Arwen skal jammen få en rose tilbake, fordi hun er en kjekk jente. :D Anna
Skusla Skrevet 8. september 2003 #1686 Skrevet 8. september 2003 Åååh; rose til meg.... :D Tusen takk snille Eowyn.. Du er den besteste! En stor en tilbake! @ + en stor en til alle som har lagt igjen hilsen i dagboka mi! :D @
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #1687 Skrevet 9. september 2003 Sender en rose til min eks, Anna Lovinda, fordi hun har verdens beste... dagbok. Samtidig får Anastasia Beveretellerannet en kaktus med små, ekle pigger.
Anna Lovinda Skrevet 9. september 2003 #1688 Skrevet 9. september 2003 Å, så søtt, Trøffelen. Jeg angrer litt nå for at jeg kalte deg en frekkas og en lømmel og en bondetamp, men det er jo sant...og man skal jo alltid være ærlige inne på KG. Anastasia kommer nok ikke til å bli glad for den kaktusen. Det har visst rablet helt for henne, stakkars. Hun tåler ikke at jeg er mer perfekt og populær enn henne. Du skal få en rose tilbake av meg, fordi du ga meg noen gode, dog korte minner med bondetampen din... ALo
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 9. september 2003 #1689 Skrevet 9. september 2003 Jeg gir megselv en rose, jeg!! Rett og slett fordi ingen andre gir meg en, og fordi jeg trenger en oppmuntring i disse dager!! Så Lille Lotte: værsågod!! :D
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #1690 Skrevet 9. september 2003 En haug med roser til Hege for en sterk og flott historie! Jeg beundrer deg virkelig, det må jeg innrømme!
Væren Skrevet 9. september 2003 #1691 Skrevet 9. september 2003 Jeg gir megselv en rose' date=' jeg!! Rett og slett fordi ingen andre gir meg en, og fordi jeg trenger en oppmuntring i disse dager!! Så Lille Lotte: værsågod!! :D[/quote'] Da skal du jammen få en av meg, også! Jeg er helt sikker på at du har fortjent den! Klem fra
Gjest Hege Skrevet 9. september 2003 #1692 Skrevet 9. september 2003 En haug med roser til Hege for en sterk og flott historie! Jeg beundrer deg virkelig, det må jeg innrømme! Tusen takk! :oops:
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 9. september 2003 #1693 Skrevet 9. september 2003 TUSEN TAKK VÆREN!! Du er snill du - da får du dagens rose nr. 2 av meg! Fordi du gav meg... Åhhh! Nå ble jeg glad! :D
Anna Lovinda Skrevet 9. september 2003 #1694 Skrevet 9. september 2003 Candyfloss skal få ikke bare en rose, men en hel bukett. Ta vare på deg selv nå. Sender gode tanker din vei. Klem, Anna
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #1695 Skrevet 9. september 2003 Anna Lovinda Lillian Tjorven Eowyn Hilde KS MzFire Kid-A Ingeborg Monja Angeleyes Dere får hver deres rose av meg i dag. @ Just beacause :D Å så koselig!! :D Tuuuusen takk Arwen! Jeg vil gi 3 roser i dag jeg. Greit det, siden det er så sjelden jeg gir ut noen? Den første går til Arwen som gav meg en så fin rose! Den andre rosen går til Adina fordi jeg får så mange PM'er fra deg og som Anna sa " You know why..". Den tredje rosen går til min "hemmelige" venninne her inne, som jeg setter utrolig pris på. Du vet selv hvem du er
Edie Skrevet 9. september 2003 #1696 Skrevet 9. september 2003 Candyfloss skal få ikke bare en rose, men en hel bukett. Ta vare på deg selv nå. Sender gode tanker din vei. Klem fra Aricept
Arwen Skrevet 10. september 2003 #1697 Skrevet 10. september 2003 Dagens rose vil jeg gi til Marianne, hyggelig å snakke med deg i går :D
Marianne Skrevet 10. september 2003 #1698 Skrevet 10. september 2003 I like måte. Sender en i retur og jeg
Gjest sunshine-t Skrevet 10. september 2003 #1699 Skrevet 10. september 2003 Dagens rose går garantert til marianne!!!! Hun har vært her og hjelpt meg med dataen vår og klart og fikset det som var feil med den. jeg har vært uten internett i 5 dager nå*store abstinenser,ja* til og med telenor klarte ikke å fikse det. så kommer min reddende engel og klarer det med glans!!!! Tuuuuuusen takk!!!!!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 11. september 2003 #1700 Skrevet 11. september 2003 Morgenens rose går til Bluebird med pen takk for alle eggene! Fly forsiktig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå