Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk Atacand og Marianne

Mine roser går også til alle som var med på treffet.Crazee får en ekstra for alle sine glimrende kommentarer :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:oops: Tusen takk.

Sender ein stor bukett til alle som var med på å gjera treffet til noko så gøy. (Altså, alle saman, om nokre skulle vera i tvil.)

Og ein go'klem til alle som har lyst på ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke lage et stort show av dette, men akkurat i dag vil jeg gi en rose til CLAM!!

chimp

Lasse

Arnie

Maiken

Som sammen sørget for at fredag 050903 ble en lettere, mer gøyal dag enn man skulle trodd! Ihvertfall min dag!

Og jammen så dukket ikke Lillesol20 og Vibeke opp også. :) Rorser til dere også! Halvgale kvinnemennesker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Maiken! :D Koselig.

Jeg sender en rose til en ennå ikke ser ut til å være plaget av utpreget kugalskap, men er herlig passe sprø og godt klok:

Litago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Mine Roser vil jeg i dag gi til ....

Barbie Det er alltid så koselig å snakke med deg. :D

Og en til

Anna Lovinda forde jeg alltid nynner på denne sangen når jeg leser navnet ditt. :-? Og for alle de fine inleggene dine.

*nynner på vei ut,,,*

Anna, Anna Lovinda, sov stilt under stjernene du.......

:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk for rosen, Kreps, men jeg skulle helst sett at jeg fikk den på grunn av min strålende personlighet og behagelige vesen - men jeg får vel ta til takke med begrunnelsen din. :blunke:

Jeg vil også gi rose til Barbie, fordi hun har så fine pupper. Jeg er misunnelig.

Seriøst; dere skal få en rose hver - Kreps og Barbie, forsdi dere bidrar til å gjøre KG til et fint sted.

Anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...