Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

milla-mor: Fordi du får meg til å le så jeg griner midt i beste jobbtid. Tusen takk. En god latter forlenger virkelig livet.

Her har du et dusin røde roser:

:dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:rødme: Takk for sangen Rekis - og rosene. Nå føler jeg meg litt slem siden jeg bare pisket deg, men jeg pulte jo på deg så jeg tenker at det oppveier for manglende roser?

Men bare for sikkerthets skyld (sånn at du ikke gnåler slik kvinnfolk bruker å gjøre :sjarmor: ), her har du en blomsterkvast:

:smilyblomst:

Og selvsagt en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: Takk for sangen Rekis - og rosene. Nå føler jeg meg litt slem siden jeg bare pisket deg, men jeg pulte jo på deg så jeg tenker at det oppveier for manglende roser?

Men bare for sikkerthets skyld (sånn at du ikke gnåler slik kvinnfolk bruker å gjøre :sjarmor: ), her har du en blomsterkvast:

:smilyblomst:

Og selvsagt en

Åå! Blomst og sang :hjerter: Tusen takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Screemy

Vil gi en blomst til :smilyblomst: :....tjaa, det er jo mange da når jeg tenker meg om...men....

MYSAN, YME, PAX, UGLA, MARILLIA, TORO :dagens-rose: til dere+mange av dere andre som jeg kjenner liksom fra "gamle dager" + mange andre også.....

HELENE PARR, BODILEN, KAKE ,F.PULVER, KOSEMOSE, EVELINA, NEDFALL, TWEEK (vet det nye navnet ditt da;) ), MILKYVAY, BLONDIE65, MANN 42 mfl. får :dagens-rose: + alle dere andre jeg lærte å kjenne og av alle dere som nok er her , men som har skiftet navn (som jeg :fnise:)....i, tja var det 2004 eller 2005 jeg startet som ....? :klø: og fram til nå...

Uansett: :dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose:

Blir jo glad i hverandre da, selvom det er på KG :klemmer:

Endret av Screemy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Screemy
Jeg gir Screemy en tilbake - fordi det er så hyggelig at du er her igjen :dagens-rose:

Takk for det - så hyggelig :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gi en :dagens-rose: og en :blaaveis: til Screemy, fordi det er sånn jeg føler det. :ler:

God helg, Screems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Screemy
Jeg vil gi en :dagens-rose: og en :blaaveis: til Screemy, fordi det er sånn jeg føler det. :ler:

God helg, Screems.

Åh, takk for det du :bukke: jeg liker roser :dagens-rose: og blåveiser,

går nå med solbriller, men jeg kler dem da :briller:

Til deg, :dagens-rose: fordi du er reflektert, rar, morsom og rar en gang til :fnise:

Edit: gav deg 2 roser, men fjernet en..... :erter:

Endret av Screemy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gi en blomst til :smilyblomst: :....tjaa, det er jo mange da når jeg tenker meg om...men....

MYSAN, YME, PAX, UGLA, MARILLIA, TORO :dagens-rose: til dere+mange av dere andre som jeg kjenner liksom fra "gamle dager" + mange andre også.....

Til meg også... :sjenert:

Tusen takk! :klem:

Fortjener en :dagens-rose: du også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Screemy
Til meg også... :sjenert:

Tusen takk! :klem:

Fortjener en :dagens-rose: du også...

Takk for blomst :sjenert: Du er bare så fin du Uglemor - klart du får blomst av meg, har jo "kjent" det i 4-5 år så....Å,:overrasket: det er faktisk sant men det var leeeenge, laaaaang tid vi har tilbrakt her gitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
...har jo "kjent" det i 4-5 år så....Å,:overrasket: det er faktisk sant men det var leeeenge, laaaaang tid vi har tilbrakt her gitt :fnise:

4-5 år... :dåne:

...men vi er jo (nesten) ikke her... :sjarmor:

Det må i såfall være noen andre... :fnise:

*KG-Ugla 5 år og 2 dager gammel... :overrasket: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4-5 år... :dåne:

...men vi er jo (nesten) ikke her... :sjarmor:

Det må i såfall være noen andre... :fnise:

*KG-Ugla 5 år og 2 dager gammel... :overrasket: *

Jeg har heldigvis ikke så lang fartstid på KG. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...