Alice Ayres Skrevet 28. mai 2008 #5181 Del Skrevet 28. mai 2008 milla-mor: Fordi du får meg til å le så jeg griner midt i beste jobbtid. Tusen takk. En god latter forlenger virkelig livet. Her har du et dusin røde roser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 29. mai 2008 #5182 Del Skrevet 29. mai 2008 til Rekis, samt en Jeg nekter å gi roser. 10000 roser til Alice samt :dagens-rose: :dagens-rose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 29. mai 2008 #5183 Del Skrevet 29. mai 2008 :rødme: Takk for sangen Rekis - og rosene. Nå føler jeg meg litt slem siden jeg bare pisket deg, men jeg pulte jo på deg så jeg tenker at det oppveier for manglende roser? Men bare for sikkerthets skyld (sånn at du ikke gnåler slik kvinnfolk bruker å gjøre ), her har du en blomsterkvast: Og selvsagt en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 29. mai 2008 #5184 Del Skrevet 29. mai 2008 :rødme: Takk for sangen Rekis - og rosene. Nå føler jeg meg litt slem siden jeg bare pisket deg, men jeg pulte jo på deg så jeg tenker at det oppveier for manglende roser? Men bare for sikkerthets skyld (sånn at du ikke gnåler slik kvinnfolk bruker å gjøre ), her har du en blomsterkvast: Og selvsagt en Åå! Blomst og sang Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Screemy Skrevet 29. mai 2008 #5185 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Vil gi en blomst til :....tjaa, det er jo mange da når jeg tenker meg om...men.... MYSAN, YME, PAX, UGLA, MARILLIA, TORO til dere+mange av dere andre som jeg kjenner liksom fra "gamle dager" + mange andre også..... HELENE PARR, BODILEN, KAKE ,F.PULVER, KOSEMOSE, EVELINA, NEDFALL, TWEEK (vet det nye navnet ditt da;) ), MILKYVAY, BLONDIE65, MANN 42 mfl. får + alle dere andre jeg lærte å kjenne og av alle dere som nok er her , men som har skiftet navn (som jeg )....i, tja var det 2004 eller 2005 jeg startet som ....? :klø: og fram til nå... Uansett: Blir jo glad i hverandre da, selvom det er på KG Endret 30. mai 2008 av Screemy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 30. mai 2008 #5186 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg gir Screemy en tilbake - fordi det er så hyggelig at du er her igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Screemy Skrevet 30. mai 2008 #5187 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg gir Screemy en tilbake - fordi det er så hyggelig at du er her igjen Takk for det - så hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 30. mai 2008 #5188 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg vil gi en og en :blaaveis: til Screemy, fordi det er sånn jeg føler det. God helg, Screems. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 3. juni 2008 #5189 Del Skrevet 3. juni 2008 Dagens går til milla-mor. Du vet hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. juni 2008 #5190 Del Skrevet 3. juni 2008 til Inlove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. juni 2008 #5191 Del Skrevet 3. juni 2008 Til Løven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. juni 2008 #5192 Del Skrevet 3. juni 2008 Til Løven Enig. Løven trenger både og i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 3. juni 2008 #5193 Del Skrevet 3. juni 2008 Til Løven Enig. Løven trenger både og i dag. Ååh! dere er så gode "jentene mine"!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Screemy Skrevet 3. juni 2008 #5194 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Jeg vil gi en og en :blaaveis: til Screemy, fordi det er sånn jeg føler det. God helg, Screems. Åh, takk for det du :bukke: jeg liker roser og blåveiser, går nå med solbriller, men jeg kler dem da Til deg, fordi du er reflektert, rar, morsom og rar en gang til Edit: gav deg 2 roser, men fjernet en..... Endret 3. juni 2008 av Screemy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 4. juni 2008 #5195 Del Skrevet 4. juni 2008 Vil gi en blomst til :....tjaa, det er jo mange da når jeg tenker meg om...men.... MYSAN, YME, PAX, UGLA, MARILLIA, TORO til dere+mange av dere andre som jeg kjenner liksom fra "gamle dager" + mange andre også..... Til meg også... Tusen takk! Fortjener en du også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Screemy Skrevet 4. juni 2008 #5196 Del Skrevet 4. juni 2008 Til meg også... Tusen takk! Fortjener en du også... Takk for blomst Du er bare så fin du Uglemor - klart du får blomst av meg, har jo "kjent" det i 4-5 år så....Å, det er faktisk sant men det var leeeenge, laaaaang tid vi har tilbrakt her gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 4. juni 2008 #5197 Del Skrevet 4. juni 2008 ...har jo "kjent" det i 4-5 år så....Å, det er faktisk sant men det var leeeenge, laaaaang tid vi har tilbrakt her gitt 4-5 år... :dåne: ...men vi er jo (nesten) ikke her... Det må i såfall være noen andre... *KG-Ugla 5 år og 2 dager gammel... * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. juni 2008 #5198 Del Skrevet 4. juni 2008 4-5 år... :dåne: ...men vi er jo (nesten) ikke her... Det må i såfall være noen andre... *KG-Ugla 5 år og 2 dager gammel... * Jeg har heldigvis ikke så lang fartstid på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 4. juni 2008 #5199 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg har heldigvis ikke så lang fartstid på KG. Nei, særlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. juni 2008 #5200 Del Skrevet 4. juni 2008 Nei, særlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå