Gjest Hege Skrevet 30. august 2003 #1661 Del Skrevet 30. august 2003 Gratulerer, Merete! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 30. august 2003 #1662 Del Skrevet 30. august 2003 dagens, eller nattens rose vil jeg gi til marianne som fant på at vi skulle ha treff dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 31. august 2003 #1663 Del Skrevet 31. august 2003 Tusen takk Søndagens rose går til alle som var på treff i går kveld. Jeg storkoste meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 31. august 2003 #1664 Del Skrevet 31. august 2003 En stor RØD ROSE skal gis til remyline for hjelp av avtar forminsking. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 31. august 2003 #1665 Del Skrevet 31. august 2003 Tusen takk Atacand og Marianne Mine roser går også til alle som var med på treffet.Crazee får en ekstra for alle sine glimrende kommentarer :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 31. august 2003 #1666 Del Skrevet 31. august 2003 ja jeg henger meg med på den remyline!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 31. august 2003 #1667 Del Skrevet 31. august 2003 :oops: Tusen takk. Sender ein stor bukett til alle som var med på å gjera treffet til noko så gøy. (Altså, alle saman, om nokre skulle vera i tvil.) Og ein go'klem til alle som har lyst på ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 5. september 2003 #1668 Del Skrevet 5. september 2003 Vil gi dagns rose til alle de hyggelige folkene som har lagt igjen hilsen i dagboka mi jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 5. september 2003 #1669 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg vil gi en rose til Zirine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 5. september 2003 #1670 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg vil gi en rose til Kreps jeg. -Fordi jeg synes synd på deg som må på jobb i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. september 2003 #1671 Del Skrevet 5. september 2003 To roser vil jeg dele ut. En til bluebird fordi de virker så hyggelige. @ @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 5. september 2003 #1672 Del Skrevet 5. september 2003 Skal ikke lage et stort show av dette, men akkurat i dag vil jeg gi en rose til CLAM!! chimp Lasse Arnie Maiken Som sammen sørget for at fredag 050903 ble en lettere, mer gøyal dag enn man skulle trodd! Ihvertfall min dag! Og jammen så dukket ikke Lillesol20 og Vibeke opp også. Rorser til dere også! Halvgale kvinnemennesker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 5. september 2003 #1673 Del Skrevet 5. september 2003 Takk Maiken! :D Koselig. Jeg sender en rose til en ennå ikke ser ut til å være plaget av utpreget kugalskap, men er herlig passe sprø og godt klok: Litago Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. september 2003 #1674 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg vil gi en rose til Kreps jeg. -Fordi jeg synes synd på deg som må på jobb i morgen. Tusen takk, :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 7. september 2003 #1675 Del Skrevet 7. september 2003 I dag vil jeg gi rose til alle som har skrevet hilsen i boka mi, samt en rose til rompa til Kreps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 7. september 2003 #1676 Del Skrevet 7. september 2003 Vil gi en rose til Tex. Klem, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 7. september 2003 #1677 Del Skrevet 7. september 2003 Hei Vil gi en rose til Adina. You know why. Klem, Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. september 2003 #1678 Del Skrevet 8. september 2003 en rose til rompa til Kreps Tusen takk, det var en nydelig rose :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. september 2003 #1679 Del Skrevet 8. september 2003 Mine Roser vil jeg i dag gi til .... Barbie Det er alltid så koselig å snakke med deg. :D Og en til Anna Lovinda forde jeg alltid nynner på denne sangen når jeg leser navnet ditt. :-? Og for alle de fine inleggene dine. *nynner på vei ut,,,* Anna, Anna Lovinda, sov stilt under stjernene du....... :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 8. september 2003 #1680 Del Skrevet 8. september 2003 Tuusen takk for rosen, Kreps, men jeg skulle helst sett at jeg fikk den på grunn av min strålende personlighet og behagelige vesen - men jeg får vel ta til takke med begrunnelsen din. :blunke: Jeg vil også gi rose til Barbie, fordi hun har så fine pupper. Jeg er misunnelig. Seriøst; dere skal få en rose hver - Kreps og Barbie, forsdi dere bidrar til å gjøre KG til et fint sted. Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå