Livets datter Skrevet 28. august 2003 Forfatter #1641 Del Skrevet 28. august 2003 Linemor; her er en rose til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 28. august 2003 #1642 Del Skrevet 28. august 2003 Du får jammen meg en i retur også.... Fortjener d, så utskjelt som du har blitt! Kaller du de motinnleggene som LD fikk i den tråden for utskjelling??? Du verden, her tåler man ikke mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 28. august 2003 #1643 Del Skrevet 28. august 2003 takk for roser anna og LD det var veldig koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. august 2003 #1644 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg vil gi en rose til væren, som aldri får noen. Derfor vil jeg gi en til deg. :D Takk! Så snill du er!!! Sender en rose igjen til deg jeg, Trulselinemor! Ha en fin dag! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 28. august 2003 #1645 Del Skrevet 28. august 2003 I dag vil jeg gi bort 2 roser: 1 til Aricept 1 til Puff the Magic Dragon Så vil jeg gi bort en til: Til Atacand Det blir 3 roser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. august 2003 #1646 Del Skrevet 28. august 2003 En rose til starie. Takk for hjelp! Du er en rosaengel. hehe :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 28. august 2003 #1647 Del Skrevet 28. august 2003 Takk takk din gamle heks En tilbake, fordi du er den du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sister Blue Skrevet 29. august 2003 #1648 Del Skrevet 29. august 2003 Denne hyllesten går til min beste venn Anna (ingen her på KG, foreløpig..selv om det hadde vært hyggelig om du også logget deg inn som noe annet enn "gjest"). Mummu-klemmer i fleng til deg Anna :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 29. august 2003 #1649 Del Skrevet 29. august 2003 Vil gi en rose tilbake til MarianneE jeg. Som takk for bytur og lunsj forrige gang og at du orker å betro deg til meg. Det setter jeg stor pris på :D Vil også gi en rose til Ztylish som takk for hyggelig mail og flotte pusebilder. De var sååå søte. Håper dere får pusunger snart Gir også en rose til xeyes i håp om at hun viser meg litt bilder fra turen + av kjolene du kjøpteeeee.... :misunnelig: :D Vil benytte anledningen til å gi hundre tusen roser til min kjære, som har bursda`i dag. En riktig god fredag til alle :D Klem, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. august 2003 #1650 Del Skrevet 29. august 2003 Vil gi en rose Du er nå herlig, da!!! En rose til alle som svarer meg på tråden om svigermor som bitcher om vekta mi! At dere bryr dere og engasjerer dere betyr utrolig mye for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 29. august 2003 #1651 Del Skrevet 29. august 2003 Dagens rose går til Sheba for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. august 2003 #1652 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg vil gjerne gi en rose til Revetispa som gjennom aksjonen sin sørget for at vi får tilbake de store sterke guttene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. august 2003 #1653 Del Skrevet 29. august 2003 Er BSB tilbake? Når? Hvor? Hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 29. august 2003 #1654 Del Skrevet 29. august 2003 Dagens rose går til Sheba for dette. 1000 takk Arwen! :D Du får en tilbake av meg også, nå ble jeg glad! Ha en fin fredag og en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 29. august 2003 #1655 Del Skrevet 29. august 2003 Oi, nå er det lenge siden jeg har gitt ut roser, så jeg har noen jeg vil gi til... Først og fremst vil jeg gi en rose til Diva- er så godt å ha deg tilbake!!!!Har savnet deg kjempemasse vennen. Den andre rosen min går til Skusla- takk for at du er den du er, ei kjempejente!! Håper på mange koselige samtaler på msn, og at vi kan møtes snart!!! Den tredje rosen min går til Kverula, lenge siden jeg har "møtt" deg på KG nå, håper det ikke blir så lenge til neste gang! Madison- hvor eeer du? Har ikke sett deg her på lenge, savner deg! Midnattsol- tusen takk for kos hilsen i dagboken min!!!! Oi, er sikkert mange flere jeg skulle gitt til..Så, siden det er så lenge siden jeg har gitt rose, så vil jeg gjerne gi en rose hver til alle faste brukere på KG, er aldri kjedelig her på KG med dere! Klem og roser fra Eowyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. august 2003 #1656 Del Skrevet 29. august 2003 :D Takk! *happy* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 30. august 2003 #1657 Del Skrevet 30. august 2003 Dagens rosebukett går til Monja og Monjamannen som gifter seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. august 2003 #1658 Del Skrevet 30. august 2003 Dagens rosebukett går til Monja og Monjamannen som gifter seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2003 #1659 Del Skrevet 30. august 2003 I dag gir jeg meg selv en stor rose, fordi jeg har fått en nydelig jentebaby!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 30. august 2003 #1660 Del Skrevet 30. august 2003 En rød rose til Merete som har blitt mamma til en liten jente Gratulerer begge to!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå