Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil gi rose til Livets Datter for hennes ærlighet

Jeg vil gi roser til Postit,Arwen,Aricept,Hilde K S,MariannE,Marianne,Donpedro,Kira og Cita fordi dere gjør Kg koslig.

tusen takk!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gir jeg garantert en stor fin flott rose til Trulselinemor. Vet hvordan du har det. :( Når ser du han igjen?

*KLEM*

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor
Da gir jeg garantert en stor fin flott rose til Trulselinemor. Vet hvordan du har det. :( Når ser du han igjen?

*KLEM*

@

Tusen takk midnattsol, dette gjorde godt. Jeg ser han på fredag, men det føles en evighet til.

Midnattsol får ei rose tilbake fra meg.

Og jeg vil gi en rose til Lea, som ikke har sovet i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal jeg jammen forære roser! Jeg gir en til hver av dere som sa dere hadde lyst til å møte meg: Lisa-Beth, Embla s, Alive, Livets Datter, lurven + en diger dyprød, langstilket én til Juggernaut alias Maskemannen alias Lasse alias ridder Lasso alias......Nei, tror jeg stopper der! Blir for mye for et lite chimpe-hode å holde styr på.... :ler: Håper inderlig jeg ikke hoppet over noen nå da.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En nuss til Cimpsen min og en stor bukett med blodrøde roser går til.. ja.. hun vet det nok... :wink: Så kan hun se på dem mens hun skriver den greia... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag vil jeg gi en rose til Marianne, forde hun er så flink å hjelpe meg med div.Så får Atacand en for at hun skal maile meg noen gode oppskrifter.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

I dag har jeg lyst til å gi rose til en eller annen her inne, men jeg vet ikke hvem. Så jeg skal tenke på saken og komme tilbake litt senere med hvem som fortjener rose fra meg i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Trulselinemor

Tusen takk for rosen Skarv. Du får en rød tilbake av meg, stell pent med den.

Jeg er nå kommet tilbake for å fortelle hvem som skal få den rosen jeg hadde lyst til å gi bort i dag. Det var ikke lett, men valget havnet på Fiola. Det er fordi hun har blitt stebestemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens rose går til meg selv fordi jeg har rundet de 600 og dermed blitt superaktiv :oops:

Gratulerer, gratulerer :klovn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens rose går til meg selv fordi jeg har rundet de 600 og dermed blitt superaktiv :oops:

Gratulerer, gratulerer :klovn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...