Livets datter Skrevet 22. august 2003 Forfatter #1581 Del Skrevet 22. august 2003 LilleBille; dagens rose er DIN! Jeg har utrolig sansen for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 22. august 2003 #1582 Del Skrevet 22. august 2003 Tuusen takk for de 10 rosene jeg fikk Anna Lovinda! Jeg ble kjempeglad! Nå er operasjonen først 2 september, men jeg skal stelle pent med dem, så står de seg sikkert til da! Jeg vil gjerne gi en stor bukett roser tilbake tildeg Anna, fordi du er så omtenksom og grei! Klem, Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 22. august 2003 #1583 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg vi gi roser til Livets datter,som takk for hjelpen. Du fortjener det virkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 22. august 2003 #1584 Del Skrevet 22. august 2003 En tilbake til deg Atacand. En til MarianneE og Mayamor som har blitt tanter. En til allle de som besøker dagboken min. Det er så utrolig koselig når noen stikker innom ! Det løfter faktisk humøret mitt. ( Og nå begynte alarmen min å blinke igjen , "avhengig avhengig avhengig" og blinke med det røde lyset.... Snille cybervenner :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 22. august 2003 #1585 Del Skrevet 22. august 2003 LilleBille; dagens rose er DIN! Jeg har utrolig sansen for deg! LilleBille får en fra meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 22. august 2003 #1586 Del Skrevet 22. august 2003 Idag får MIDNATTSOL en stooor rose fra meg fordi hun er syk.... :cry: @ Den neste rosen min i dag går til DIVA fordi du er tilbake og du er en kjempe jente og god venninne. Har savna deg vennen min.... @ Den siste rosen min går i dag til FREDAGSBARN- fordi det er fredag og rett og slett fordi hun er et utrolig godt menneske som bryr seg om andre... @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 22. august 2003 #1587 Del Skrevet 22. august 2003 Tusen takk for rose, Atacand. Det var hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 22. august 2003 #1588 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg vil dele ut to roser. Den ene rosen går til Dina69 og den andre til Usikker. Dere er enestående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 22. august 2003 #1589 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg vil gi en stor bukett med røde og hvite roser til Tilde. Alt går bra vennen! Og litt fordi du har stilig avatar nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 22. august 2003 #1590 Del Skrevet 22. august 2003 En rose til Skarv, fordi hun føler seg som en tomat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. august 2003 #1591 Del Skrevet 23. august 2003 En til MarianneE og Mayamor som har blitt tanter. Da går min rose til Mayamor også!! Og en til HildeKS: Gå mot lyset, HildeKS!! GÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 23. august 2003 #1592 Del Skrevet 23. august 2003 Min rose i dag går til meg selv. Fordi jeg har sovet i natt, og derfor har vært opplagt nok til å vaske hele huset (det var på tide) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 23. august 2003 #1593 Del Skrevet 23. august 2003 Dagens rose går til. Snart er den ferdig blomstret! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 23. august 2003 #1594 Del Skrevet 23. august 2003 Dagens rose går til. Snart er den ferdig blomstret! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 23. august 2003 #1595 Del Skrevet 23. august 2003 Idag får MIDNATTSOL en stooor rose fra meg fordi hun er syk.... :cry: TUSEN TAKK!!! :D :D ..og det går bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 23. august 2003 #1596 Del Skrevet 23. august 2003 Lenge siden jeg har fulgt med på denne tråden gitt, men jeg vil rett og slett gi en rose til hver av de som noen gang har gitt noen en rose (jeg har jo samla opp mange, ikke sant, som jeg ikke har delt ut på lenge) for den omtanken de viser andre på denne måten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 23. august 2003 #1597 Del Skrevet 23. august 2003 Tusen takk, F. Barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. august 2003 #1598 Del Skrevet 23. august 2003 LilleBille; dagens rose er DIN! Jeg har utrolig sansen for deg! .. og fra Lea også.... TUSEN TAKK Blir helt rørt jeg (gråter alltid når jeg blir rørt -- eller glad) Har ikke sett dette før nå.. (Viruset hadde også litt sansen.... :evil: ) .. og sender en kurv med "hjemmegrodde" blåbær i retur som takk for blomstene (Blåbærbusken min har nemlig laget masse deilige blåbær i år - og jeg er kjempestolt). - og får å si at jeg har sansen for dere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 23. august 2003 #1599 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg er ikke den flittigste til å gi fra meg roser - faktisk er jeg sjelden inni denne tråden. Men i dag må jeg nesten gi en rose til linemor fordi dagboken hennes gjorde inntrykk på meg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 24. august 2003 #1600 Del Skrevet 24. august 2003 Dagens rose går til Bertha fordi hun har fått nye øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå