Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å gi Achmed en velsmakende bunt med rødkløver i dag.  

Bare fordi jeg ler så godt av innleggene dine.  :ler:

Takk og takk. De smakte nydelig. Tror nesten du bør få en tilbake bare fordi du gidder å lese dem.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Atacand

Jeg vil gi rose til Livets Datter for hennes ærlighet

Jeg vil gi roser til Postit,Arwen,Aricept,Hilde K S,MariannE,Marianne,Donpedro,Kira og Cita fordi dere gjør Kg koslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Atacand, for nyydelig og velduftende rose. Den er allerede skrå-skjært og satt i vann!

Jeg er NØDT til å gi min rose til

:ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sender jeg en oppmuntrende, rød, velduftende rose til meg selv!!!

Hjertlig takk, det varmet!... -Ta vare på deg selv

Jepp! Skal det!

Fint, viktig det vet du!

Ja, men ikke alltid like lett..

Nei, vet det, derfor rosen!..

Hjertelig!

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Atacand!

Og så gir jeg en til Lasse. Stakkars..en som gir rose til seg selv,,,,men han må virkelig kunne se hvorfor han fortjener det, og da stoler jeg på det jeg. Så med et litt naivt smil, her er en rose Lasse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gi rose til Atacand, en til Livets Datter, en til Lillian og en til Lasse (så slipper du og gi til deg selv!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tusen takk Atacand :)

Og jeg vil gi en rose til Atacand, sunshine-t, Lillian, Linemor, Barbie og til slutt til alle som skal på rogalandstreffet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gi rose til Atacand' date=' en til Livets Datter, en til Lillian og en til Lasse (så slipper du og gi til deg selv!)[/quote']

Takk, snille MariannE. Du får en gul en tilbake.

Den røde vil jeg nemlig gi til Chimp idag! Bare fordi! (ok, du har jo vært en "råing" inne på spørreboken idag...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gi rose til DIVA Godt du er her igjen!!

Også en til megselv: Siden jeg har blitt tante idag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thank you so' date=' so much, LD! Vant jeg......??? :P[/quote']

Jeg synes iallefall du fortjener tittelen "dagens vinner".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir meg selv en rose fordi jeg er meg :D

Tuuusen takk, Anna Lovinda. Dette var virkelig overraskende. Hvem kunne vel ha forutsett at jeg skulle oppleve slik en ære. Endelig har jeg nådd det målet jeg satte meg for lenge siden - i juli en gang, da jeg trådde inn i KGs rekker. Jeg vil benytte anledningen til å takke alle som har gjort dette mulig for meg: Mine foreldre; Arne og Belinda Lovinda, tante Dorris, tante Dagfrid, tante Closetta, onkel Nils Jon, samt alle lærerne på grunnskolen, på videregående, og da spesielt med tanke på informatikklæreren min som alltid hadde en vennlig hånd strykende på ryggen til oss jenter mens han pustet tungt inn i ørene våre, mine forelesere på universitetet, katten min, myggen som ikke bet meg sommeren 1987, Æsops Fabler som lærte meg mye om moral, og sist, men ikke minst; men selv!

Takk, takk, snufs :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Adina Madeleine

:hoho:

Du er ubetalelig, Anna! Derfor skal du få to roser av meg. Én fordi du er den du er, og den andre du er. Og den andre rosen er til å dele med alle de fantastiske menneskene (?) som har gjort deg til den du, og du, er... :wink:

Klem fra

Adina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag vil jeg gi 3 roser.. 2 små og 1 stor.

Den store går til meg selv :Nikke: fordi jeg de siste dagene har overkommet endel hindringer i livet mitt.. Har gjort endel ting som var vanskelige og "harde" for meg å gjennomføre!

Den ene lille (men ikke fult så liten..) vil jeg gi til min mann som har hjulpet meg gjennom det over

Og den siste vil jeg gi til alle her på KG, som alltid er hjelpsomme og gode å ha :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil med dette dele ut 20 roser til:

10 av disse går til Dina som skal opereres på tirsdag. Lykke til!

De andre 10 går til Adina fordi hun er en grepa jente med ben i nesen, og fordi hun har sine meningers mot! Keep up the good work!

Anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gi dagens rose® til

MarianneE : Gode vennen min. Du har gitt meg en rose og hyggelig velkomst på KG igjen og du er en kjempeflott venninne! Kos deg med lille tantebarnet :D

---------------------<

Anna Lovinda : Fordi du var en av de første som besøkte dagboka mi etter at jeg kom hit igjen og du virker som en hyggelig og interessant person. Med en goood dash humor i tillegg. Takker og bukker for hilsner!

---------------------<

Klemmer fra Diva :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...