Dina Skrevet 17. august 2003 #1541 Del Skrevet 17. august 2003 Tuuusen takk jenter, nå ble jeg glad! Håper der har det fint i kveld... jeg skulle vært i seng nå, men det er så vanskelig å legge seg.... Ble ihvertfall veldig glad for blomstene! :D Klem, Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 17. august 2003 #1542 Del Skrevet 17. august 2003 Her er en "lykke til med konsultasjonen" rose til Dina! Klem, Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 17. august 2003 #1543 Del Skrevet 17. august 2003 En rose skal Hilde også ha, fordi hun er den hun er. :D Klem Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 17. august 2003 #1544 Del Skrevet 17. august 2003 Nok en rode deles ut i natten, og denne går til Adina som oppmuntring. Det order seg nok til slutt, skal du se :blunke: ... Klem, Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anastasia Beverhausen Skrevet 17. august 2003 #1545 Del Skrevet 17. august 2003 Min første rose her inne på KG går til mitt kjære alter ego Anna Lovinda. Hadde bare alle vært som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2003 #1546 Del Skrevet 17. august 2003 I dag gir jeg meg selv en rose fordi jeg skal på hytta i dag! Hurra! :D Også vil jeg gi Linemor en rose fordi det er lenge siden jeg har hørt fra deg, og fordi jeg lurer på hvordan det går med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 17. august 2003 #1547 Del Skrevet 17. august 2003 Tusen takk for roser ! Lenge siden jeg har vært på denne tråden, så nå har jeg roser nok til den store vasen ! Det går en bukett med sommerblomster tilbake til Marianne, MarianneE, ninni,Imari og Anna Lovinda. Også en rose til Mie og Maya ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. august 2003 #1548 Del Skrevet 17. august 2003 Det går en bukett med sommerblomster tilbake til MarianneE :D Jeg vil gi en rose til alle som var så snille og gratulerte meg med dagen da jeg fylte 25 på fredagen! Kjempe koselig at så mange gjorde dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 17. august 2003 #1549 Del Skrevet 17. august 2003 Har ikke lest denne tråden før jeg... :oops: Men gir herved en rose, stor, flott, dyprød og langstilket til alle jeg chattet med i går kveld/ natt: Ingeborg, myagi, Atacand, Bertha, usikker, Tilde, PostIt, Irka....og jeg vet det er noen jeg har glemt...tilgi meg! Jeg er distré... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 17. august 2003 #1550 Del Skrevet 17. august 2003 Tusen takkAtacand.Buketten står vedsidwn av PCen.Du får tilbake en bukett markblomster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 17. august 2003 #1551 Del Skrevet 17. august 2003 I dag går min rose til den første som skriver en hilsen i dagboka mi. (Gjør ingenting om du har skrevet før). :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 17. august 2003 #1552 Del Skrevet 17. august 2003 Rosa går til KIRA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 17. august 2003 #1553 Del Skrevet 17. august 2003 Takker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 17. august 2003 #1554 Del Skrevet 17. august 2003 Vil gi et par roser i dag også, jeg Først en kjempediger bukett til Anette som jeg er så glad i og som jeg kommer til å savne sååå masse :cry: Så en rose til Lea, siden jeg synes det er flott at hun endelig har fått bestemt seg og tør å gjøre noe med sakene! (tenker på jobb osv) En rose til alle som vet å ta vare på vennene sine og som husker på å fortelle dem hvor glade de er i dem :D Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 17. august 2003 #1555 Del Skrevet 17. august 2003 Hurra! Jeg fikk rose! Tusen takk, Aricept. Rose til deg også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 17. august 2003 #1556 Del Skrevet 17. august 2003 Takk Ingeborg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 17. august 2003 #1557 Del Skrevet 17. august 2003 Sjelden jeg gir roser, men i dag vil jeg gi en stor bukett til Lavendel. Fordi hun forjener det, og spesielt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 17. august 2003 #1558 Del Skrevet 17. august 2003 Tusen takk for rose, Lillian! :D Nok er nok, nemlig :evil: . Best å ta seg selv i nakken før det går rett til rabadabadundas. En rose tilbake til deg. Og en rose til alle de nye brukerene som har kommet til KG de siste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Po Pi Skrevet 17. august 2003 #1559 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg vil gjerne gi en rose til Mae, som er nyregistrert bruker her på Kg. Jeg ønsker at du vil trives her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 17. august 2003 #1560 Del Skrevet 17. august 2003 @--,--'---- Jeg vil at Ca. skal få en rose, siden hun stelte istand boller og brus for meg på bursdagen min!!! You made my day :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå