Skarv Skrevet 15. august 2003 #1521 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg vil gi Rose til alle som har bursdag i dag,og en til Kreps som plaster for missforst.fra i går kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 15. august 2003 #1522 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg vil gi Rose til alle som har bursdag i dag' date='og en til Kreps som plaster for missforst.fra i går kveld.[/quote'] Takk for rosen Kaspara :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 15. august 2003 #1523 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg vil gi en rose til alle de hyggelige kg brukere av begge kjønn.Da er ingen glemt og ingen nevnt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 15. august 2003 #1524 Del Skrevet 15. august 2003 En stoooor bukett med roser til MarianneE på bursdagen hennes! Jeg tror du skal få 25 stykker jeg, en for hvert år du har levd?? (åj, 25 år - det var lenge, det!! ) Og så må Hilde KS også få en stooor bukett - den må vel faktisk bli ENDA større enn den som MarianneE fikk den, da? Jeg stikker på ferie i dag, og derfor vil jeg gi en masse med roser til dere alle sammen. Så psyko det enn kan høres ut, så kommer jeg sikkert til å savne dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 16. august 2003 #1525 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg vil gi en rose til hver av dere som var på chatten i lag med meg, natt til lørdag 16 august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 16. august 2003 #1526 Del Skrevet 16. august 2003 Stor bukett roser vil jeg gi til Kreps,Remyline,Donpedro og Lea. fordi de er koslige kg-brukere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 16. august 2003 #1527 Del Skrevet 16. august 2003 Tusen takk for rosen Atacand, du får en i retur fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 16. august 2003 #1528 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg har lyst å gi Achmed en velsmakende bunt med rødkløver i dag. Bare fordi jeg ler så godt av innleggene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 16. august 2003 #1529 Del Skrevet 16. august 2003 :plante roser på Krepsen: Vær så god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. august 2003 #1530 Del Skrevet 16. august 2003 Tusen takk, Atacand! Du får en tilbake fra meg. I tillegg vil jeg gi roser til alle som var på chatten i går kveld... det blir minst 16 stk tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 16. august 2003 #1531 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg har lyst å gi Achmed en velsmakende bunt med rødkløver i dag. Bare fordi jeg ler så godt av innleggene dine. Takk for rosen Arwen Jeg vil gi deg en kjempe bukett med Lilljekonvall og Orkideer fodi de luker så godt,også har du et godt hjerte. Jeg liker å spre humor og galgenhumor,noen kaller det grå stein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 16. august 2003 #1532 Del Skrevet 16. august 2003 Å tusen takk, Kreps, for rosen jeg fikk på torsdag! :kysse: Har ikke sett den før nå, jeg, for jeg regner ikke med å få noen :oops: Jeg gir deg også en rose tilbake, også skal Angeleyes få en. Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 16. august 2003 #1533 Del Skrevet 16. august 2003 Vil gi roser til meg selv forde jeg er sykemeldt å synes synd på meg sjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 16. august 2003 #1534 Del Skrevet 16. august 2003 Vil gi roser til meg selv forde jeg er sykemeldt å synes synd på meg sjøl. du skal få en bunt av Liljekonvall av meg fordi du er syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 16. august 2003 #1535 Del Skrevet 16. august 2003 En rose til Atacand fra meg! Det er nemlig jeg som er meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #1536 Del Skrevet 16. august 2003 Å tusen takk, Kreps, for rosen jeg fikk på torsdag! :kysse: Har ikke sett den før nå, jeg, for jeg regner ikke med å få noen :oops: Jeg gir deg også en rose tilbake, også skal Angeleyes få en. Adina M. Tuuusen takk Adina! :kysse: Du får en tilbake også, fordi jeg liker deg så godt! Og for alle PM'ene jeg får! :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 16. august 2003 #1537 Del Skrevet 16. august 2003 Dette er første gang jeg er inne på denne tråden og jeg tar til meg en rose siden jeg var på chatten i går og i dag. Gir rose til CeNedra fordi hun besøker dagboken min ofte og til alle jeg har chattet med. *raus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 17. august 2003 #1538 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg har også lyst på rose....... :cry: men liker best de blodrøde, eller for eksempel en hvit tigerlilje! Dina, som hilser varmt til den flotte gjengen som var på chatten i går kveld/natt! Dere er supre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 17. august 2003 #1539 Del Skrevet 17. august 2003 Dina: "værsegod" En hvit en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 17. august 2003 #1540 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg vil gi en rose til Dina69, takk for at du er den du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå