Skusla Skrevet 12. august 2003 #1481 Del Skrevet 12. august 2003 I dag vil jeg gi en rose til Kverula.. Bare fordi det er så lenge siden sist.. Å så var det så kjempe kost å endelig møte henne.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2003 #1482 Del Skrevet 12. august 2003 En rose - selvsagt ad omveier, jeg ignorerer henne jo - til Livets datter fordi denne tråden nå er på 100 sider! Og en velkommenrose til torarin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2003 #1483 Del Skrevet 12. august 2003 En kjemperose til alle brukere av KG for å markere starten på en ny æra! @) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 12. august 2003 #1484 Del Skrevet 12. august 2003 En rose til Hege som er en flink moderator :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 12. august 2003 #1485 Del Skrevet 12. august 2003 Er det mulig? :o Og jeg som ventet en kaktus Tusen takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2003 #1486 Del Skrevet 12. august 2003 En rose til alle moderatorene og Gry fordi de har gjort en kjempejobb den siste tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 12. august 2003 #1487 Del Skrevet 12. august 2003 En stor bukett med roser til Jinx, fordi hun trenger det nå... :kysse: Klem fra Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 12. august 2003 #1488 Del Skrevet 12. august 2003 Tusen takk for roser :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 12. august 2003 #1489 Del Skrevet 12. august 2003 Tenk om alle som hadde gitt en rose til Gry heller hadde gitt henne de 30-40 kronene en langstilket rose koster. Da hadde KG's inntektsgrunnlag vært adskillig bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 12. august 2003 #1490 Del Skrevet 12. august 2003 Min aller første rose.. mine to første roser går til Kreps og Hilde K S fordi de var de første som gjorde et besøk i dagboken min! @) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 12. august 2003 #1491 Del Skrevet 12. august 2003 Min aller første rose.. mine to første roser går til Kreps og Hilde K S fordi de var de første som gjorde et besøk i dagboken min! @) Tusen takk. Hadde ikke trudd jeg skulle få noen rose i dag. Takk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 12. august 2003 #1492 Del Skrevet 12. august 2003 Så fin tråd det her var! Dagens rose fra meg går til Zirine som har bursdag i dag @)}-'-,-'------ Fordi hun er en klok dame med masse humor, og selvfølgelig fordi hun har bursdag i dag Blomster!!!! Takk Anki. Du får en i retur fordi du er så snill :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 12. august 2003 #1493 Del Skrevet 12. august 2003 Dorian, jeg håper du ikke er homofob, for nå gir jeg deg en rose. Det gjør jeg fordi jeg synes det er knall at du er deg selv med hud og hår. *applaus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 12. august 2003 #1494 Del Skrevet 12. august 2003 I dag deler jeg ut flere roser til: Bertha, fordi du tar deg av cateringen. Merete, fordi du vil selge meg den kjempefine brudekjolen. Trøffel, fordi vi tross alt skal smis i hymens lenker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 12. august 2003 #1495 Del Skrevet 12. august 2003 Bertha, fordi du tar deg av cateringen. Det var da det minste jeg kunne gjøre... Tusen takk! *neie* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. august 2003 #1496 Del Skrevet 12. august 2003 Min rose går til Lea fordi hun ikke hadde forhekset PC'en min slik jeg først trodde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 12. august 2003 #1497 Del Skrevet 12. august 2003 Tusen takk, Trulselinemor! Du får en rose tilbake! Og Kristian må få en han også.. fordi jeg forhekset PC-en hans. (Men han fortjente det altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 12. august 2003 #1498 Del Skrevet 12. august 2003 Donpedro Ikveld får du en rose av meg, selv om jeg ikke vet om du er mann, kvinne, 20 eller 100 år ! Synes du er en morsom, men saklig skrue med beina godt plantet i jorden uten å virke skitten! (Dog, du tar deg nok en flytur innimellom!) Ellers får du ha en hyggelig natt :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 12. august 2003 #1499 Del Skrevet 12. august 2003 Vil gi flere roser, jeg..... En til Achmed - fordi du bare er så morsom En til Virgo - fordi du er den du er :blunke: En til Livets Datter - fordi du fikk meg til å tenke mye etter noe du skrev i en tråd som ikke var retta mot meg egentlig En til Dorian - fordi du er et så fiiiiiint menneske En til meg selv - fordi jeg er som jeg er Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 12. august 2003 #1500 Del Skrevet 12. august 2003 Vil gi flere roser, jeg..... En til Achmed - fordi du bare er så morsom En til Virgo - fordi du er den du er :blunke: En til Livets Datter - fordi du fikk meg til å tenke mye etter noe du skrev i en tråd som ikke var retta mot meg egentlig En til Dorian - fordi du er et så fiiiiiint menneske En til meg selv - fordi jeg er som jeg er Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå