Gjest Trulselinemor Skrevet 8. august 2003 #1441 Del Skrevet 8. august 2003 I dag går min rose til Nille-S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nille-s Skrevet 8. august 2003 #1442 Del Skrevet 8. august 2003 næh, tusen takk! har aldri fått rose her før. ganske spesielt å se navnet sitt sånn og vite at man har blitt tenkt på. nå ble jeg kjempeglad... tuusen takk, Trulselinemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. august 2003 #1443 Del Skrevet 9. august 2003 En rose til *Lillian* og en god klem. @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 9. august 2003 #1444 Del Skrevet 9. august 2003 Er jo ikke så ofte jeg titter innom her, og jeg har fått blomst! Tusen takk, Merete, eminel, WildThing og ¤Arwen¤. En stoor rose tilbake til dere. Og siden det er så lenge siden jeg har vært blomsterbud, så får jeg gi en rose hver til Bertha, nille-s, *Lillian*, Zirine, Lea, Midnattsol, jamie pluss dere andre som jeg ikke har fått dyttet inn i hukommelsen min enda, for en hyggelig chat i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 9. august 2003 #1445 Del Skrevet 9. august 2003 Takk for rose, Kira. Håper du har sovet av deg disse mygglarvetankene dine nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 9. august 2003 #1446 Del Skrevet 9. august 2003 Ja, var helt ok til jeg så salaten til i kveld. Pakke, pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. august 2003 #1447 Del Skrevet 9. august 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 9. august 2003 #1448 Del Skrevet 9. august 2003 JEg gir resten av rosene til Sandman, Donpedro, Zirine, Cita, Chimp, Aricept og alle de andre som nå har fått streng beskjed av moder'ne om å ikke hetse meg og Microsoften min! På forhånd takk! En rose til meg ?? m/innlagt kollbøtte Tusen Takk Trøffelhelten. Et lass med roser tilbake til deg :kysse: Du kan kanskje dele litt med Sandman og Dorian også ?? Dere er noen herlige fyrer. Vil også gi Gry, Hege og resten av moderatorene våre hver sin rosebukett. Gud vet hvilken jobb de har hatt den siste tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 9. august 2003 #1449 Del Skrevet 9. august 2003 Tusen takk Cita Jeg vil gi en rose til deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2003 #1450 Del Skrevet 9. august 2003 Rosen i dag går til Sandmann - veldig kloke ord kommer fra den mannen. @) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 9. august 2003 #1451 Del Skrevet 9. august 2003 Takk, takk Kira! :D Nå ble jeg glad! Min første rose! Johoooo!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. august 2003 #1452 Del Skrevet 9. august 2003 Tusen takk for roser til de jeg har fått det av!! Jeg kommer sterkere tilbake :blunke: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 9. august 2003 #1453 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg vil gi en roser til Cita og super-vofsene hennes :D . For Rottweilere liker roser de såh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. august 2003 #1454 Del Skrevet 9. august 2003 Først vil jeg takke Nille S for rosen jeg fikk. Så vil jeg gi en rose til Nala, tusen takk for PM'en, den varmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nille-s Skrevet 9. august 2003 #1455 Del Skrevet 9. august 2003 to roser på to dager. dette overgår alt! :D tusen takk kira! og takk for i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 9. august 2003 #1456 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg vil gi en roser til Cita og super-vofsene hennes :D . For Rottweilere liker roser de såh. Takker for rosene Lea. Takker Marianne også :kysse: Citahundene ble helt i ekstase for rosene, da mor har vært så sær og ikke pynte på verandaen med blomsterurner i år. Den yngste dama vår er en sånn blomsterurnefrisør Her får alle uteblomster på "gulvnivå" piggsveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 10. august 2003 #1457 Del Skrevet 10. august 2003 Så fin tråd det her var! Dagens rose fra meg går til Zirine som har bursdag i dag @)}-'-,-'------ Fordi hun er en klok dame med masse humor, og selvfølgelig fordi hun har bursdag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 10. august 2003 #1458 Del Skrevet 10. august 2003 Min rose går idag til Monja som har bursdag!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 10. august 2003 #1459 Del Skrevet 10. august 2003 I dag går min rose til Marianne, fordi hun er den hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 10. august 2003 #1460 Del Skrevet 10. august 2003 Å tusen tusen takk Remyline. Jeg vil gi en velkommen hjem fra ferie rose til deg :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå