Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #4981 Del Skrevet 29. november 2007 Vet ikke hva Frysepulver har opplevd, men vil gi blomster, konfekt, sure frosker, colasmokker, certo og annet som eventuelt måtte hjelpe. Stå på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 29. november 2007 #4982 Del Skrevet 29. november 2007 Min rose går til Frysepulver i dag. Hun har hatt et døgn som ingen annen ville misunne henne. Glad i deg, vennen! Vet ikke hva Frysepulver har opplevd, men vil gi blomster, konfekt, sure frosker, colasmokker, certo og annet som eventuelt måtte hjelpe. Stå på!! Tusen takk dere to Må jo klare dette også, men er bedritent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpion4_you Skrevet 2. desember 2007 #4983 Del Skrevet 2. desember 2007 Synes vi skal begynne med dagens rose. Hver og en av oss har hver dag muligheten til å gi EN person en "rose". Grunnene kan være så mangt. Noen som har hjulpet deg å finne noe, eller bare skrevet noe hyggelig i dagboken din.... det blir opp til hver enkelt! Er dere med? Hvem vil begynne? Jeg er ening med dere , En ROSE til Livets datter. Det er en kjemmpe bra idee , i hverdagsliv vi skulle også inføre å gi en klemm eller en smill til en spesielle person . ( Jeg mente ikke til barna kona eller familiemedlemer) til hvem som helst som fortjene det , prøver vi å gjør glad noe ! Sorry for min dårlig norsk ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 2. desember 2007 #4984 Del Skrevet 2. desember 2007 Til jannamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 2. desember 2007 #4985 Del Skrevet 2. desember 2007 Da gir jeg en rose til alle mine KG-jenter (og gutt) - dere vet hvem dere er - så får vi tråden tilbake på det den EGENTLIG handler om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. desember 2007 #4986 Del Skrevet 2. desember 2007 Sender sporenstreks en tilbake til favorittJokern min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 3. desember 2007 #4987 Del Skrevet 3. desember 2007 Henger meg på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 3. desember 2007 #4988 Del Skrevet 3. desember 2007 Tråden er ryddet for avsporing/persondebatt. Fint om dere tar spørsmål til andre brukere i egne tråder. Dru - mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. desember 2007 #4989 Del Skrevet 6. desember 2007 jeg vil gi megselv en rose! jeg merker at å være småbarnsmor ikke er så lett, og sliter litt om dagen. Så... MarianneE, denne: har du fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 6. desember 2007 #4990 Del Skrevet 6. desember 2007 jeg vil gi megselv en rose! jeg merker at å være småbarnsmor ikke er så lett, og sliter litt om dagen. Så... MarianneE, denne: har du fortjent! Så snill du er med deg selv Nope, det å være småbarnsmor eller tennåringsmor som jeg er er ikke alltid en dans på roser Du får derfor en av meg også du MariannE og en til meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. desember 2007 #4991 Del Skrevet 6. desember 2007 til Ugla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 6. desember 2007 #4992 Del Skrevet 6. desember 2007 til Ugla! Tusen takk, Annie.. Du er snill... ..men "inni meg" føles det som om jeg fortjener kaktus.. :cry: ..skjønt jeg "vet" at jeg ikke kunne gjort noe annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 7. desember 2007 #4993 Del Skrevet 7. desember 2007 Dette var ikke noe morsomt Ugla Rose til deg fra meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 7. desember 2007 #4994 Del Skrevet 7. desember 2007 Dette var ikke noe morsomt Ugla Rose til deg fra meg også Tusen takk til deg også, Silmarill... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. desember 2007 #4995 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Jeg vil også gi en til Ugla! Endret 7. desember 2007 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 7. desember 2007 #4996 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg hiver meg på den jeg også. Og en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 7. desember 2007 #4997 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg vil også gi en til Ugla! Jeg hiver meg på den jeg også. Og en Tusen takk til dere alle, og en tilbake til dere... Alle de gode ord man får her inne, gjør utrolig godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 7. desember 2007 #4998 Del Skrevet 7. desember 2007 jeg vil gi en til alle sammen her inne jeg, for at dere er så snille her inne, og flinke til å diskutere å komme med tips og råd klem fra lolita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 9. desember 2007 #4999 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg vil gi dagens rose til Helen Parr Du vet hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 9. desember 2007 #5000 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg vil gi dagens rose til Helen Parr Du vet hvorfor Tusen takk! Det er den første rosen jeg har fått. *stolt* En tilbake til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå