*Lillian* Skrevet 2. august 2003 #1401 Del Skrevet 2. august 2003 En rose til Tilde Tusen takk for PM'en, den varmet. Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 2. august 2003 #1402 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg vil også gi Trulselinemor en rose,for de hun tenker på andre. Tusen takk for hilsen på dagen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 2. august 2003 #1403 Del Skrevet 2. august 2003 Trulselinemor får også ei av meg idag............. Også får Marianne ei rose :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 2. august 2003 #1404 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg vil og gi en rose i dag. En til Usikker, en til Trulselinemor, og en til Remyline som hinker på ferie nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 2. august 2003 #1405 Del Skrevet 2. august 2003 Tusen takk for rosene. Jeg vil gi tilbake rose til de 4 som gav meg rose. Det varmet godt. Det er Usikker, Marianne, Kaspara og Kira. Tusen, tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 3. august 2003 #1406 Del Skrevet 3. august 2003 En kjempe fin,laaaang,deilig,nydelig,kjempe lekker rose til LILLIAN ,siden hun er litt lei seg i kveld. Håper ting lysner lit snart vennen.Jeg er her jeg vet du @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 3. august 2003 #1407 Del Skrevet 3. august 2003 Tuuuuusen takk, Thea-vennen! Jeg VET du er her Skal prøve huske på det også :blunke: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 3. august 2003 #1408 Del Skrevet 3. august 2003 EOWYN får dagens rose fra meg.. fordi hun er litt trist i dag!! @ faktisk skal du få TO , en til babisen også.... @ Ikke vær triiiist da vennen miiiin...... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 3. august 2003 #1409 Del Skrevet 3. august 2003 Der tok du tankene mine;Trulselinemor. Min første rose går også til Minnie. Ingen begrunnelse nødvendig. Min andre går til Kreps. - Fordi vi har det så hyggelig på MSN. Tusen takk sender en rett tilbake til deg jeg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. august 2003 #1410 Del Skrevet 3. august 2003 En rose går til Tex .. nå som hun ikke er fult så deppa lenger... (kanskje det er dette som skal til for at depresjonen dunster bort...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 3. august 2003 #1411 Del Skrevet 3. august 2003 Dagens rose fra meg går til Minnie Emmerdale ------<----<- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 3. august 2003 #1412 Del Skrevet 3. august 2003 Min rose går til Minnie Emmerdale. Jeg vet hvor vondt det er å miste noen, og det er noe av det jævligste som kan skje et menneske. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. august 2003 #1413 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg vil gi en rose til meg selv idag, jeg! Mannen min er i Oslo og jobber hele denne uka (og sikkert neste, og neste, og neste, og......) og jeg savner ham, og føler meg litt alleina i dag. Snufs...... *tar en rose og setter den i vann* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. august 2003 #1414 Del Skrevet 4. august 2003 Sender avgåre en rose til Skusla, skal tenke på deg i dag. Og Hilde K S får en også - tøffingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2003 #1415 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg sender en rose til Sandman. Jada, jeg hører proteststormen, og jeg vet jo at han ikke har fortjent den! Men hvorfor skal man alltid sparke dem som ligger nede?? Er det ikke nok å lugge og erte litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. august 2003 #1416 Del Skrevet 4. august 2003 I tillegg til megselv, så vil jeg gi rose til SKUSLA og til IMARI idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 4. august 2003 Forfatter #1417 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg vil gi en rose til Tex idag, av to grunner. Den første er rett og slett at jeg ikke har gitt henne noen før (tror jeg). Den andre fordi jeg har skjønt at hun har vært litt lei seg...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2003 #1418 Del Skrevet 4. august 2003 En stor rose til Kira, fordi hun har bursdag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 4. august 2003 #1419 Del Skrevet 4. august 2003 Er det bursdag på gang her??! :o Dagens rose gir jeg til Kira ------<---<- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 4. august 2003 #1420 Del Skrevet 4. august 2003 Rose til deg i dag - MarianneE! Alltid så koselig å få hilsen fra deg, og når du attpåtil kaller meg for beautiful på en mandags morgen, ja da fortjener du en stoooor rose!! Snart snart snart er det torsdag, vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå