MarianneE Skrevet 30. juli 2003 #1361 Del Skrevet 30. juli 2003 Nå har jeg vært her i over nitti dager, og har ikke oppdaget denne tråden før i dag! Sånn sett har jeg jo egentlig nitti roser og dele ut... og de skal gå til.... ..tja, det er jo så mange flotte og fantastiske herlige jenter og gutter her inne, at jeg tar hele buketten og bare kaster den utover dere alle, så får jeg begynne med navningen fra i morgen av!! @) @) @) @) @) @) Snapper til meg en.... Min rose går til *lillian* Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 30. juli 2003 #1362 Del Skrevet 30. juli 2003 Snapper også en raskt til meg, da jeg ikke har fått noen roser før. :oops: Men når det er sagt, har jeg ikke delt ut noen her heller, så her er mine: til Marianne, Lillian, loolaa, Merete og Inadiangranny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 30. juli 2003 #1363 Del Skrevet 30. juli 2003 Rose til Livets Datter, som lager alle de morsomme trådene... Limericktråden=genial!! og en blomsterbukett til alle som har skrevet hilsen i bryllupsdagboka mi. Jeg blir like glad hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 30. juli 2003 #1364 Del Skrevet 30. juli 2003 Tusen takk remyline. Jeg vil gi en rose tibake til deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 30. juli 2003 #1365 Del Skrevet 30. juli 2003 Tusen takk Lillian.... :D Gir deg en stor en tilbake. I dag vil jeg først og fremt gi MEG SELV en rose.. Jeg fikk en kjempe nyhet i går, som gjorde at jeg FORTJENER å gi meg selv en... :D Så, SKUSLA: Denne er til deg: @ Den andre rosen min går til ALLE her på KG: Jeg vil bare si at dere er utrolig kjekke folk alle i hop og at dere fortjener en svææær bukett med blomster! Så vær så god: @@ @@@ @@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 30. juli 2003 Forfatter #1366 Del Skrevet 30. juli 2003 Dagens rose går til BARBIE for en genial limerick: I påska jeg reiste til Syden Hele uka jeg gikk og var "snyden" For spriten var billig og gutta var villig -Og jammen så mista jeg dyden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 30. juli 2003 #1367 Del Skrevet 30. juli 2003 Den fortjener ei rose ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. juli 2003 #1368 Del Skrevet 30. juli 2003 Dagens Roser går til Livets datter for mange fine tråder. @) @) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2003 #1369 Del Skrevet 30. juli 2003 Dagens rose må gå til DORIAN fordi dagboken hans er så hysterisk morsom!! @) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 30. juli 2003 #1370 Del Skrevet 30. juli 2003 Dagens rose går til BARBIE for en genial limerick: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Næmmen,takk jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 30. juli 2003 #1371 Del Skrevet 30. juli 2003 Tusen takk, ¤Arwen¤ :D :D Jeg har ingen roser å gi ut i dag, jeg Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 30. juli 2003 #1372 Del Skrevet 30. juli 2003 I dag vil jeg først og fremt gi MEG SELV en rose.. Jeg fikk en kjempe nyhet i går, som gjorde at jeg FORTJENER å gi meg selv en... :D Når blir nyheten født? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 30. juli 2003 #1373 Del Skrevet 30. juli 2003 En stor rød rose til PostIt. Det fortjener du. Takk for god støtte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 30. juli 2003 #1374 Del Skrevet 30. juli 2003 Når blir nyheten født? Hehe, ingen baby enda dessverre.. Jeg må få gi en rose til Ragnhild som var så snill å hjalp meg når jeg sto fast under sorbetlaginga mi i dag! Så pga henne serverer jeg Jordbær- sorbet på HELE gjengen! :D @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 30. juli 2003 #1375 Del Skrevet 30. juli 2003 I dag vil jeg gi en rose til alle snille mennesker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 30. juli 2003 #1376 Del Skrevet 30. juli 2003 I dag vil jeg gi en rose til alle snille mennesker! Jeg også... Og så en til meg selv da, fyller nemlig 32 år i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2003 #1377 Del Skrevet 30. juli 2003 Gratulerer meg dagen Johanna! Gir deg herved en bursdagsrose :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 30. juli 2003 #1378 Del Skrevet 30. juli 2003 Gratulerer så masse med dagen Johanna, en stor bukett roser fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 31. juli 2003 #1379 Del Skrevet 31. juli 2003 Tusen lig takk til Marianne og Angeleyes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 31. juli 2003 #1380 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg også... Og så en til meg selv da, fyller nemlig 32 år i dag. Gratulerer så superdupermye med dagen! Nynner vakkert på bursdagssangen her... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå