HMSP Skrevet 28. juli 2003 #1341 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg tror jeg vil gi en rose til moderatorgjengen og Gry. Bare slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 28. juli 2003 #1342 Del Skrevet 28. juli 2003 Tusen takk En rose tilbake til deg og Hmsp. Og jeg vil og gi en til Gry og resten av gjengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 28. juli 2003 #1343 Del Skrevet 28. juli 2003 En rose til Janna fordi hun alltid er så inspirerende! Den dama kan å organisere livet sitt, skal jeg si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 28. juli 2003 #1344 Del Skrevet 28. juli 2003 I dag vil jeg gi en rose til alle KG's faste brukere jeg! Det er alltid så hyggelig å være her og man får så fornuftige svar når man spør om noe! Også en ekstra rose til: lmari Astra Arwen indiangranny Jamila Limbo Rett og slett fordi dere er så hyggelige mennesker! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 28. juli 2003 #1345 Del Skrevet 28. juli 2003 Takk takk Tjorven :D Har snart en potensiell bukett jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 28. juli 2003 #1346 Del Skrevet 28. juli 2003 En rose til Janna fordi hun alltid er så inspirerende! Den dama kan å organisere livet sitt' date=' skal jeg si![/quote'] Næmmen! :D Tusen takk, Imari! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 28. juli 2003 #1347 Del Skrevet 28. juli 2003 Dagens rose går til bioavfalls-søppeldunken min. Den lukter ikke særlig godt, så den trenger en rose eller to. Eller hundre... Det er en skikkelig go'dunk som gjør sin del for å minske metatangass-dannelsen på fyllinga. Glad i deg, dunken min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 28. juli 2003 #1348 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg vil gi mine roser som jeg har samlet opp i ferien, og gi en diiiiger bukett til alle mine gode venner her inne, dere vet hvem dere er... Godt å se dere igjen! Stor klem, og en diger bukett til dere fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 28. juli 2003 #1349 Del Skrevet 28. juli 2003 Så koselig med roser :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 28. juli 2003 #1350 Del Skrevet 28. juli 2003 Jo forresten... Jeg vil gi en ordentlig rød og fin rose til kjæresten min som jeg ikke har sett på leeenge, men som jeg drar til på fredag. Skal bli <------------------------------ SÅ ----------------------> godt å se henne igjen. *Stupe ned i sentimentaliten med hud og hår* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 28. juli 2003 #1351 Del Skrevet 28. juli 2003 .... ull mener jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2003 #1352 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg vil gi to roser i dag! En til Angeleyes - tenker på deg!!! Og en til Næmmen, tusen takk! :D Nå ble jeg glad! Tenker på deg også, blir fint når du får ny pc i hus asså! :blunke: Og Vigfa, tusen takk for rosa fra deg også! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 29. juli 2003 #1353 Del Skrevet 29. juli 2003 Gir en rose til alle som svarer på innleggene mine og som skriver en hilsen i dagboka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 29. juli 2003 #1354 Del Skrevet 29. juli 2003 @ Sender en rose til the imp som takk for hyggelig hilsen i dagboka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 29. juli 2003 #1355 Del Skrevet 29. juli 2003 I dag vil jeg gi roser til flere, jeg.... En til Imari fordi du alltid er på pletten i dagboken min når jeg har det vanskelig, - setter utrolig stor pris på det! En til Virgo for at du gidder å lytte til alle mine syke tenkiser, - setter ufattelig stor pris på det også! En til Skusla for at du tok kontakt, og for hyggelige mail! En til typen min fordi han holder seg unna meg for tiden Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2003 #1356 Del Skrevet 29. juli 2003 En til Lykkeliten av åpenbare årsaker. Og en til Livets datter fordi jeg har savnet henne her inne! Og en til Maiken fordi nuh re ås knilf lit å ekkans go evirks i ttastom gninter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 29. juli 2003 #1357 Del Skrevet 29. juli 2003 En stor bukett med roser til Lillian. Skulle ønske jeg kunne gjøre noe for å ta bort det du sliter med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 29. juli 2003 #1358 Del Skrevet 29. juli 2003 Så goood du er, Imari!! Tusen, tusen takk!!! Lillian *lettrørt for tiden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 29. juli 2003 #1359 Del Skrevet 29. juli 2003 En til Lykkeliten av åpenbare årsaker. :oops: Nei, men i alle dager! Dette blir en fin dag... :D Nå ble jeg så glad som herfra til månen og tilbake *fniser og kniser som bare det* Trøffeløff er så tøff (det er ikke bløff) du fortjener en tilbake, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. juli 2003 #1360 Del Skrevet 29. juli 2003 Nå har jeg vært her i over nitti dager, og har ikke oppdaget denne tråden før i dag! Sånn sett har jeg jo egentlig nitti roser og dele ut... og de skal gå til.... ..tja, det er jo så mange flotte og fantastiske herlige jenter og gutter her inne, at jeg tar hele buketten og bare kaster den utover dere alle, så får jeg begynne med navningen fra i morgen av!! @) @) @) @) @) @) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå