Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Gjest Candyfloss

Vil gi en rose til:

Tex og dorian - dere virker som noen koselige mennesker :D

Lillian - som takler alt supert :D

Også en rose til alle som koser seg i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Takk Lillian !

Alltid koselig å få roser.

Tror jeg sender deg prestekrager tilbake, slike store og lyse som kan gi deg lyse stunder !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til MarianneE - nå har hun vært borte en stund, men plutselig kommer hun kanskje tilbake?

Helledussen så kos!! :D :D :D

Min rose går til Mæsken! Så artig og treffe deg igjen her inne etter "alle disse år"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Pjusk :D

Pjusk og Embla s får dagens rose av meg i dag.

Pjusk fordi hun er en søt eeh.. blomst og Embla s fordi hun la igjen ett hyggelig innlegg i dagboken min :D

Snille jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rose til Zirine for veldig interessant, saklig og konstruktiv diskusjon om pressens rolle i samfunnet. Takk skal du ha!

Slenger på en blomst til Imari også, både for støtte i diskusjonen og for koselig hilsen i bryllupsdagboka mi. Og til dere andre som skrev i dagboka mi også, jeg ble veldig glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lmari

Takk Ingeborg! Alltid godt med roser!!

.. vi må holde sammen og forsøke å forsvare oss mot sintinger som Zirine! (som også gir oss den nødvendige bakkekontakten vi trenger for å holde på i dette yrket...;)

Derfor - rose til Ingeborg og til Zirine! Selv om jeg er dundrende uenig med deg, synes jeg det er interessant å diskutere med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zirine

Takk og i like så.

Dere er oppegående damer og jeg betviler ikke deres integritet. VG og Dagbladet er bare to aviser, riktignok riksdekkende med en helvetes masse opplag - men journalister finnes det i hver krinkelkrok i Norge. Jeg er sikker på at dere andre ligger på et høyt etisk nivå ... jeg håper det.

Denne tråden kan tyde på at det er et par-tre av dere ihvertfall. Det gleder mitt hjerte, inntil neste gang jeg glemmer fordi det kommer en ny sak og jeg ser meg nødt til å generalisere biiiiiiiittelitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for rose, Lillian!

Du får en tilbake, fordi du var fryktløs og delte dine mørke tanker med oss, og ved siden av legger jeg en løvetann.

Heia Lillian!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fir jeg rose til Lasse, Chimp, Klips og Maiken - fordi dere på denne dagen har fått meg til å smile masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brunhilde

Jeg vil gi en rose til opusmor fordi du skrev så hyggelig hilsen i dagboka mi da jeg trengte det veldig!

Tusen takk og god ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens rose går til

VIRGO

og det går MANGE av dem :wink:

Tenker masse på deg i kveld, lykke til og KOS DEG!!!!!!! :sjarmor:

Superkoz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har to roser å gi, jeg.....

ZIRINE som holdt meg med selskap selv om jeg ikke aner hva halvparten vi prata om var for noe :lol:

ACHMED - i håp om at han holder for seg selv hva han så da han våkna i dag :ler:

Lillian :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens rose gir jeg idag til ' date=Barbie for hennes mange morsomme og fine innlegg.

Neimen,Kreps da......... :oops:

Det var den koseligste overraskelsen jeg har fått på lenge!

Tusen takk,og rose tilbake til deg.

-Fordi du er ei real jente! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...