Gjest Candyfloss Skrevet 23. juli 2003 #1301 Del Skrevet 23. juli 2003 Vil gi en rose til: Tex og dorian - dere virker som noen koselige mennesker :D Lillian - som takler alt supert :D Også en rose til alle som koser seg i dag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. juli 2003 #1302 Del Skrevet 23. juli 2003 Takk Lillian ! Alltid koselig å få roser. Tror jeg sender deg prestekrager tilbake, slike store og lyse som kan gi deg lyse stunder ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 24. juli 2003 #1303 Del Skrevet 24. juli 2003 jeg syntes dagens rose® burde gå til bursdags barna..heheh!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. juli 2003 #1304 Del Skrevet 24. juli 2003 Og til MarianneE - nå har hun vært borte en stund, men plutselig kommer hun kanskje tilbake? Helledussen så kos!! :D :D :D Min rose går til Mæsken! Så artig og treffe deg igjen her inne etter "alle disse år"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 24. juli 2003 #1305 Del Skrevet 24. juli 2003 Takk Pjusk :D Pjusk og Embla s får dagens rose av meg i dag. Pjusk fordi hun er en søt eeh.. blomst og Embla s fordi hun la igjen ett hyggelig innlegg i dagboken min :D Snille jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 24. juli 2003 #1306 Del Skrevet 24. juli 2003 Rose til Zirine for veldig interessant, saklig og konstruktiv diskusjon om pressens rolle i samfunnet. Takk skal du ha! Slenger på en blomst til Imari også, både for støtte i diskusjonen og for koselig hilsen i bryllupsdagboka mi. Og til dere andre som skrev i dagboka mi også, jeg ble veldig glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 24. juli 2003 #1307 Del Skrevet 24. juli 2003 Jaja, jeg fikk nå iallefall luktet på den før du tok den tilbake igjen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 24. juli 2003 #1308 Del Skrevet 24. juli 2003 Takk Ingeborg! Alltid godt med roser!! .. vi må holde sammen og forsøke å forsvare oss mot sintinger som Zirine! (som også gir oss den nødvendige bakkekontakten vi trenger for å holde på i dette yrket... Derfor - rose til Ingeborg og til Zirine! Selv om jeg er dundrende uenig med deg, synes jeg det er interessant å diskutere med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 24. juli 2003 #1309 Del Skrevet 24. juli 2003 Takk og i like så. Dere er oppegående damer og jeg betviler ikke deres integritet. VG og Dagbladet er bare to aviser, riktignok riksdekkende med en helvetes masse opplag - men journalister finnes det i hver krinkelkrok i Norge. Jeg er sikker på at dere andre ligger på et høyt etisk nivå ... jeg håper det. Denne tråden kan tyde på at det er et par-tre av dere ihvertfall. Det gleder mitt hjerte, inntil neste gang jeg glemmer fordi det kommer en ny sak og jeg ser meg nødt til å generalisere biiiiiiiittelitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 24. juli 2003 #1310 Del Skrevet 24. juli 2003 Dagens rose fra meg går til...................... *trommevirvel* DORIAN Just because Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 24. juli 2003 #1311 Del Skrevet 24. juli 2003 Takk Sunshine- t :D VI fortjener dagens rose vi ja I dag er jeg 24 år den 24 juli.. @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 24. juli 2003 #1312 Del Skrevet 24. juli 2003 Tusen takk for rose, Lillian! Du får en tilbake, fordi du var fryktløs og delte dine mørke tanker med oss, og ved siden av legger jeg en løvetann. Heia Lillian! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 24. juli 2003 #1313 Del Skrevet 24. juli 2003 I dag fir jeg rose til Lasse, Chimp, Klips og Maiken - fordi dere på denne dagen har fått meg til å smile masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. juli 2003 #1314 Del Skrevet 24. juli 2003 Takk og takk og takk! Nå fikk du meg også til å smile! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 25. juli 2003 #1315 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg vil gi en rose til opusmor fordi du skrev så hyggelig hilsen i dagboka mi da jeg trengte det veldig! Tusen takk og god ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 25. juli 2003 #1316 Del Skrevet 25. juli 2003 Dagens rose går til VIRGO og det går MANGE av dem Tenker masse på deg i kveld, lykke til og KOS DEG!!!!!!! Superkoz, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 25. juli 2003 #1317 Del Skrevet 25. juli 2003 Dagens rose gir jeg idag til ,Barbie for hennes mange morsomme og fine innlegg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 26. juli 2003 #1318 Del Skrevet 26. juli 2003 Har to roser å gi, jeg..... ZIRINE som holdt meg med selskap selv om jeg ikke aner hva halvparten vi prata om var for noe ACHMED - i håp om at han holder for seg selv hva han så da han våkna i dag Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. juli 2003 #1319 Del Skrevet 26. juli 2003 Jeg vil ikke dele ut noen roser i dag! :evil: I stedet gir jeg PC-en min et spark der det gjør mest vondt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 26. juli 2003 #1320 Del Skrevet 26. juli 2003 Dagens rose gir jeg idag til ' date=Barbie for hennes mange morsomme og fine innlegg. Neimen,Kreps da......... :oops: Det var den koseligste overraskelsen jeg har fått på lenge! Tusen takk,og rose tilbake til deg. -Fordi du er ei real jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå