Tjorven Skrevet 16. juli 2003 #1281 Del Skrevet 16. juli 2003 I dag vil jeg gi en stoooor rose til Livets Datter, som gir meg så mange morsomme hjernetrim-oppgaver for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 16. juli 2003 #1282 Del Skrevet 16. juli 2003 Takk for rose, Retz! Du skulle egentlig fått en tilbake - men den får vente til i morgen. Det er nemlig MILO som fortjener dagens rose fra meg også. Trøsterose. Og klem. @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 17. juli 2003 #1283 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg vi gi en rose til lmari jeg! Hyggelig når man treffer folk her inne og man har felles kjente! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 17. juli 2003 #1284 Del Skrevet 17. juli 2003 Rose til dere alle. :D Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 17. juli 2003 #1285 Del Skrevet 17. juli 2003 I dag får RETZ den rosen jeg ikke hadde kapasitet til å gi i går - for morsomme diskusjoner om sykling og TdF! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2003 #1286 Del Skrevet 17. juli 2003 I dag vil jeg gi en stor langstilket rose til Lisa-Beth for det gode middagstipset inne på Mat og drikke forumet. Hadde det ikke vært for deg, hadde vi sikkert kranglet om hva vi skal ha til middag i dag enda...... Kald tunfisksalat med kokt egg' date=' majs og asparges. Varme baguetter til.[/quote'] Det var godt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 18. juli 2003 #1287 Del Skrevet 18. juli 2003 Dagens rose går til STARFISH! Hun er rask å svare! Ikke no' kludder! =) *Klemmer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 18. juli 2003 #1288 Del Skrevet 18. juli 2003 Tænkju, Ingeborg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetness Skrevet 19. juli 2003 #1289 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg gir en rose til... meg selv som endelig har registrert seg her i dag (ikke verst bare det...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 19. juli 2003 #1290 Del Skrevet 19. juli 2003 Gir en rose til: Caliente - Takk for at du lytter, vennen!! Waco - Du vet hvorfor :blunke: Starie - Tusen takk for koselig hilsen i dagboken min! :D Thea - Savner deg ufattelig masse her inne, vennen :cry: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 19. juli 2003 #1291 Del Skrevet 19. juli 2003 Dagens rose går til alle dere her inne. Jeg liker dere veldig godt :D Og en spesielt til *Lillian* (fordi hun er så flink) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 22. juli 2003 #1292 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg vil gi en solsikke til Starie for du er så søt en banan!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 23. juli 2003 #1293 Del Skrevet 23. juli 2003 En rose til Helenius, som kom inn på det studiet hun hadde søkt på i dag!! Det var flott! .. Og en til Tjorven - morsomt å bli kjent med deg! Og til MarianneE - nå har hun vært borte en stund, men plutselig kommer hun kanskje tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. juli 2003 #1294 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg vil også gi en til Tjorven! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 23. juli 2003 #1295 Del Skrevet 23. juli 2003 .. Og en til Tjorven - morsomt å bli kjent med deg! Tuuuusen takk! Og så må jeg si at det er kjempehyggelig å ha blitt kjent med deg også! Du er ei trivelig jente! :D Jeg vil også gi en til Tjorven! :D Tuuuusen takk til deg også! Det satt jeg stor pris på! Alltid gøy å lese dagbøkene dine! Vil gi en rose tilbake til hver av dere, det fortjener dere. Dere er virkelig hyggelige mennesker begge to! Og dette var virkelig en flott start på siste del av dagen, for en flott dag dette er!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 23. juli 2003 #1296 Del Skrevet 23. juli 2003 Ei rose til samtlige brukere fordi forumet nå er slik vi ønsker det: et hyggelig sted der alle kan trives! Det er kjempehyggelig å være moderator nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 23. juli 2003 #1297 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg vil gi en kjempestor rosebukett til VIRGO - takk for at du var der for meg i natt og satt oppe sammen med meg mens jeg hadde det verst WACO - takk til deg også, du er god. Dessuten vil jeg dele ut roser til de som har prøvd å hjelpe meg og oppmuntret meg i to tråder de siste dagene: CANDYFLOSS LEA NALA CHICA DONPEDRO ALINE MISS-TRICKY HILDE KS ¤ARWEN¤ MOTHER OF THE BRIDE MERETE Også vil jeg sende en rose til HEGE som var pålogget i natt og ikke slettet tråden min selv om det sto noe om å ta piller der Tusen takk for at du lot den stå! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 23. juli 2003 #1298 Del Skrevet 23. juli 2003 Kan hende jeg ikke så den, Lillian, men jeg skal ikke lete etter den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #1299 Del Skrevet 23. juli 2003 Tusen takk Lillian :D Gir en stor langstilket rose tilbake til deg fordi du er den du er!!! @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. juli 2003 #1300 Del Skrevet 23. juli 2003 takk rakk lillian, men det er du som fortjener blomster i massevis i dag, hva sier du til en stor bukett nyplukkede markblomster? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå