Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

En gresskarblomst til Pjusk :blunke:! Uten Pjusk hadde nemlig ikke jeg hatt noen slike å gi bort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pjusk

Du milde!!! *finner frem flere vaser* Gresskarblomster en nydelige!!!

Tusen takk, Leo og Vibeke!! Og Vibeke, du fikk ingen rose - men en solsikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Takk for rose, Pjusk !

Sender en bukett med brudeslør og krysantemum slik at buketten i vasen blir komplett !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg vil også dele ut masse blomster!!

Til Starya,

til Vega,

til Ivanka,

til alle som var på KG treffet i Oslo,

til Anafugia,

til Mie (del den med ham i boden :wink: ),

til Pjusk,

til care,

til Donpedrooi,

... nå har jeg ikke fler igjen... Må kjøpe fler i morgen, dette var jo gøy! :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for solsikke, Pjusk.

Det er en herlig og optimistisk blomst som ikke vet at den egentlig ikke skal kunne bli så stor og flott - og derfor bare blir det.

Setter den i vinterhaven, jeg.

Nå som jeg er på nett igjen, vil jeg overlevere noen sommerbuketter med rødkløver, prestekrager og smørblomster - plukket i veikanten nå nettopp- og overleverer dem med takk for oppmunstringsklemmer og små hilsner i dagboka mi. En bukett til Mie, en til Pjusk og en til Vibeke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Her sitter jeg og snikleser KG på jobb og hva finner jeg? Blomst fra Embla og bukett fra Bettie! Tusen hjertelig takk, dette blir en bra dag :D

Vil gjerne dele ut noen selv også:

Bettie: jeg plukker store flotte fagerfredløs til deg. De vokser uansett hvor de blir plantet, klarer seg flott i både solskinn og regn. Akkurat som deg!

Embla og Lea: får en sommerbukett full av farger - tenker på dere som fargerike personer.

Hilde K S: orange humleblomster til deg. Humler er flittige, tror det passer godt til deg også!

Resten av sommerblostene mine deles ut til Care, Tusenfryd, Anafugia, Etheral, Minnie, Pjusk rett og slett fordi dere er som dere er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke delt ut roser før, jeg. Men nå, nå MÅ jeg bare gi to supre karer en rose hver. Dorian og Crazee, dere er noen fantastiske karer. Aldri har jeg vært borti noen som så gladelig hjelper noen som spør. Jeg vet ikke hvor mange html-koder dere har hjulpet meg med, hvor mange stilark dere har fiksa for meg, hvor mange Photoshop-triks dere har vist meg osv osv. Måten dere tar dere tid til å forklare ting ned til minste detalj er bare suveren. Ikke alle som ville tatt seg tid til å hjelpe vilt fremmede på samme måte som dere. Og nettopp derfor er det dere får en rose hver av meg.

Stooooooooooooooooooooooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg har aldri delt ut roser, rett og slett fordi jeg kunne komme til å gå forbi noen som fortjener en !

Nå prøver jeg meg ;

En til jentene på den gamle dagboksiden min ; Mayamor, Lillen, Jinx,

Så en hilsen til morsomme og koselige Bergensjenter ; Mie, Fredagsbarn, Sussi og Anafugia ( flap flap )

Noen nordlandsjenter ; Midnattsol, Vera og Starya. Nordlandsjenter er ALLTID verdt å samle på, vakre, morsomme og uhøytidelige.

Til sist noen som er oppmuntrende og morsomme ; Bertha og Pjusk.

Også må Virgo som nesten når meg på mine topper av pms, ( men blir bare nesten like depressiv. ) også få en rose !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jeg er ikke Bergensjente da!

Selv om jeg BOR i Bergen, så er jeg ÅLESUNDSJENTE! Nemlig :)

Men ellers takk for rosa, skal sette den i vann jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du husket SUPERGIRLS, Hilde!

:kyss: :kysse: :kyss:

hihi...kyss, kysse, kyss står det her akkurat nå (i stedet for smiley)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Å rose til alle oss... :oops: :sjarmor:

Tusen takk, Hilde. :kyss:

Her er en i retur til deg som du kan sette i en vase og tenke på oss hormonbomber på graviditetsdagbøkene... :wink:

Hverfall har jeg er blitt en... :oops: :ler:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Har ikke delt ut så mye blomster jeg heller av samme grunn som deg Hilde K S.

Var inne på hus & hjem og kom på at jeg må gi en blomst til Leo; det er alltid en fryd å lese dine innlegg.

Og så må usikker få en; jeg har stor sans for dine innlegg også!

Og Lisa-Beth; du får ofte sagt det jeg tenker!

Og Væren: fortjener absolutt en blomst!

Og Lillian og Virgo: blomster til dere fra meg som smugleser dagbøkene deres! Flotte jenter begge to.

Og resten av bedet mitt kan alle forsyne seg av. Jeg har sagt det før og sier det igjen: det er mangfoldet som gjør KG så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir en rose i retur til Vibeke.Takk for at du setter fart i de små grå :wink: Du er flink til det. Veldig flink! Stiller gode spørsmål. Takk for gode råd i det du vet, også. Har bestemt meg nå :)

Kom på en bruker til, som jeg ikke har sett her på lenge, Pssst. Kanskje en blomst vil lokke henne frem igjen??? Hun argumenterte så godt, var mye uenig i det hun mente, men det spiller jo ingen rolle. God argumentasjon er så utrolig nyttig, fordi det gir andre vinklinger. Noe som er nødvendig hvis man ikke skal låse seg helt fast i sine egne meninger.

Også vil jeg gi en rose til Tusenfryd, som orker å være moderator. Og en til Hege. Beundrer pågangsmotet deres.

Enda en (kunne brukt mye tid på dette) til Nelle som skriver så sprell levende og får meg til å le. Høyt og rått :o

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen nordlandsjenter ; Midnattsol, Vera og Starya. Nordlandsjenter er ALLTID verdt å samle på, vakre, morsomme  og uhøytidelige.

:sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Tusen takk, nå ble jeg glad. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og Lillian og Virgo: blomster til dere fra meg som smugleser dagbøkene deres! Flotte jenter begge to.

:D Tusen, tusen takk, Mie!!! :D NÅ ble jeg glad, nå!!! :D

Jeg vil også overbringe et par roser i dag.

En til Starfish spesielt fordi du holder motivasjonen min oppe! :wink: Takk!!

En til Pjusk fordi det du skrev inne på Snikk-Snakk. Det var veldig koselig, og slike ord rører meg like mye hver gang uansett om det er IRL eller her på KG.

En til Embla S fordi du er bare helt herlig! Utrolig glad for at jeg fikk møte deg, det ble bare enda morsommere å følge med på deg her inne etter det!!

En til Kid-a rett og slett fordi du argumenterte meg rundt i går kveld/natt... :ler: Du tok meg der, ja.. Jeg liker ikke å innrømme det, men du hadde sabla mange gode argumenter.... :lol:

En til Lea fordi jeg savner deg! Jada, vet du fortsatt er her, men vi har liksom ikke hatt så mye kontakt i det siste. :cry:

En til Anette min venninne, som jeg setter utrolig stor pris på og som jeg virkelig håper har det bra!!! Er kjempebekymra for deg vennen!!!! Tror ikke du er registret bruker her, men jeg vet du er innom Kvinneguiden innimellom selv om jeg ikke vet om det er forumet eller ikke.

Jupp! Det var dagens roser..... :wink:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss

En rose til Lillian - siden hun er så flink (les om det på kropp, helse og trening) :D Det går suuuupert :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...