Rapitap Skrevet 18. juni 2003 #1121 Del Skrevet 18. juni 2003 En vakker rose til deg Anafugia!! *High Flap* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 18. juni 2003 #1122 Del Skrevet 18. juni 2003 Til Mzfire. Er lei meg for at jeg såret deg, selv om vi misforstod hverandre.. Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 18. juni 2003 #1123 Del Skrevet 18. juni 2003 De to andre går til Huldre-Lise og Helenius for hyggelige hilsener i dagboken min. Å - jeg har fått rose!! Tusen takk, Livets Datter! *nå-ble-jeg-glad* Dagens rose - og den første jeg har gitt - vil jeg gi til Livets Datter fordi hun alltid er hjelpsom og for at hun lager så mange søte tråder med positivt innhold. Og jeg vil i tillegg gi en rose til Angeleyes - hun er ærlig og koselig og er villig til å dele både sorger og gleder. Hun virker som en flott og klok person! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 18. juni 2003 #1124 Del Skrevet 18. juni 2003 En rose til Virgo! Ønsker deg lykke til i morra!! Skal tenke på deg, jeg! :blunke: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2003 #1125 Del Skrevet 18. juni 2003 Og jeg vil i tillegg gi en rose til Angeleyes - hun er ærlig og koselig og er villig til å dele både sorger og gleder. Hun virker som en flott og klok person! Næmmen, det var veldig hyggelig å høre. Tusen takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 18. juni 2003 #1126 Del Skrevet 18. juni 2003 *klem til deg Lillian * :D tusen takk for omtanken !!! hjelper å vite at noen tenker på meg !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. juni 2003 #1127 Del Skrevet 18. juni 2003 Rosen min idag vil gå til NILMA for den gode hjelpen hun kom med på siden "R.S.Cook" på Mat&Drikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 18. juni 2003 #1128 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg vil gi min første rose til Vega. Fordi du er ei kjempejente, og skriver utrolig bra. Dessuten synes jeg du fortjener en oppmuntring på en trist dag. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 18. juni 2003 #1129 Del Skrevet 18. juni 2003 Takk Valla. Har ikke gitt roser her tidligere, fordi jeg synes alle fortjener en. Men vil gi en rose til vennen min som døde for noen uker siden, i og med at jeg ikke engang vet hvor han er gravlagt ennå... Dessuten - han ville ikke ha likt for mange tårer. Så jeg skal heller sende ham masse gode tanker... Blir automatisk til at jeg tenker en del på ham nå, og det vi opplevde sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. juni 2003 #1130 Del Skrevet 19. juni 2003 Naaa Kid-a! Du er så :kysse: søt! Gir deg et vennskapelig kyss på kinnet i tilegg til en STOOOOOR rose fordi du ikke er så verst du heller! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupi Skrevet 19. juni 2003 #1131 Del Skrevet 19. juni 2003 Går uten tvil til Vega. En vis dame på ALLE områder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 19. juni 2003 #1132 Del Skrevet 19. juni 2003 En rose til meg selv i dag...... "Fordi jeg fortjener det" Just because.... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 19. juni 2003 #1133 Del Skrevet 19. juni 2003 Min aller første rose gir jeg til 10na Du vet hvorfor.. Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 19. juni 2003 #1134 Del Skrevet 19. juni 2003 ...Og min første rose går til Livets Datter i dag. Fordi hun alltid stiller med sin gode kunnskap til sånne datagrønnskollinger som meg Samtidig som du starter en masse gode tråder her inne!! All ære til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 19. juni 2003 #1135 Del Skrevet 19. juni 2003 Det holder ikke med den du har gitt deg selv ..du skal få en hel bukett av meg også Lillian !!! fordi du er den du er, fordi jeg liker deg .....fordi du trenger det !!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 19. juni 2003 #1136 Del Skrevet 19. juni 2003 Og så en dyprød rose til deg også Virgo for hjelp til den fine signaturen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 19. juni 2003 #1137 Del Skrevet 19. juni 2003 ÅH Tusen takk Alive!!!! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 19. juni 2003 #1138 Del Skrevet 19. juni 2003 *Fnis* Og takk for rosen, Snupi. Jeg er nok ikke klok på alle områder, nei. Det er lettere å svare tilnærmet-klokt på andres problemer, enn å takle dem selv, mange ganger, dessverre. Vel. Siden jeg er her, gir jeg en rose til Virgo. Fordi hun skriver så levende i dagboka, tør å gi av seg selv og dele det med oss ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 20. juni 2003 #1139 Del Skrevet 20. juni 2003 Tusen takk Vega !!! :D Må si jeg er innom og titter i dagboken din gjevnlig ....må følge litt med i hvetebollespisingen *ler*....synes du har en koselig dagbok - du skriver så levende Og du er snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 21. juni 2003 #1140 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg er kjempeslem faktisk! Nå gir jeg en bukett roser til meg selv. Dere får ikke, jeg beholder hele buketten. Jeg er nemlig et egoistisk råskinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå