Gjest Hege Skrevet 6. juni 2003 #1061 Del Skrevet 6. juni 2003 Tusen takk 10na! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 6. juni 2003 #1062 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg vil gjerne dele ut roser til hele moderator-teamet jeg!! Så her er rosene sammen med en unnskyldning fra Lott@ for alt bråket hun stelte istand her :oops: Voksent gjort av deg, 10na! Her skal du få en velkommen-tilbake-rose av meg! ---<---<- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. juni 2003 #1063 Del Skrevet 6. juni 2003 Gir en rose til 10na jeg. Lykke til med blanke ark! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2003 #1064 Del Skrevet 6. juni 2003 I dag vil jeg gi MEG SELV en kjempestor langstilket rose! Etter å ha strevd med skole - og fått det akkurat som jeg ville! :D 6 i norsk og engelsk på karakterkortet! *Hope gir en rose til Hope, og håper hun ikke blir sett på som egoistisk nå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. juni 2003 #1065 Del Skrevet 6. juni 2003 I dag vil jeg gi MEG SELV en kjempestor langstilket rose! Etter å ha strevd med skole - og fått det akkurat som jeg ville! :D 6 i norsk og engelsk på karakterkortet! *Hope gir en rose til Hope, og håper hun ikke blir sett på som egoistisk nå* Flink pike! Du fortjener jaggu en rose fra meg, også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 6. juni 2003 #1066 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg vil gi en rose til meg selv, jeg! Fordi jeg er så snill! :D Og en rose til Merete fordi du er den eneste som har gitt meg rose de siste tre mnd (oppdaget det ikke før nå) Og en rose til Embla S, fordi du får meg til å le skikkelig innimellom flekkan! @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 6. juni 2003 #1067 Del Skrevet 6. juni 2003 Gir en rose til alle som gidder å komme på chatten, jeg! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. juni 2003 #1068 Del Skrevet 6. juni 2003 I dag fikk min sambis en langstilket rød rose...bare fordi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. juni 2003 #1069 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg vil gi ei rose til Linemor og Ragnhild, der er to enestående personer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 7. juni 2003 #1070 Del Skrevet 7. juni 2003 Alle som var på chatten fredag kveld får en rose av meg! Finnes ikke noe som er så avslappende og morsomt som en fredagschat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. juni 2003 #1071 Del Skrevet 7. juni 2003 takker for den og sender også en rose til alle på Chatten. Ha en riktig fin helg folkens, nå drar jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 7. juni 2003 #1072 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg vil gi dagens rose til min 4 mnd større søster. vi er ikke biologiske søstre i blodet. men det gjør ikke noe. vi er søstre uansett. hadde blitt stesøstre for mange år siden,meeeeen.. vil gi denne til henne for hun er et utrolig vakkert menneske og jeg er kjempeglad i henne!! solstrålen, du er helt fantastisk!!! T. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 7. juni 2003 #1073 Del Skrevet 7. juni 2003 Hun som får min rose tror jeg veit hvem hun er... Og hun får denne som en forsmak til mange mange fler håper jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. juni 2003 #1074 Del Skrevet 7. juni 2003 Hun som får min rose tror jeg veit hvem hun er... Og hun får denne som en forsmak til mange mange fler håper jeg.... Ikke meg....... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 7. juni 2003 #1075 Del Skrevet 7. juni 2003 Hun vet det nok... Så føler du at du vet det, er det nok deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 7. juni 2003 #1076 Del Skrevet 7. juni 2003 I dag går min Rose til Cassandra...lurer på hvor hun har gjort av seg i det siste?Har ikke sett henne på en stund. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 7. juni 2003 #1077 Del Skrevet 7. juni 2003 Hun vet det nok... Så føler du at du vet det, er det nok deg... Det er meg! Det er meg! Det er meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2003 #1078 Del Skrevet 8. juni 2003 Og en rose til Merete fordi du er den eneste som har gitt meg rose de siste tre mnd (oppdaget det ikke før nå) Tusen takk. En stor en til deg også KATTAstrofe. Og en rose til Padmee, fordi jeg du er ei kjempejente. @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 8. juni 2003 #1079 Del Skrevet 8. juni 2003 Mayamor; du måå bare få en rose fra meg idag! Du har en del frustrasjoner (som jeg håper du finner ut av...), men likevel klarer du å være i godt humør og glede andre med fine oppmuntrende ord... Jeg er så glad for at du finnes! @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 8. juni 2003 #1080 Del Skrevet 8. juni 2003 Du er nå søt da lillen. En ting kan jeg bare si: Uten brukere som deg - ville ikke KG vært noe kjekt for min del. Så gode, søte, omtenksomme, morsomme lillen: Her er en rose tilbake til deg... --<--<--<--<--<--- Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå