Gjest Tweek Skrevet 31. oktober 2006 #4621 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Jeg vil gi til livets datter. Hun har så fin avatar Endret 31. oktober 2006 av Tweek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 2. november 2006 #4622 Del Skrevet 2. november 2006 én rose holdt ikke i dag, deception fortjener et dusin. Du vet hvorfor, darling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 2. november 2006 #4623 Del Skrevet 2. november 2006 Off-topic men hvem er det på vataren din quirky? Den er så kjent for meg føler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. november 2006 #4624 Del Skrevet 2. november 2006 Må gi en til Alf Kaida, fordi du får meg til å le! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 2. november 2006 #4625 Del Skrevet 2. november 2006 Off-topic men hvem er det på vataren din quirky? Den er så kjent for meg føler jeg ← Det er Edie Sedgwick. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 2. november 2006 #4626 Del Skrevet 2. november 2006 Det er Edie Sedgwick. ← Kjeft! ---------------------------------------------------------------------------- Jeg gir dagens rose til megselv, fordi jeg er en så hyggelig og lett omgåelig gutt Kan det ikke egentlig være en vanlig rose, istedenfor en sån jævla "oooh, jeg vokser fram!"-skaphomse-rose?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 2. november 2006 #4627 Del Skrevet 2. november 2006 Kjeft! ---------------------------------------------------------------------------- Jeg gir dagens rose til megselv, fordi jeg er en så hyggelig og lett omgåelig gutt Kan det ikke egentlig være en vanlig rose, istedenfor en sån jævla "oooh, jeg vokser fram!"-skaphomse-rose?? ← Ber du meg holde kjeft? Kjeften på deg sjæl'a! Du burde da bli glad for at jeg linker til vakre damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 3. november 2006 #4628 Del Skrevet 3. november 2006 Champis skal få den av meg i dag! Takk for praten i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 3. november 2006 #4629 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg sender en rose tilbake til Quirky; akkurat nå er hun en av de modigste jeg vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2006 #4630 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg vil gi en til Leya, sammen med en kurv full av kryssede fingre Og så vil jeg gi en til HB; som har vært til uvurderlig hjelp i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 3. november 2006 #4631 Del Skrevet 3. november 2006 Champis skal få den av meg i dag! Takk for praten i går! ← Å, så koselig! Samme til deg, søta - . Og en til Alive også, et superforbilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 3. november 2006 #4632 Del Skrevet 3. november 2006 Næmmen :-D Så utrolig koselig. Takk Sjampis!! Right back at 'ya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minien Skrevet 3. november 2006 #4633 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg gir meg selv dagens rose, fordi jeg aldri får roser av kjæresten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. november 2006 #4634 Del Skrevet 4. november 2006 Er det noen som skal ha roser, så er det han stakkars dørvakten som blir forulempet av tidligere politimenn med det til følge at hans flotte og yndige kne blir skadet, og ALIKEVEL må på jobb selv om han er sykemeldt! MoskvaMorten, du er min helt! Jeg kysser din lillefinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. november 2006 #4635 Del Skrevet 5. november 2006 Vil gi bort 2 i dag. Den ene går til Jerle som alltid får meg i godt humør og den andre til Amadea. Fordi du fikk meg i godt humør både i dag og i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 5. november 2006 #4636 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg har lyst å gi Bertine en rose. Du svarer alltid så fornuftig og virker veldig sympatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 5. november 2006 #4637 Del Skrevet 5. november 2006 Gir en rose til meg selv i dag, jeg. Fordi jeg ikke har det noe særlig for tiden. Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 6. november 2006 #4638 Del Skrevet 6. november 2006 Til Annie som har vært på behandling, håper det går bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 6. november 2006 #4639 Del Skrevet 6. november 2006 Gir en til smile, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2006 #4640 Del Skrevet 6. november 2006 Til Annie som har vært på behandling, håper det går bedre ← TUSEN takk Jerle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå