Gjest Lea Skrevet 2. juni 2003 #1041 Del Skrevet 2. juni 2003 Takk fredagsbarn :D ! Tror nesten at du får en tilbake jeg.. for du har sikkert ignoreringsknapp bak øret og sikkert ingen bråkeknapp i navlen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 2. juni 2003 #1042 Del Skrevet 2. juni 2003 Ja, vet du hva? Etter årevis på irc har jeg utvilket en "meget sterk mental /ignore" (/ignore er en komando på irc som gjør at teksten vedkommende du ignorerer skriver, rett og slett ikke synes hos deg.) Jeg har en mental slik funsjon, jeg bare rett og slett overser (la meg poengtere at dette ikke betyr at jeg overser regelbrudd på KG, men at jeg velger å ikke la meg provosere av dem som forsøker å lage bråk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2003 #1043 Del Skrevet 2. juni 2003 I dag vil jeg gi en rose til CARE! Jeg kjenner deg ikke "personlig", Care, men jeg syns du skriver gode innlegg, og du var en av de første jeg la merke til på KG! Fikk lyst til å gi deg ei rose! -------<------<---- vh Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 2. juni 2003 #1044 Del Skrevet 2. juni 2003 En liten rose til Virgo .....for hun savner noen veldig nå ....og det er leit :cry: @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. juni 2003 #1045 Del Skrevet 2. juni 2003 Det er lenge siden jeg har delt ut blomster, og jeg har noen til utdeling i dag. Jeg vil gi en bukett nypluppet, velduftende, lilla syrinner til Mie og Diva. Tusen takk for oppmuntrende ord i dagboka mi. Dere har bidratt til at jeg har klart å lete videre etter lyspunkter. En stor bukett også til Vibeke som tilbød meg en KG-gråteskulder en svart natt. Rosen min gir jeg til Halvdelen min, for det trenger han nå. Til meg selv har jeg plukket en bukett løvetann. De lyser herlig og gult, og de gir seg aldri, - er optimistiske til det siste - selv om angrepene er mange og harde. Og de kommer stadig tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 2. juni 2003 #1046 Del Skrevet 2. juni 2003 Takk skal du ha, Bettie :D Er glad for at vi kan gjøre litt for deg, i allefall sånn dagbokstøttemessig Du fortjener all støtte og gråteskuldre du ønsker :D Håper det går bedre med deg og halvdelen snart :kgsmil: Klem fra Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 2. juni 2003 #1047 Del Skrevet 2. juni 2003 Bettie Min første KG-rose noen sinne går til deg. Du vet du fortjener den. :kysse: God klem fra Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. juni 2003 #1048 Del Skrevet 2. juni 2003 Tusen takk, Bettie. Jepp, løvetannen er både elsket og hatet, men at den er fasinerende og viser en fantastisk livsvilje kan ingen nekte for! Flott er den og, når seksåringen min kommer med en hel, knallgul bukett. Og fasinerende når den sprenger seg opp gjennom grå og støvete asfalt, strålende gul og fin. Hilsen Mie *løper ut i hagen og plukker all løvetannen og gir til Bettie* Jeg har forresten noen humleblomster i hagen, flotte er de - knall oransje. Fikk lyst til å gi Tusenfryd en, og en til Cilla, resten legger jeg frem så kan de forsyne seg alle som gjør KG til et interessant sted å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 3. juni 2003 #1049 Del Skrevet 3. juni 2003 En stoooooor rose til Diva, fordi du fortjener det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 3. juni 2003 #1050 Del Skrevet 3. juni 2003 :cry: :cry: DIVA :cry: :cry: Har du forlatt oss?????? Vær så snill, vi trenger deg her. Vi trenger en jente som deg med mot i brøstet og meningers mot. Det er ikke så mange av ditt kaliber her inne. Uansett, jeg legger igjen en stor bukett med hvite duggfriske langstilkede roser til deg @ Og........ takk for rosen forresten, det er ikke mange rosene jeg har fått , men jeg satte umåtelig stor pris på denne Diva, og ikke minst de varmende ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 3. juni 2003 Forfatter #1051 Del Skrevet 3. juni 2003 Idag gir jeg en rose på deling til Maiken og Arnie for alle de morsomme limerickene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2003 #1052 Del Skrevet 3. juni 2003 Dette er en "vær så snill og kom tilbake"-rose til Diva! KG BLIR IKKE DET SAMME UTEN DEG, VENNEN... -------<-----<--- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 3. juni 2003 #1053 Del Skrevet 3. juni 2003 Og min første rose skal gå til Diva - - - - - - - - - < - - - - -<- - - - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samara Skrevet 3. juni 2003 #1054 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg vil gi en rose til DIVA i dag. Vet ikke om du ser den, men jeg kan jo håpe. :blunke: Jeg har selvsagt ikke unngått å lese om alle kranglene her i det siste, og at du nå har forlatt KG. Synes det er synd jeg... Jeg ønsker ikke å ta noens side, men mener det bør være rom for alle her. Håper du kommer tilbake. @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. juni 2003 #1055 Del Skrevet 4. juni 2003 En rose fra meg til alle de som holder standarden oppe på dette forumet. OG - jeg vil plukke en kjempebukett med sommerblomster og gi til Hege. Du gjør en kjempejobb! (og du har en stri jobb om dagen ) Stor klem fra Mie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 4. juni 2003 #1056 Del Skrevet 4. juni 2003 En fiiiiin rose gis herved til Hege. Du fortjener så mye mer Hege! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 4. juni 2003 #1057 Del Skrevet 4. juni 2003 Tusen takk skal dere ha! Må bare rette littegrann på dere. Hele moderatorteamet har tøffe dager, ikke bare jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 4. juni 2003 #1058 Del Skrevet 4. juni 2003 Pleier ikke å gi rose , men i dag gjør jeg et unntak... Dagens rose til Hege som er tålmodig med hele KG barnehagen. --<--<--<--<--<-- Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. juni 2003 #1059 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg vil gi en rose til alle de som klarer og la være og bråke her på KG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 6. juni 2003 #1060 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg vil gjerne dele ut roser til hele moderator-teamet jeg!! Så her er rosene sammen med en unnskyldning fra Lott@ for alt bråket hun stelte istand her :oops: Værsågod! @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå