Gjest Samara Skrevet 29. mai 2003 #1021 Del Skrevet 29. mai 2003 Så fint Virgo! Det var det som var meningen vet du. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 29. mai 2003 #1022 Del Skrevet 29. mai 2003 Uff, i dag vil jeg gi meg selv en stooor og flott rose, for jeg har fysikkeksamen imorra og har bankende hjerte, høy puls og en lettere febrilsk tilstand av panikk..... ----------------------< Ønsker også alle andre eksamensslitere lykke, lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2003 #1023 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg vil gi en oppmuntrings-rose til DIVA idag, siden hun skal ha eksamen i morgen, og fordi jeg vet hvordan den følelsen er... Lykke til - tenk i morgen ved disse tider er det leeenge siden den er overstått!!! -----<-----<--- I tillegg skal Mzfire få en rose av meg idag (jeg hadde nemlig to, jeg!) fordi hun ikke har det så lett om dagen... -----<-----<--- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 29. mai 2003 #1024 Del Skrevet 29. mai 2003 Tusen takk Kverula Er så glad i roser, det gjør meg så glad. Skal sette den i vann med en gang Har jeg noe fint å se på . Fordet du gjør meg glad vil jeg gjerne gi deg en rose tilbake. Vøærsågod @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 30. mai 2003 #1025 Del Skrevet 30. mai 2003 I dag vil jeg gi den største bukett med knallrøde roser man kan finne, til VIRGO! You know why :blunke: Sender deg samtidig en laaaang varm klem *tårene renner fortsatt* Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. mai 2003 #1026 Del Skrevet 31. mai 2003 Uff, i dag vil jeg gi meg selv en stooor og flott rose, for jeg har fysikkeksamen imorra og har bankende hjerte, høy puls og en lettere febrilsk tilstand av panikk..... ----------------------< Ønsker også alle andre eksamensslitere lykke, lykke til :D Kremt...er det lov og le av dette innlegget, Diva? Ikke for og være stygg mot deg, men med tanke på den examen du skulle ha på fredag? *fniiiiis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 31. mai 2003 #1027 Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg vil gjerne få gi en rose til meg selv, bare fordi jeg sjelden får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 31. mai 2003 #1028 Del Skrevet 31. mai 2003 Kremt...er det lov og le av dette innlegget, Diva? Ikke for og være stygg mot deg, men med tanke på den examen du skulle ha på fredag? *fniiiiis* Ikke drit meg ut`a MarianneE FY, deg.... Hehe, neida For de som lurer, så står forklaringa under snikk-snakk og ditt pinligste øyeblikk, eller hva det nå var Men jeg tar likevel med alle roser og hilsner ang eksamen inkl. min egen og overfører dem til mandag Åsså vil jeg gi en rose til Kreps, siden du bor i nabofylket og sjelden har fått rose : - ) -------------<------------< Klem, Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 31. mai 2003 #1029 Del Skrevet 31. mai 2003 lang varm klem tilbake til deg Lillian!!! :D *klemme* Du har fått meg til å tenke de siste dagene. Og du fortjener virkelig en rose og to og tre for det :D !!! @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2003 #1030 Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg vil gi Huldre-Lise en rose jeg, fordi hun har gitt meg noen støttende PM'er som jeg ble veldig glad for :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 31. mai 2003 #1031 Del Skrevet 31. mai 2003 lang varm klem tilbake til deg Lillian!!! :D *klemme* Du har fått meg til å tenke de siste dagene. Og du fortjener virkelig en rose og to og tre for det :D !!! @ Tusen takk!! :D Koz, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. juni 2003 #1032 Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg vil gi en rose til: INDIANLADY ikke har det helt lett om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 2. juni 2003 #1033 Del Skrevet 2. juni 2003 Idag får Lott@ en rose av Lott@....... fordi hun er såååå snill @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. juni 2003 #1034 Del Skrevet 2. juni 2003 Min rose går til Lott@! Godt og ha deg tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 2. juni 2003 #1035 Del Skrevet 2. juni 2003 Min rose går også til LOTT@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 2. juni 2003 #1036 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg vil gi en rose til : ~ MarianneE, fordi hun er en kjempegod venninne ~ Lott@, fordi hun er en tøff jente med hue på rekti plass ~ Kreps, fordi hun og er en vettug jente ------------<-----------< ------------<-----------< ------------<-----------< - Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 2. juni 2003 #1037 Del Skrevet 2. juni 2003 Aner jeg en viss forskjellsbehandling i denne tråden?? Har jo ikke fått roser på en evighet jeg!!! Rosene mine går til alle med ignoreringsknapp bak øret og alle som ikke har en bråke-knapp i navlen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 2. juni 2003 #1038 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg vil gi en rose til : ~ MarianneE, fordi hun er en kjempegod venninne ~ Lott@, fordi hun er en tøff jente med hue på rekti plass ~ Kreps, fordi hun og er en vettug jente ------------<-----------< ------------<-----------< ------------<-----------< - Diva Tusen takk Diva :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 2. juni 2003 #1039 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg har en rose til og dele ut i dag, den går til Diva fordi hun valgte og bli hos oss :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 2. juni 2003 #1040 Del Skrevet 2. juni 2003 Lea: Jeg kan gi deg en rose, en rose for alt arbeidet jeg vet du har gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå