Madison Skrevet 27. mai 2003 #1001 Del Skrevet 27. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2003 #1002 Del Skrevet 27. mai 2003 Min rose går i dag til Skusla-vennen min! Hun har det ikke helt greit om dagen, og fortjener denne oppmerksomheten... Jeg er gla' i deg, vennen! Klem fra Kverula -----<-----<---- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 27. mai 2003 #1003 Del Skrevet 27. mai 2003 En rose til Arwen i dag, for veldig koselig samtale på MSN i går kveld. Hyggelig å bli litt bedre kjent med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 27. mai 2003 #1004 Del Skrevet 27. mai 2003 og her får du en tilbake :D snakkes senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 27. mai 2003 #1005 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg vil gi Dagens Rose til de som har gitt meg mange flotte svar i tråden min under "Barn og Familie". Det har kommet frem mange nyttige tanker for min del, og en del ting jeg skal tygge litt på før jeg snakker med Qliomannen før neste meglingsmøte. @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 27. mai 2003 #1006 Del Skrevet 27. mai 2003 Min rose går i dag til Skusla-vennen min! Hun har det ikke helt greit om dagen, og fortjener denne oppmerksomheten... Jeg er gla' i deg, vennen! Klem fra Kverula -----<-----<---- Ååh, tusen takk Kverula! Denne trengte jeg nå etter alt! :cry: Snill du da... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 27. mai 2003 #1007 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg gir bort dagens andre rose (ja, jeg tar meg den friheten siden pcen flyttes i kveld) til Trøffelhelten. Du er utrolig herlig -----<-----<----{ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2003 #1008 Del Skrevet 27. mai 2003 :oops: (her skulle det stått noe veldig, veldig pent om Arwen med uthevet skrift og fete typer, men jeg er en sjenert mann som i tillegg er redd for disse moderatorene...) Arwen, derimot, hun er inspirator. Av ypperste merke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 27. mai 2003 #1009 Del Skrevet 27. mai 2003 Dagens rose vil jeg gi til alle som har holdt seg unna disse krangletrådene som har pågått på KG et par dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 27. mai 2003 #1010 Del Skrevet 27. mai 2003 Takk, da forsyner jeg meg m den nesten hvite der....Er så lenge siden jeg har fått rose så....Og dessuten hadde jeg ikke peiling på at noen har kranglet her i to dager.....i to tråder..... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 28. mai 2003 #1011 Del Skrevet 28. mai 2003 Tror dagens rosebukett går til Trøffel og Chimp,- dere er ansvarlig for utall latterkramper hos undertegnede. Dere bidrar til en god og positiv stemning her på KG : - ) Værsgo` -----------<----------- -----------<----------- -----------<----------- -----------<----------- -----------<----------- Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 28. mai 2003 #1012 Del Skrevet 28. mai 2003 ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH!!!!!! :oops: :oops: :oops: What can I say???? These flowers really made my day? Tusen, tusen takk!!! Hva sier Bøffel-pels til dette da.....???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2003 #1013 Del Skrevet 28. mai 2003 Fankern, det var ikke meningen å bidra til god stemning... ...men i og med at jeg ikke har brukt av rosekvoten på lenge, strør jeg rundt meg med roser til Chimp og Diva og opptil flere andre som jeg av bluferdighetsgrunner ikke vil navngi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 28. mai 2003 #1014 Del Skrevet 28. mai 2003 Hah!!! Dette tar bare helt av......Siden jeg var en tur på selvbetjeningen igår har d bare strømmet på m blomster...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2003 #1015 Del Skrevet 28. mai 2003 Dagens rose skal gå til SOLA fordi hun har giftet seg, og fordi det har gått meg hus forbi... :oops: Beklager så mye... Ønsker deg lykke til i ekteskapet, Sola! Stor klem fra Kverula ---------<----<---- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 28. mai 2003 #1016 Del Skrevet 28. mai 2003 Dagens rose vil jeg gi til Suzy Bare fordi du er deg, søsteren jeg aldri hadde;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 28. mai 2003 #1017 Del Skrevet 28. mai 2003 Jeg gir en rose til den som har stemt på meg i "Hvilken moderator skal vinne?"-tråden. Trodde ikke at jeg skulle få noen stemme jeg.. men så har jeg fått en likevel! Jiipppiii! Og en rose til Litago og Orakel som er på plass igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. mai 2003 #1018 Del Skrevet 29. mai 2003 Min rose idag går til Seraphine for alle de fine linkene om perler og smykker hun la ut under "Hus, hage og hobby" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samara Skrevet 29. mai 2003 #1019 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg vil gi en rose til alle de som føler seg litt usynlige jeg! (alle som har skrevet i "usynlighetstråden" bl.a.) Dere er viktige alle sammen! Forsyn dere. :D @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 29. mai 2003 #1020 Del Skrevet 29. mai 2003 Som en som føler seg litt "usynlig" her inne - vil jeg takke så mye for rosen Samara ..........Det varmer :D..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå