Gjest Zalomine Skrevet 23. mai 2003 #981 Del Skrevet 23. mai 2003 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 23. mai 2003 #982 Del Skrevet 23. mai 2003 Lasse får en stor bukett av meg idag :D godgutt du:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 23. mai 2003 #983 Del Skrevet 23. mai 2003 Gir en rose til meg selv, siden jeg ikke får rose av noen andre, og siden jeg har vært premenstruell og irritabel i dag! Etter et varmt bad og nesten en flaske hvitvin er jeg klar for en bedre middag på byen, og ønsker meg selv en kjempefin kveld! Og så en sinnsykt svær rosebukett på deling til alle i "gamlegjengen" her inne som jeg er så glad i! Dere vet veldig godt hvem dere er! Ingen nevnt, ingen glemt! Klem fra småpussa og festklar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. mai 2003 #984 Del Skrevet 23. mai 2003 ......da hiver jeg meg på, - gir deg en rose og ønsker deg en riktig trivelig kveld. En stor, fin rose til Væren som er festklar. + En stor, fin rose til Bettie! Ønsker dere en riktig fin helg !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 23. mai 2003 #985 Del Skrevet 23. mai 2003 Siden klokka er over midnatt, så vil jeg dele ut noen til : En rose til Kevin, som stakk hodet inn på KG forleden - godt at du er tilbake En stor rose til deg,- you know why -----------<----------- Og så vil jeg gi en rose til en flott jente, Hope Tusen takk for hyggelig pm : - ) Håper vi snakkes snart igjen :D -----------<----------- Vil også gratulere og gi Starie en rose for 4 års dagen til henne og kjæresten Du er en kjempejente! Håper det går bra med deg:) -----------<----------- Klemmer fra Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 24. mai 2003 #986 Del Skrevet 24. mai 2003 Tusen takk Fredagsbarn og Diva! Min rose for i dag går til Veslejenta. Dette er fordi hun IKKE blir fort furten :D (tråd på snikk-snakk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mai 2003 #987 Del Skrevet 24. mai 2003 Fikk den månedlige perioden min igår og har alle de plagene idag. Derfor vil jeg gi en rose til meg sjøl! :D Det kommer også roser til alle som vil ha!! .:Gavemilde MarianneE:. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 24. mai 2003 #988 Del Skrevet 24. mai 2003 Kan jeg få en av dem for at jeg rydder og er flink pike i dag? Og fordi jeg "frivillig" utsetter meg for ei uke med pms-humør? (utsetter mensen i ei uke, og vet at jeg da får disse plagene denne uka. Det stemmer, både i går og i dag brrast jeg ut i tårer for en filleting sambo sa, som jeg egentlig visste var ment vennlig/spøk (det i går var vennlig, det i dag var spøk) Det er nok nesten mer slitsomt for ham enn meg...) I så fall, om jeg får en av deg for dette, så gir jeg deg en tilbake fordi du er så snill, og fordi du fortjener den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mai 2003 #989 Del Skrevet 24. mai 2003 Kan jeg få en av dem for at jeg rydder og er flink pike i dag? Og fordi jeg "frivillig" utsetter meg for ei uke med pms-humør? (utsetter mensen i ei uke, og vet at jeg da får disse plagene denne uka. Det stemmer, både i går og i dag brrast jeg ut i tårer for en filleting sambo sa, som jeg egentlig visste var ment vennlig/spøk (det i går var vennlig, det i dag var spøk) Det er nok nesten mer slitsomt for ham enn meg...) I så fall, om jeg får en av deg for dette, så gir jeg deg en tilbake fordi du er så snill, og fordi du fortjener den Flotte greier, nå fikk du meg til og gråte! (uff denne mensen-hormonene!) *gir fredagsbarn en diger bukett og tørker tårer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2003 #990 Del Skrevet 24. mai 2003 Må bare gi en fin bukett med sommerblomster til Cilla og alle de andre som har forklart og forklart alt vi har lurt på ang. bestilling av kosmetikk på nettet. Superdupert, takk for god hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 24. mai 2003 #991 Del Skrevet 24. mai 2003 I dag vil jeg gi en rose til FREDAGSBARN rett og slett fordi jeg tror ikke jeg har gitt henne en før, og fordi jeg syntes hun virker som en sympatisk, oppegående, hyggelig og kjempe grei jente .... :D Så her har du den: @ Nattaklem fra Skusla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 24. mai 2003 #992 Del Skrevet 24. mai 2003 Jeg vil gi en gigantisk rose til CRAZEE fordi han er så ufattelig hyggelig og hjelper meg inne på Data tråden!!!!!!!! :D Tusen takk!! .....og sov godt........ :blunke: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 25. mai 2003 #993 Del Skrevet 25. mai 2003 Vil gi en rose til den såkalte "Feten". Skjønner godt at du valgte å være anonym på den tråden.... Ble fryktelig trist på dine vegne når jeg leste innleggene dine. Hadde litt problemer av samme art tidligere, og til tross for at jeg er blitt mye bedre har jeg og fortsatt problemer med selvtillitten. Håper det går bedre for deg, og sender deg en stooooor klem over dataen :kysse: (det nærmeste jeg kom et klemmetegn...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 25. mai 2003 #994 Del Skrevet 25. mai 2003 I dag vil jeg gi en rose til FREDAGSBARN rett og slett fordi jeg tror ikke jeg har gitt henne en før, og fordi jeg syntes hun virker som en sympatisk, oppegående, hyggelig og kjempe grei jente .... :D Så her har du den: @ Nattaklem fra Skusla! Tusen, tusen takk. Den var kjempefin Nå ble jeg glad, tidelig en ellers kjedelig søndag (som bare skal være en ryddedag uansett....) Ja, du gleda meg så mye at jeg nesten må gi deg en tilbake da, som takk for denne gleden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 25. mai 2003 #995 Del Skrevet 25. mai 2003 I dag vil jeg gi min rose til Kid-a.. Håper alt ordner seg med han fyren! :blunke: :D Ha en fortsatt fin dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2003 #996 Del Skrevet 25. mai 2003 I dag har jeg flere roser å dele ut!! Den første går til DIVA fordi hun er ei kjempejente. (Også fikk jeg en av henne også, da ) Den andre går til KID-A fordi hun er min aller beste venn! Og den siste går til [/Fredagsbarnet fordi jeg syns hun skriver mye bra! Kjempeklem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 26. mai 2003 #997 Del Skrevet 26. mai 2003 I dag vil jeg gi bort to roser. En til Kid-A fordi hun var litt trist i går og.. en til livets datter for alle de morsomme trådene hun lager. @ @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2003 #998 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg hadde også tenkt å gi en rose til Livets datter, men nå som hun fyker rundt og stanger i dørkarmer og snubler i møbler fordi hun ikke kan finne brillene sine er jeg litt usikker på om hun klarer å registrere at rosene er avlevert... MEN vi lar det stå til, hun er tross alt toppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 26. mai 2003 Forfatter #999 Del Skrevet 26. mai 2003 :D :D :D :D :D Takk, begge to. Rosene er allerede satt i vann, og plassert på en høy hylle, slik at jeg ikke river dem ned når jeg leter etter brillene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. mai 2003 #1000 Del Skrevet 27. mai 2003 Lasse får en stor bukett av meg idag :D godgutt du:) *Kommer smilende og vekker deg med en rose mellom tenna ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå