Pip Skrevet 20. mai 2003 #941 Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg har fått roser!!! Ha'kke vært inne her siden denne tråden var helt ny, jeg... Så nå, i disse eksamenstider, var det jo ingen dum idè å begynne med de siste sidene og bla seg forover...? Hehe - slutta da jeg kome til side 46, gitt... Men hadde altså rukket å få rose fra Merete og Crazee! TAKK! Og mens jeg er her, har jeg nok noen roser tilgode: En til Helenius - du er toppers! ---<---<- En til Kverula - du er artig å diskutere med! (Er en stund siden nå da, men kom på det da jeg leste om deg her!) ---<---<- Og her er til alle på bryllupsforumet - for gode idèer, for ulike synspunkter, og for masse engasjement! Lykke til alle sammen! ---<---<- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 20. mai 2003 #942 Del Skrevet 20. mai 2003 Nå vil jeg dele ut roser også. Først vil jeg gi en stor rose til hver og en her inne, fordi jeg har lært utrolig mye av dere. Jeg har mer enn en gang, erfart at det jeg trodde var rett, ikke nødvendigvis var så rett :oops: Kunne nevnt veldig mange "navn" men... Arwen, Vibeke, Milo Minderbinder, Pinocchio, og Tøffelhelten. Dere var de jeg først "la merke" til her inne. Og etter å ha vært her inne en stund, så syntes jeg fortsatt dere er en liten "rosebukett" i dere selv. Cita "pluttselig blomsterpike" :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2003 #943 Del Skrevet 21. mai 2003 Nå har jeg mange roser som jeg vil dele ut - men først vil jeg takke Pip for den jeg fikk av henne - KJEMPEKOSELIG! Har forresten savna deg her i det siste! Håper på flere interessante diskusjoner! :D Rosene, ja... Tror jeg sier at jeg gir en rose hver til de KG-jentene jeg har forsømt litt den senere tiden, jeg...Rekker ikke å skrive så mye i dagbøkene deres som jeg ønsker - men jeg er innom og titter og følger med likevel! Skusla, Middis, Diva, Eowyn, Monja, Lemoni, Angeleyes, Mzfire og Fredagsbarn - SETTER STOR PRIS PÅ AT DERE ER HER PÅ KG, jenter! :kysse: ----<----<--- Ellers syns jeg at alle KG-brukerne fortjener en rose - det er sååå koselig og interessant i forumet for tiden - TAKKET VÆRE ALLE DERE! ----<----<--- Ønsker dere alle en fin dag! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. mai 2003 #944 Del Skrevet 21. mai 2003 Åååå. Rose til meg! TUUUSEN TAKK CITA!!!! :D Nå reddet du en ellers veldig dårlig morgen for meg. Du får en stor bukett tilbake av meg ----<----<---{ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 21. mai 2003 #945 Del Skrevet 21. mai 2003 Tuuuuuusen takk for rose Kverula!! Du er tilgitt Så idag går dagens rose tilbake til deg, den fortjener du!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 21. mai 2003 #946 Del Skrevet 21. mai 2003 Tusen takk Kverula for rosen Vil gjerne gi deg en rose tilbake. Du er go og snill du. @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. mai 2003 #947 Del Skrevet 21. mai 2003 I dag vil jeg gi min rose ----<@ til Chris.. Fordi han bare er helt fantastisk vidunderlig! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. mai 2003 #948 Del Skrevet 21. mai 2003 Glemte å si dette: For en kjempegod idé Livets datter! 8) Hilsen meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2003 #949 Del Skrevet 21. mai 2003 Tuuuusen takk for rosa Kverula :D Det var snilt av deg! * gir deg en stor klem * P.S. Bare bli med på hytta du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 21. mai 2003 #950 Del Skrevet 21. mai 2003 Kevin :kysse: :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 21. mai 2003 #951 Del Skrevet 21. mai 2003 Skusla Eowyn Duchess Kverula Dere får en stor og fin rose tilbake fra meg. Tusen takk for hyggelig oppmerksomhet :D Tusen takk for god støtte på regnværsdager...... Stor klem fra Diva:) -----------------<----------------< -----------------<----------------< -----------------<----------------< -----------------<----------------< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 21. mai 2003 #952 Del Skrevet 21. mai 2003 Cita; takk for gode ord - og rose :D Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 22. mai 2003 #953 Del Skrevet 22. mai 2003 I natt vil jeg gi en rose til Minnie. Syns du gir mange gode råd, og jeg er veldig glad for at du er her. Og du har rett i at du noen ganger blir urettferdig behandlet, så det er en støtte-rose, med sterk stilk. Du kan støtte deg til den når det blåser som verst :D Glad for at du er du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 22. mai 2003 #954 Del Skrevet 22. mai 2003 Dagens rose går til Pip! Takk for pm. Den ga meg en kjempefin start på dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 22. mai 2003 #955 Del Skrevet 22. mai 2003 I dag får Arwen dagens rose fra meg! Hyggelig å ha blitt kjent med deg og det er moro å diskutere med deg, selvom vi har mange like meninger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. mai 2003 #956 Del Skrevet 22. mai 2003 Takk takk!!! Nå ble jeg glad i dag også. Ikke dårlig :D Tjorven (selv om de ikke er lov å plukke.. fy meg :oops: ) av meg. Synes de er så nydelige. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 22. mai 2003 Forfatter #957 Del Skrevet 22. mai 2003 Dagens rose gir jeg til MzFire for hyggelig PM igår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 22. mai 2003 #958 Del Skrevet 22. mai 2003 Takk takk!!! Nå ble jeg glad i dag også. Ikke dårlig :D Tjorven Tuuuusen takk! Du kan jo eventuelt plukke hvitveis (de er også flotte) og er vel fullt lovlige å plukke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 22. mai 2003 #959 Del Skrevet 22. mai 2003 I dag vil jeg gi min rose til Care Fordi hun har byttet tilbake til den nusselige avataren sin! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 22. mai 2003 #960 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg gir min første rose til Livets datter - som en pitteliten trøst for at ferieplanene gikk i vasken. Lukt på blomsten og drøm deg bort :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå