Skusla Skrevet 16. mai 2003 #921 Del Skrevet 16. mai 2003 Dagens rose går i dag til KVERULA som er KGs bursdagsbarn idag.. @ GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN VENNEN MIN!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2003 #922 Del Skrevet 16. mai 2003 Vil gi deg en rose jeg også Kverula, siden du har bursdag i dag og greier! Dessuten er du en av de som gjør det veldig ålreit å være her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 16. mai 2003 #923 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg vil gi meg selv en rose i dag fordi jeg har klart å sitte pent i flere timer og lese til eksamen. Og så burde lillesøstern min fått en, for hun har bursdag i dag. Men jeg skal ikke i selskap før på søndag, så jeg tror hun får få en da i steden. Rose gis herved til alle andre som også har lest til eksamen i dag! Flinke er dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2003 #924 Del Skrevet 17. mai 2003 Jeg vil gi en rose til Linemor som har bursdag i dag! GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 17. mai 2003 #925 Del Skrevet 17. mai 2003 Alle roser i dag. Dere er alle flotte gutter og jenter. Det skal dere ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 18. mai 2003 #926 Del Skrevet 18. mai 2003 I dag vil jeg gi en rose til Chiquita! Jeg syns du har gode og velreflekterte meldinger, og blir glad når jeg leser de. Jeg syns du virker som ei flott jente med bein i nesa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 18. mai 2003 #927 Del Skrevet 18. mai 2003 I dag vil jeg gi en rose til Chiquita! Jeg syns du har gode og velreflekterte meldinger, og blir glad når jeg leser de. Jeg syns du virker som ei flott jente med bein i nesa! I og med at jeg nettopp satt og tenkte på det samme, kan jeg jo slenge med en rose fra meg også! Godt tenkt, Vigfa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 19. mai 2003 #928 Del Skrevet 19. mai 2003 Og i dag vil jeg gi en rose til labella!! Er gøy å leke ordleker med deg :D Og godt at flere er våkne og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 19. mai 2003 #929 Del Skrevet 19. mai 2003 I dag vil jeg gi en rose til NONJUAN, jeg, fordi jeg oppdaget lørdagsnatta (eller var det fredagsnatta? ) at du er en ganske morsom kar, og ikke minst veldig trivelig! Synes du fortjener en rose for det, jeg! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 19. mai 2003 #930 Del Skrevet 19. mai 2003 En stor bukett til Diva som ikke har det så lett for tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 19. mai 2003 #931 Del Skrevet 19. mai 2003 Henger meg på deg jeg Duchess; DIVA, du får en kjempe bukett med roser fra meg også..... Gla i deg vennen @ @ @ @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 19. mai 2003 #932 Del Skrevet 19. mai 2003 Første gang jeg er innom denne tråden. Måtte bla meg tilbake for å se om noen hadde vært så elskverdig å gi meg rose, og 25. mars hadde jeg fått fra Trøffelhelten Trøffel, du får en yuccapalme som takk for at du ikke lot meg stå her venneløs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #933 Del Skrevet 19. mai 2003 Trøffel, du får en yuccapalme som takk for at du ikke lot meg stå her venneløs! Takker ydmykt. Veldig ydmykt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 19. mai 2003 #934 Del Skrevet 19. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 19. mai 2003 #935 Del Skrevet 19. mai 2003 Min rose for dagen går til Diva...Tusen takk for kjempegod støtte og koselige mail!! Håper alt går bra med deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 19. mai 2003 #936 Del Skrevet 19. mai 2003 Dagens rose går til xeyes ! :D @ Skal nok finne deg!.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 19. mai 2003 #937 Del Skrevet 19. mai 2003 Tuuusen takk vinga! En tilbake til deg @ Nå må du ikke rappe reservenøkkelen min å gjemme deg i skapet mitt Klems X Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 19. mai 2003 #938 Del Skrevet 19. mai 2003 MzFire får rosen fra meg, fordi hun nesten ble glemt bort i en tråd til henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 19. mai 2003 #939 Del Skrevet 19. mai 2003 Oi Starie da :oops: Tusen takk, jeg fortjente ikke den da, men det varmer :pippi: Siden du husket på meg vil jeg gi deg en rose tilbake. @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 19. mai 2003 #940 Del Skrevet 19. mai 2003 MzFire: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå