Gjest Mzfire Skrevet 5. mai 2003 #881 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg vil gi dagen rose til Kverula. Du er ei ordentlig GO'jente Gleder meg masse til å bli bedre kjent med deg. Du har hvertfall utmerket deg hos meg. Glad for at jeg har blitt kjent med deg :D Fordi sånne som deg er som de er, unike mennesker, trives jeg så godt her på Kg det skal du vite @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2003 #882 Del Skrevet 5. mai 2003 :oops: Jeg kan ikke mer enn si takk, takk, takk for fine ord...Jeg blir nesten forlegen her jeg sitter, jeg, men også innmari glad for ordene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. mai 2003 #883 Del Skrevet 5. mai 2003 Og jeg er HEEEELT enig i det som er sagt her. Kverula - du er toppers! Siden jeg ikke har delt ut noen roser på lenge skal du få en hel bukett av meg i dag fordi du er den du er, du har eksamenstid og du har mange tanker som svirrer rundt i hodet for tiden. :kysse: @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. mai 2003 #884 Del Skrevet 5. mai 2003 Dagens rose går til Lea som har vært så snill og hjulpet meg med garderobeproblemene mine. Tuuuuusen tuuuuusen takk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 5. mai 2003 #885 Del Skrevet 5. mai 2003 Takk *Arwen*! Du får en rose tilbake fordi jeg får lov til å slenge ut ideer og sånt uten at det koster MEG en krone. Du får sikkert en av sambo også.. for at han slipper å høre på enda flere gode ideer . Og det er lenge siden sist jeg ga roser. Her kommer det flere: *Iset får en fordi hun motiverte meg til å dra frem dukkehuset mitt igjen. *MzFire får en fordi hun kom så fort tilbake. *Lillian får en, slik at hun kanskje kommer tilbake snart. *Usikker får en fordi hun får meg til å le *Veslejenta får to fordi hun hjalp meg å komme videre i spillet. Det kommer flere også altså.. når jeg får inspirasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 6. mai 2003 #886 Del Skrevet 6. mai 2003 Lemoni* og alle andre som har det vondt får en rose av meg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 8. mai 2003 Forfatter #887 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg gir også dagens rose til Lemoni* Det er i motbakke det går oppover, vet du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 8. mai 2003 #888 Del Skrevet 8. mai 2003 For en gangs skyld vil jeg gi dagens rose til meg selv. Grunnen til det er at jeg har fått fast jobb i dag. Er så glaaaaaaad :D @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 8. mai 2003 #889 Del Skrevet 8. mai 2003 Gratulerer, Mzfire!! :D Du får en rose av meg og da. Siden du har fått deg jobb!! :kgsmil: @ jamie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 8. mai 2003 #890 Del Skrevet 8. mai 2003 *Veslejenta får to fordi hun hjalp meg å komme videre i spillet. Tusen takk Lea! Vet ikke om jeg skal gi deg en kaktus eller en rose siden du gjorde meg hekta på det spillet. Velger å gi deg en rose jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 9. mai 2003 Forfatter #891 Del Skrevet 9. mai 2003 Tusen takk Lea! Vet ikke om jeg skal gi deg en kaktus eller en rose siden du gjorde meg hekta på det spillet. Velger å gi deg en rose jeg! Hvilket spill??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 9. mai 2003 #892 Del Skrevet 9. mai 2003 Idag går en stor bukett roser til DIVA som har bursdag idag!!!! Gratulerer så mye vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 9. mai 2003 #893 Del Skrevet 9. mai 2003 1000 takk så mye vennen :D Du fortjener en hel stor rosebukett selv :D U know why. Stoor klem fra Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 9. mai 2003 #894 Del Skrevet 9. mai 2003 Hvilket spill??? :o Dette spillet: http://www.miniclip.com/acno/acno.htm Så har du noe å henge fingrene i resten av helgen! :D Jeg vil gjerne dele ut noen roser til alle som har sendt meg PM og skrevet støtteerklæringer i dagboka mi de siste dagene jeg! Og til alle som har gitt meg et realt spark i rumpa! Dere er toppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 9. mai 2003 #895 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg vil sende ei rose til Lea - og takke for noen fine "samtaler" vi har hatt de siste dagene. Også får Litago ei rose! Også sender jeg ei rose til en meget god venn som er en solid støtte for meg. He's the best. Også roser til alle som er med å gjør KG til et trivelig sted! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 10. mai 2003 #896 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg vil gi en diger rose til meg selv, fordi jeg har funnet ut noe som kan ha en vesentlig betydning for min framtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 10. mai 2003 #897 Del Skrevet 10. mai 2003 Gir også en stor og langstilket rose til Duchess. Lenge siden sist,- håper vi kan skravle lenger på pm snart :D -------------<------------ Værsågo` Vi snakkes :D Klemmer fra Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 10. mai 2003 #898 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg vil også gi ut en rose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 10. mai 2003 #899 Del Skrevet 10. mai 2003 Min Rose I dag går til dere alle sammen her på KG. @- Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesky Skrevet 10. mai 2003 #900 Del Skrevet 10. mai 2003 En rose til livets datter er greit, men jeg vil gi en til knubbis også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå