Midnattsol Skrevet 11. april 2003 #841 Del Skrevet 11. april 2003 Tuusen takk, monja. :D I dag vil jeg dele ut påskeliljer til ALLE på forumet. Hmmm...hvordan tegner man påskeliljer da? Jaja...uansett.. GOD PÅSKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c75 Skrevet 11. april 2003 #842 Del Skrevet 11. april 2003 Åhhh, så lenge siden jeg har vært innom denne tråden! Fysjom! Vil di dagens rose til ALLE på KG! God helg og ha en fin påske,da dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 11. april 2003 #843 Del Skrevet 11. april 2003 I dag vil jeg gi en stor rosebukett til *Lillian* Både fordi du muntret meg opp i dag, men mest fordi de skal styrke deg i det som ligger foran deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 14. april 2003 #844 Del Skrevet 14. april 2003 Tusen takk Lea Ble kjempe glad nå jeg . Jeg vil for en gangs skyld gi alle dere på kvinneguiden en rose hver Takket være dere alle at jeg trives så godt her som jeg gjør ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 14. april 2003 #845 Del Skrevet 14. april 2003 I dag vil jeg gi en stor rosebukett til *Lillian* Både fordi du muntret meg opp i dag, men mest fordi de skal styrke deg i det som ligger foran deg. Oj! Så det ikke før nå, jeg... :oops: Tusen, tusen takk Fruenge!!! Vil gi en tilbake til deg, jeg, fordi jeg synes du er så innmari koselig!! :D Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 15. april 2003 #846 Del Skrevet 15. april 2003 Tusen takk, monja. Verden er litt vrang, nå, men oppmuntringer får skydekket til å sprekke en liten stund. Alle mine roser går for tiden til halvdelen min - noen med, og noen uten torner.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 22. april 2003 #847 Del Skrevet 22. april 2003 Vil gi dagens rose til MADISON. Du er ei flott jente. Takk for din oppmuntring :D @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 22. april 2003 #848 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg har jo faktisk flere å ta av jeg, så da vil jeg også gjerne gi Kverula en velfortjent rose. Takk for at du skrev i dagboka mi @- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 23. april 2003 Forfatter #849 Del Skrevet 23. april 2003 Dagens rose gir jeg herved til @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 25. april 2003 #850 Del Skrevet 25. april 2003 Lenge siden roseutdeling nå.. Vil gi en rose til Kverula, og si jeg kommer til å savne deg når jeg er borte... Sender deg en mail jeg.... :D @ Så vil jeg gi ALLE på KG hver sin stooore rose å si at dere er supre.... @ Stor klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 26. april 2003 #851 Del Skrevet 26. april 2003 En stor rose til deg Skusla for at du er så omtenksom og tenker på oss alle sammen Ønsker deg en fin dag Vær så god : (ups lenge siden jeg lagde roser sist ..hvordan var det nå det var?) @ sånn :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 26. april 2003 #852 Del Skrevet 26. april 2003 Siden det er så lenge siden jeg har gitt rose til noen, så har jeg en hel gjeng å dele ut rose til!!!!! Og de fortjener den allesammen, dere er noen flotte mennesker som er veldig lett å bli glade i!!!! Diva Skusla Madison Kverula Monja Arwen22 Dere er noen supre jenter!!! Og egentlig fortjener alle jentene på KG rose, livet har ikke vært det samme uten dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. april 2003 #853 Del Skrevet 27. april 2003 Dagens rose fra meg går denne gang til Lottemor :D @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2003 #854 Del Skrevet 27. april 2003 Tusen takk for rosa jeg fikk av deg Duchess :D Jeg vil også gi deg Duchess en rose fordi du er ei super jente, og hadde det ikke vært for deg hadde jeg gått på veggen for lenge siden!! Takk for at jeg har deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 27. april 2003 #855 Del Skrevet 27. april 2003 Alle får en rose i dag. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 27. april 2003 #856 Del Skrevet 27. april 2003 Tusen takk for rose, angeleyes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 27. april 2003 #857 Del Skrevet 27. april 2003 jeg vil dele ut to roser, en til meg selv og en til min mann- fordi vi endelig har klart det vi trodde var umulig...vi skal ha barn!! :D - dessuten har jeg ikke fått noen roser før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 27. april 2003 #858 Del Skrevet 27. april 2003 Gratulerer Kipa. Det er virkelig verd noen roser. Du får dele en bukett med den vordene pappaen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 27. april 2003 #859 Del Skrevet 27. april 2003 jeg vil dele ut to roser, en til meg selv og en til min mann- fordi vi endelig har klart det vi trodde var umulig...vi skal ha barn!! :D - dessuten har jeg ikke fått noen roser før... Gratulerer!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 28. april 2003 #860 Del Skrevet 28. april 2003 Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe her. Vil først takke Eowyn for flott rose :D Dagens (dvs. de siste dagers roser) går til Kverula : Du virker som en svært sympatisk og reflektert jente. Jeg leser dine innlegg med fryd og interesse. Tror vi har mye til felles. Værsågo` -----------------<----------------< MarianneE : Takk for hyggelig cafèinvitasjon. Jeg gledet meg så og det gikk rett vest pga ekstra skolearbeid. Og jeg som er så skolelei og håpet på en hyggelig prat med en god venninne og en kaffe. Men måtte jo ta et skippertak på skolen nå. Vi sees forhåpentligvis snart til cafètur og BBQ Værsågo` ------------------<-----------------< Så vil jeg gjerne gi Eowyn en rose. Håper vi kan møtes en dag snart! Bare jeg får litt bedre råd, så tar vi en tur over fjorden Værsågo` -------------------<-----------------< Og så vil jeg gi en rose til xeyes. Takk for hyggelige msn samtaler og pm`er :D Hyggelig at det går bra for deg fortiden :D Håper vi kan møtes engang snart! : - ) Værsågo` --------------------<-----------------< Vil også gi en tulipaner i friske farger til : Bettie - du er virker som en hyggelig og sympatisk person :D Kipa - gratulerer så mye med familieforøkelse på gang :D Duchess - fordi du er en grei og hyggelig jente :D Kira - fordi du er så snill og gir alle en rose :D Midnattsol og Monja - dere er noen supre jenter med en herlig humor og dere skriver sååå koselige og oppmuntrende hilsner i dagboka mi :D Madison - lenge siden sist. Håper ting går bedre for deg nå og at du har hatt en fin ferie / studietur :D Fruenge - du er en oppmuntrende, støttende og sympatisk sjel her inne. Håper alt står bra til :D Sexysadie - jeg digger avataren din og jeg synes du har en herlig humor :D Skusla - håper du får en flott ferie og koser deg nedi varmere strøk :D -------------- Ja, jeg veit a pokker åssen jeg mekker tulipaner her, men legger ved en link ]http://www.home.no/frimaler/agnes/agnes4.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå