Peanut Skrevet 22. februar 2023 #7001 Del Skrevet 22. februar 2023 1 minutt siden, Cid said: Dagens går til @Peanut fordi hun er så hyggelig og snill mot alle Jeg blir glad hver gang hun poster noe, verden skulle hatt flere som henne! ❤️ 🥹❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. februar 2023 #7002 Del Skrevet 22. februar 2023 Cid skrev (1 time siden): Dagens går til @Peanut fordi hun er så hyggelig og snill mot alle Jeg blir glad hver gang hun poster noe, verden skulle hatt flere som henne! ❤️ Cassidy Tvillingene er helt enige.💚💚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. februar 2023 #7003 Del Skrevet 24. februar 2023 Dagens går til @Frøkenfryden fordi hun er en ganske trivelig og kul person 😃 Jeg setter veldig pris på deg og jeg er glad for at du er på kg ❤️ Du virker som en fantastisk dame 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. februar 2023 #7004 Del Skrevet 24. februar 2023 Cid skrev (56 minutter siden): Dagens går til @Frøkenfryden fordi hun er en ganske trivelig og kul person 😃 Jeg setter veldig pris på deg og jeg er glad for at du er på kg ❤️ Du virker som en fantastisk dame 😊 Tusen takk Cid! Så hyggelig av deg🥰🧡 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mars 2023 #7005 Del Skrevet 10. mars 2023 Jeg gir en til @Cid fordi han er en stabilt trivelig fyr jeg vet hvor jeg har, og stoler på, og som går inn for å være god mot folk. Det syns jeg skal verdsettes💙 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. mars 2023 #7006 Del Skrevet 10. mars 2023 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Jeg gir en til @Cid fordi han er en stabilt trivelig fyr jeg vet hvor jeg har, og stoler på, og som går inn for å være god mot folk. Det syns jeg skal verdsettes💙 Tusen takk for fine ord ❤️ Jeg har virkelig sansen for deg, du er en fantastisk dame Heldige de som har deg som venn 😃❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 14. mars 2023 #7007 Del Skrevet 14. mars 2023 Jeg gir dagens roser til @Ciaran og Ciara🌹🌹 og ønsker dere en god vår💚💚 Embrace life🍀🍀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. mars 2023 #7008 Del Skrevet 14. mars 2023 Gullsjakal skrev (5 timer siden): Jeg gir dagens roser til @Ciaran og Ciara🌹🌹 og ønsker dere en god vår💚💚 Embrace life🍀🍀 Cassidy Tvillingene sier Tusen Hjertelig Takk, vår gode venn @Gullsjakal💚💚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. mars 2023 #7009 Del Skrevet 14. mars 2023 Gullsjakal skrev (5 timer siden): Jeg gir dagens roser til @Ciaran og Ciara🌹🌹 og ønsker dere en god vår💚💚 Embrace life🍀🍀 Cassidy Tvillingene kommer til å savne deg vår gode venn @Gullsjakal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. mars 2023 #7010 Del Skrevet 19. mars 2023 Dagens går til @Embla Othea fordi du er så snill og omtenksom og endelig tilbake på KG 🙂🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mars 2023 #7011 Del Skrevet 19. mars 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Dagens går til @Embla Othea fordi du er så snill og omtenksom og endelig tilbake på KG 🙂🙂 Cassidy Tvillingene er helt enige, vi har også savnet Emblaen vår. Hun er vår Bestevenninne.💚💚💙💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. mars 2023 #7012 Del Skrevet 19. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er helt enige, vi har også savnet Emblaen vår. Hun er vår Bestevenninne.💚💚💙💙 Ja det har vi 💚💚💙💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mars 2023 #7013 Del Skrevet 19. mars 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det har vi 💚💚💙💙 💚💚💙💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. mars 2023 #7014 Del Skrevet 19. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): 💚💚💙💙 💚💚💙💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 19. mars 2023 #7015 Del Skrevet 19. mars 2023 Maskinfører skrev (6 timer siden): Dagens går til @Embla Othea fordi du er så snill og omtenksom og endelig tilbake på KG 🙂🙂 Tusen takk. Godt å komme tilbake til dere. 🥰 Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene er helt enige, vi har også savnet Emblaen vår. Hun er vår Bestevenninne.💚💚💙💙 Jeg har savnet dere også. 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mars 2023 #7016 Del Skrevet 19. mars 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Tusen takk. Godt å komme tilbake til dere. 🥰 Jeg har savnet dere også. 🥰 Cassidy Tvillingene er jublende glade for å ha deg tilbake her hos oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 19. mars 2023 #7017 Del Skrevet 19. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene er jublende glade for å ha deg tilbake her hos oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mars 2023 #7018 Del Skrevet 19. mars 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 19. mars 2023 #7019 Del Skrevet 19. mars 2023 Dagens går til @Ciaran og Ciara, @Maskinfører og @CAPS LOCK som har tatt meg så godt imot etter en liten forumferie. Dere er herlige. 🥰❤️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mars 2023 #7020 Del Skrevet 19. mars 2023 Embla Othea skrev (9 minutter siden): Dagens går til @Ciaran og Ciara, @Maskinfører og @CAPS LOCK som har tatt meg så godt imot etter en liten forumferie. Dere er herlige. 🥰❤️ Cassidy Tvillingene sier tusen hjertelig takk vår Bestevenninne @Embla Othea💚💚💙💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå