Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #6941 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #6942 Del Skrevet 6. februar 2023 Dagens rose går til @Cid fordi jeg er så glad for at han kom tilbake🌹 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 6. februar 2023 #6943 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (15 minutter siden): Dagens rose går til @Cid fordi jeg er så glad for at han kom tilbake🌹 Enig 😊 Og sjelden har jeg sett noen bli tatt i mot med mer hornmusikk 🎷🎼🎺🥁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #6944 Del Skrevet 6. februar 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Enig 😊 Og sjelden har jeg sett noen bli tatt i mot med mer hornmusikk 🎷🎼🎺🥁 Og det var høyst fortjent, sosialprat er rett og slett ikke sosialprat uten Cid 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #6945 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (1 time siden): Dagens rose går til @Cid fordi jeg er så glad for at han kom tilbake🌹 Fortjent. 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #6946 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (5 timer siden): Dagens rose går til @Cid fordi jeg er så glad for at han kom tilbake🌹 Cassidy Tvillingene er enige.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. februar 2023 #6947 Del Skrevet 6. februar 2023 Takk for fine ord 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #6948 Del Skrevet 6. februar 2023 Cassidy Tvillingene gir Dagens Rose til @Gullsjakal Vi synes at du er en snill og grei person, og du er veldig omsorgsfull med alle her inne på Sosial prat. Så vi mener at du fortjener roser nå i natt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 7. februar 2023 #6949 Del Skrevet 7. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (41 minutter siden): Cassidy Tvillingene gir Dagens Rose til @Gullsjakal Vi synes at du er en snill og grei person, og du er veldig omsorgsfull med alle her inne på Sosial prat. Så vi mener at du fortjener roser nå i natt. Åå.. Tusen takk🧡❤💚💚❤🧡 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar 2023 #6950 Del Skrevet 7. februar 2023 Gullsjakal skrev (Akkurat nå): Åå.. Tusen takk🧡❤💚💚❤🧡 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 7. februar 2023 #6951 Del Skrevet 7. februar 2023 Jeg bare elsker brukernavnet ditt, @Gullsjakal 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 7. februar 2023 #6952 Del Skrevet 7. februar 2023 Tvillingsjel skrev (43 minutter siden): Jeg bare elsker brukernavnet ditt, @Gullsjakal Takk🥰 Du kan høre lyden av den ekte varianten her: https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/gullsjakal-i-norge-og-den-lusker-rundt-i-hagen-til-odd-i-lakselv-1.16174186 De har kommet til Norge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 7. februar 2023 #6953 Del Skrevet 7. februar 2023 Gullsjakal skrev (19 minutter siden): Takk🥰 Du kan høre lyden av den ekte varianten her: https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/gullsjakal-i-norge-og-den-lusker-rundt-i-hagen-til-odd-i-lakselv-1.16174186 De har kommet til Norge Nemmen er det et dyr som finnes på ekte ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 7. februar 2023 #6954 Del Skrevet 7. februar 2023 Tvillingsjel skrev (14 minutter siden): Nemmen er det et dyr som finnes på ekte ? Ja 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 7. februar 2023 #6955 Del Skrevet 7. februar 2023 Gullsjakal skrev (15 minutter siden): Ja Hadde hørt om sjakal men ikke gullsjakal 🥰❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7. februar 2023 #6956 Del Skrevet 7. februar 2023 Entern skrev (13 timer siden): Og det var høyst fortjent, sosialprat er rett og slett ikke sosialprat uten Cid Nei er ikke det 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. februar 2023 #6957 Del Skrevet 7. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene gir Dagens Rose til @Gullsjakal Vi synes at du er en snill og grei person, og du er veldig omsorgsfull med alle her inne på Sosial prat. Så vi mener at du fortjener roser nå i natt. Enig 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 7. februar 2023 #6958 Del Skrevet 7. februar 2023 (endret) Tvillingsjel skrev (1 time siden): Hadde hørt om sjakal men ikke gullsjakal 🥰❤️ Sjakaler er tre arter i slekten Canis i hundefamilien. De tre artene er gullsjakal, skaberakksjakal og stripesjakal. Ref: https://snl.no/sjakaler Gullsjakal (Canis aureus) er et mindre mellomstort ulvelignende rovpattedyr (Carnivora) i hundefamilien (Canidae). Arten er også kjent som vanlig sjakal, europeisk sjakal og asiatisk sjakal med mer. Den ble regnet som én av tre kjente arter med sjakaler, men nyere forskning har vist at gullsjakalen er mye nærmere beslektet med ulv, prærieulv og tamhund enn de de egentlige sjakalene i slekten Lupulella; stripesjakal (L. adustus) og svartryggsjakal (L. mesomelas). Tidligere ble dessuten gullsjakal og gullulv (C. anthus) regnet til samme art, men de ble nylig delt i to arter.[3]. Gullsjakal ble dokumentert i Norge i 2019. Ref: https://no.m.wikipedia.org/wiki/Gullsjakal Kjært barn, mange navn😂 Endret 7. februar 2023 av Gullsjakal 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 7. februar 2023 #6959 Del Skrevet 7. februar 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Enig 😊 💛🖤💛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. februar 2023 #6960 Del Skrevet 7. februar 2023 Gullsjakal skrev (Akkurat nå): Sjakaler er tre arter i slekten Canis i hundefamilien. De tre artene er gullsjakal, skaberakksjakal og stripesjakal. Ref: https://snl.no/sjakaler Ja har en medarbeider fra Finnmark som har fortalt meg om gullsjakalen men fint å få mer info 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå