Maestro Skrevet 4. februar 2023 #6901 Del Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker godt katter.😻😻 Glad i fleste dyr. 🧡🥰 Oppvokst med hunder (hadde to tisper som var st.berhnad for så en collielabrador hann) og ørtentusen katter og kattunger, UNDULAT, 5 kaniner, jeg og søstrene mine drev med hest, vi to yngste holdt på lengst og hadde hver vår egen hest i samme stall. Mamma har st. Bernhard tispe nå, hun blir 6 år i april 🥰 Kjempe god og kosejente. Glad i barn. Hun ene søsteren min flytta til kjæresten for noen år siden, som bor på gård/småbruk, passer jo Hu midt i blinken og ha dyr rundt seg og ta seg av dem. Jeg har to hannkatter. 😻🧡🖤🤍 Her spiser vi omtrent pels til frokosten alle mann🤣🤣 (sier jeg noe, så må dere få med dere alt og hele historien 🤭😬) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #6902 Del Skrevet 4. februar 2023 Maestro skrev (2 minutter siden): Glad i fleste dyr. 🧡🥰 Oppvokst med hunder (hadde to tisper som var st.berhnad for så en collielabrador hann) og ørtentusen katter og kattunger, UNDULAT, 5 kaniner, jeg og søstrene mine drev med hest, vi to yngste holdt på lengst og hadde hver vår egen hest i samme stall. Mamma har st. Bernhard tispe nå, hun blir 6 år i april 🥰 Kjempe god og kosejente. Glad i barn. Hun ene søsteren min flytta til kjæresten for noen år siden, som bor på gård/småbruk, passer jo Hu midt i blinken og ha dyr rundt seg og ta seg av dem. Jeg har to hannkatter. 😻🧡🖤🤍 Her spiser vi omtrent pels til frokosten alle mann🤣🤣 (sier jeg noe, så må dere få med dere alt og hele historien 🤭😬) Cassidy Tvillingene liker også godt hunder.🐶🐶 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #6903 Del Skrevet 4. februar 2023 Maestro skrev (4 timer siden): Glad i fleste dyr. 🧡🥰 Oppvokst med hunder (hadde to tisper som var st.berhnad for så en collielabrador hann) og ørtentusen katter og kattunger, UNDULAT, 5 kaniner, jeg og søstrene mine drev med hest, vi to yngste holdt på lengst og hadde hver vår egen hest i samme stall. Mamma har st. Bernhard tispe nå, hun blir 6 år i april 🥰 Kjempe god og kosejente. Glad i barn. Hun ene søsteren min flytta til kjæresten for noen år siden, som bor på gård/småbruk, passer jo Hu midt i blinken og ha dyr rundt seg og ta seg av dem. Jeg har to hannkatter. 😻🧡🖤🤍 Her spiser vi omtrent pels til frokosten alle mann🤣🤣 (sier jeg noe, så må dere få med dere alt og hele historien 🤭😬) Så koselig 😀😀😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #6904 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (10 minutter siden): Så koselig 😀😀😀 Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #6905 Del Skrevet 4. februar 2023 Maestro skrev (6 timer siden): Nei så fine dere er da 🥰 Tusen takk, trakk godt på smilebåndet her jeg sitter med Oliver 😻🧡 Puspus 🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #6906 Del Skrevet 4. februar 2023 Dagens går til @Boetica, som virker som en omtenksom og sympatisk person. Håper du er et nytt tilskudd til sosialprat. 🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #6907 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (53 minutter siden): Dagens går til @Boetica, som virker som en omtenksom og sympatisk person. Håper du er et nytt tilskudd til sosialprat. 🥰 Boetica er veldig kul og fortjener en rose eller to 🌹 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 4. februar 2023 #6908 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Boetica er veldig kul og fortjener en rose eller to 🌹 Ååå så koselig 😊 takk, snille du 🫶 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #6909 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Boetica er veldig kul og fortjener en rose eller to 🌹 Mhm. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #6910 Del Skrevet 4. februar 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Ååå så koselig 😊 takk, snille du 🫶 Bare hyggelig. 🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 4. februar 2023 #6911 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (10 minutter siden): Boetica er veldig kul og fortjener en rose eller to 🌹 Tusen takk 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. februar 2023 #6912 Del Skrevet 4. februar 2023 6 hours ago, Embla Othea said: Dagens går til @Boetica, som virker som en omtenksom og sympatisk person. Håper du er et nytt tilskudd til sosialprat. 🥰 Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 4. februar 2023 #6913 Del Skrevet 4. februar 2023 SVK skrev (48 minutter siden): Helt enig! 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #6914 Del Skrevet 4. februar 2023 SVK skrev (1 time siden): Helt enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 4. februar 2023 #6915 Del Skrevet 4. februar 2023 Dagens rose går til Alle dere som er innom Sosial Prat. 🌹 Har idag lest litt rundt omkring og forbi. Ikke la trollene ødelegge humør og humor 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #6916 Del Skrevet 4. februar 2023 Alisha* skrev (2 minutter siden): Dagens rose går til Alle dere som er innom Sosial Prat. 🌹 Har idag lest litt rundt omkring og forbi. Ikke la trollene ødelegge humør og humor Takk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #6917 Del Skrevet 4. februar 2023 Alisha* skrev (6 minutter siden): Dagens rose går til Alle dere som er innom Sosial Prat. 🌹 Har idag lest litt rundt omkring og forbi. Ikke la trollene ødelegge humør og humor Tusen takk. Vi har fått kjørt oss litt i dag. 😜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #6918 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Takk Vi har fått kjørt oss i ulike tråder i dag Entern. 😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. februar 2023 #6919 Del Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Tusen takk. Vi har fått kjørt oss litt i dag. 😜 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Vi har fått kjørt oss i ulike tråder i dag Entern. 😆 Ja det stemmer 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #6920 Del Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (20 minutter siden): Ja det stemmer 😅 Det preller av hos meg. Kan aldri bli for mye kjærlighet. 🙂 Dessuten er det den enkeltes valg om man vil være på sosioprat eller ikke. Noen har reist men mange bra folk har kommet til. 😌 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå