Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er her igjen nå, vi måtte en liten tur innom Diskusjon også.😊😊☺️☺️

Snakket med kompisen deres? 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Snakket med kompisen deres? 🥰

Cassidy Tvillingene har snakket med han kompisen vår som også følger deg på Diskusjon.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene har snakket med han kompisen vår som også følger deg på Diskusjon.:nikke::nikke:

Kos. ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Kos. ❤️

Cassidy Tvillingene har fått bilder av det siste prosjektet hans på PM. Han holder på å bygge Titanic i Lego.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene har fått bilder av det siste prosjektet hans på PM. Han holder på å bygge Titanic i Lego.:nikke::nikke:

Seriøst!? Dødskult.

Haha jeg digger ideen om tannpirker-bygningene deres da 😁

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst!? Dødskult.

Haha jeg digger ideen om tannpirker-bygningene deres da 😁

Tusen Takk.♥️♥️ Cassidy Tvillingene pleier å ha tannpirkerbygging i julen, og så har vi puslespillmaraton i påsken.😊😊☺️☺️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Tusen Takk.♥️♥️ Cassidy Tvillingene pleier å ha tannpirkerbygging i julen, og så har vi puslespillmaraton i påsken.😊😊☺️☺️

Er det de samme puslespillene fra år til år? 🙂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (2 minutter siden):

Er det de samme puslespillene fra år til år? 🙂

Nei Cassidy Tvillingene pleier å kjøpe nye puslespill hvert år, vi pusler ett puslespill sammen hver dag i påsken. Det blir fem puslespill til sammen. Og puslespillene har enten 500 brikker eller 1000 brikker.:nikke::nikke:

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Nei Cassidy Tvillingene pleier å kjøpe nye puslespill hvert år, vi pusler ett puslespill sammen hver dag i påsken. Det blir fem puslespill til sammen. Og puslespillene har enten 500 brikker eller 1000 brikker.:nikke::nikke:

Ojj shit!!! 
Jeg tror ikke jeg har puslet ett eneste spill jeg selv om det er en sykt populær aktivitet på psykiatrisk. 🤪

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojj shit!!! 
Jeg tror ikke jeg har puslet ett eneste spill jeg selv om det er en sykt populær aktivitet på psykiatrisk. 🤪

Cassidy Tvillingene har hatt puslespillmaraton sammen hver påske siden vi var 11 år.😊😊☺️☺️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene har hatt puslespillmaraton sammen hver påske siden vi var 11 år.😊😊☺️☺️

Barndomsminner da. ❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (2 minutter siden):

Barndomsminner da. ❤️

Ja det er omtrent de eneste hyggelige barndomsminnene som Cassidy Tvillingene kommer på.:nikke::nikke:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er omtrent de eneste hyggelige barndomsminnene som Cassidy Tvillingene kommer på.:nikke::nikke:

:klem3:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (Akkurat nå):

Dagens rose går til @Maestro. Synes du er en hyggelig og oppegående bruker. :roser:

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg.🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
SVK skrev (31 minutter siden):

Dagens rose går til @Maestro. Synes du er en hyggelig og oppegående bruker. :roser:

Ciaran og Ciara skrev (30 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg.🥰🥰

Nei så fine dere er da 🥰 Tusen takk, trakk godt på smilebåndet her jeg sitter med Oliver 😻🧡Snapchat-1990054586.thumb.jpg.9f39fcaf2c540e0ed81d4d403b3d0c57.jpg

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (1 minutt siden):

Nei så fine dere er da 🥰 Tusen takk, trakk godt på smilebåndet her jeg sitter med Oliver 😻🧡Snapchat-1990054586.thumb.jpg.9f39fcaf2c540e0ed81d4d403b3d0c57.jpg

Cassidy Tvillingene synes at han er en søt Pusekatt.🥰🥰😻😻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (23 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at han er en søt Pusekatt.🥰🥰😻😻

Er jo det han er, mellom slagene der ting blir revet ned, tar ting i munnen og gjemmer ting for meg(øreringer og sånn 🤣) herjing med han på snart 4 år, skal hjelpe meg når jeg driver med diamant perling 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ 

Travel og Effektiv gutt, det må jeg si 🤣 Nytter ikke og bli sur heller, han er jo så skjønn 🤦🏼‍♀️🧡 Mye "Heeihei *løfte bort * du skal ikke dit/det" "Heeihei, nå må vi slappe av litt her" 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (3 minutter siden):

Er jo det han er, mellom slagene der ting blir revet ned, tar ting i munnen og gjemmer ting for meg(øreringer og sånn 🤣) herjing med han på snart 4 år, skal hjelpe meg når jeg driver med diamant perling 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ 

Travel og Effektiv gutt, det må jeg si 🤣 Nytter ikke og bli sur heller, han er jo så skjønn 🤦🏼‍♀️🧡 Mye "Heeihei *løfte bort * du skal ikke dit/det" "Heeihei, nå må vi slappe av litt her" 

Cassidy Tvillingene liker godt katter.😻😻

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...