Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #6881 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er her igjen nå, vi måtte en liten tur innom Diskusjon også.😊😊☺️☺️ Snakket med kompisen deres? 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #6882 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Snakket med kompisen deres? 🥰 Cassidy Tvillingene har snakket med han kompisen vår som også følger deg på Diskusjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #6883 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har snakket med han kompisen vår som også følger deg på Diskusjon. Kos. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #6884 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Kos. ❤️ Cassidy Tvillingene har fått bilder av det siste prosjektet hans på PM. Han holder på å bygge Titanic i Lego. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #6885 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har fått bilder av det siste prosjektet hans på PM. Han holder på å bygge Titanic i Lego. Seriøst!? Dødskult. Haha jeg digger ideen om tannpirker-bygningene deres da 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #6886 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Seriøst!? Dødskult. Haha jeg digger ideen om tannpirker-bygningene deres da 😁 Tusen Takk.♥️♥️ Cassidy Tvillingene pleier å ha tannpirkerbygging i julen, og så har vi puslespillmaraton i påsken.😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #6887 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Tusen Takk.♥️♥️ Cassidy Tvillingene pleier å ha tannpirkerbygging i julen, og så har vi puslespillmaraton i påsken.😊😊☺️☺️ Er det de samme puslespillene fra år til år? 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #6888 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Er det de samme puslespillene fra år til år? 🙂 Nei Cassidy Tvillingene pleier å kjøpe nye puslespill hvert år, vi pusler ett puslespill sammen hver dag i påsken. Det blir fem puslespill til sammen. Og puslespillene har enten 500 brikker eller 1000 brikker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #6889 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Nei Cassidy Tvillingene pleier å kjøpe nye puslespill hvert år, vi pusler ett puslespill sammen hver dag i påsken. Det blir fem puslespill til sammen. Og puslespillene har enten 500 brikker eller 1000 brikker. Ojj shit!!! Jeg tror ikke jeg har puslet ett eneste spill jeg selv om det er en sykt populær aktivitet på psykiatrisk. 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #6890 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Ojj shit!!! Jeg tror ikke jeg har puslet ett eneste spill jeg selv om det er en sykt populær aktivitet på psykiatrisk. 🤪 Cassidy Tvillingene har hatt puslespillmaraton sammen hver påske siden vi var 11 år.😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #6891 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har hatt puslespillmaraton sammen hver påske siden vi var 11 år.😊😊☺️☺️ Barndomsminner da. ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #6892 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Barndomsminner da. ❤️ Ja det er omtrent de eneste hyggelige barndomsminnene som Cassidy Tvillingene kommer på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. februar 2023 #6893 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja det er omtrent de eneste hyggelige barndomsminnene som Cassidy Tvillingene kommer på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #6894 Del Skrevet 2. februar 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. februar 2023 #6895 Del Skrevet 3. februar 2023 Dagens rose går til @Maestro. Synes du er en hyggelig og oppegående bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #6896 Del Skrevet 3. februar 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Dagens rose går til @Maestro. Synes du er en hyggelig og oppegående bruker. Cassidy Tvillingene er helt enige med deg.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 4. februar 2023 #6897 Del Skrevet 4. februar 2023 SVK skrev (31 minutter siden): Dagens rose går til @Maestro. Synes du er en hyggelig og oppegående bruker. Ciaran og Ciara skrev (30 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige med deg.🥰🥰 Nei så fine dere er da 🥰 Tusen takk, trakk godt på smilebåndet her jeg sitter med Oliver 😻🧡 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #6898 Del Skrevet 4. februar 2023 Maestro skrev (1 minutt siden): Nei så fine dere er da 🥰 Tusen takk, trakk godt på smilebåndet her jeg sitter med Oliver 😻🧡 Cassidy Tvillingene synes at han er en søt Pusekatt.🥰🥰😻😻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 4. februar 2023 #6899 Del Skrevet 4. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (23 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at han er en søt Pusekatt.🥰🥰😻😻 Er jo det han er, mellom slagene der ting blir revet ned, tar ting i munnen og gjemmer ting for meg(øreringer og sånn 🤣) herjing med han på snart 4 år, skal hjelpe meg når jeg driver med diamant perling 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Travel og Effektiv gutt, det må jeg si 🤣 Nytter ikke og bli sur heller, han er jo så skjønn 🤦🏼♀️🧡 Mye "Heeihei *løfte bort * du skal ikke dit/det" "Heeihei, nå må vi slappe av litt her" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #6900 Del Skrevet 4. februar 2023 Maestro skrev (3 minutter siden): Er jo det han er, mellom slagene der ting blir revet ned, tar ting i munnen og gjemmer ting for meg(øreringer og sånn 🤣) herjing med han på snart 4 år, skal hjelpe meg når jeg driver med diamant perling 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Travel og Effektiv gutt, det må jeg si 🤣 Nytter ikke og bli sur heller, han er jo så skjønn 🤦🏼♀️🧡 Mye "Heeihei *løfte bort * du skal ikke dit/det" "Heeihei, nå må vi slappe av litt her" Cassidy Tvillingene liker godt katter.😻😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå