Maskinfører Skrevet 26. januar 2023 #6801 Del Skrevet 26. januar 2023 Entern skrev (16 timer siden): 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 26. januar 2023 #6802 Del Skrevet 26. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Ja Cassidy Tvillingene savner nattbakingen vår noe enormt mye. Det skjønner jeg. 🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 26. januar 2023 #6803 Del Skrevet 26. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene vil gi Dagens Rose til @Entern For vi to har det kjempegøy og kjempemorsomt sammen med deg her på Sosial prat på KG. Det er aldri kjedelig når du er her Entern. Støtter denne. 🧡 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. januar 2023 #6804 Del Skrevet 26. januar 2023 Embla Othea skrev (18 minutter siden): Støtter denne. 🧡 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 26. januar 2023 #6805 Del Skrevet 26. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ God morgen. 🧡 Hatt en fin natt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. januar 2023 #6806 Del Skrevet 26. januar 2023 Embla Othea skrev (19 minutter siden): Det skjønner jeg. 🧡 Cassidy Tvillingene håper at vi får noe for forkjølelsen av legen i dag.👨⚕️👩⚕️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 26. januar 2023 #6807 Del Skrevet 26. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene håper at vi får noe for forkjølelsen av legen i dag.👨⚕️👩⚕️ Det pleier å holde med hostesaft for meg men det varer ikke så lenge som dere har hatt det så jeg håper også at dere får noe som kan hjelpe dere. 🤧 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. januar 2023 #6808 Del Skrevet 26. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): God morgen. 🧡 Hatt en fin natt? Cassidy Tvillingene har hatt en fin natt i Skravletråden sammen med Maskinfører, og vi ønsker deg en Riktig Godmorgen Embla Othea.♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 26. januar 2023 #6809 Del Skrevet 26. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har hatt en fin natt i Skravletråden sammen med Maskinfører, og vi ønsker deg en Riktig Godmorgen Embla Othea.♥️♥️ Så bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. januar 2023 #6810 Del Skrevet 26. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Det pleier å holde med hostesaft for meg men det varer ikke så lenge som dere har hatt det så jeg håper også at dere får noe som kan hjelpe dere. 🤧 Cassidy Tvillingene får kanskje en litt sterkere hostesaft av legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 26. januar 2023 #6811 Del Skrevet 26. januar 2023 (endret) Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene får kanskje en litt sterkere hostesaft av legen. Satser på det! Endret 26. januar 2023 av Embla Othea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. januar 2023 #6812 Del Skrevet 26. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Så bra. ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. januar 2023 #6813 Del Skrevet 26. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Satser på det! 👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. januar 2023 #6814 Del Skrevet 26. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene vil gi Dagens Rose til @Entern For vi to har det kjempegøy og kjempemorsomt sammen med deg her på Sosial prat på KG. Det er aldri kjedelig når du er her Entern. Så snilt 😊😊😊😊 tusen takk😊😊😊😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 26. januar 2023 #6815 Del Skrevet 26. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Så snilt 😊😊😊😊 tusen takk😊😊😊😊 Velfortjent! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. januar 2023 #6816 Del Skrevet 26. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Velfortjent! Takk 😊😊😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. januar 2023 #6817 Del Skrevet 26. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Så snilt 😊😊😊😊 tusen takk😊😊😊😊 Bare Hyggelig Cassidy Tvillingene synes alltid at du fortjener roser.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. januar 2023 #6818 Del Skrevet 26. januar 2023 Jeg vil gi noen roser i dag. Første rosebuketten gir jeg til @skruf Jeg har ikke snakket noe særlig i disse trådene, men leser dem mer enn hva jeg deltar, og du har mer enn nok med ditt, men er likevel så snill og hjelpsom med alle i håndarbeidstrådene. Du forklarer så forståelig for alle hvordan man gjør det man måtte lure på. Fantastisk fin dame Andre buketten gir jeg til @Agent smith Du bringer så mye humor og gudene vet hvor du henter det hen, men er så morsomt å lese såpeoperaen din f.eks. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 26. januar 2023 #6819 Del Skrevet 26. januar 2023 Sola de skrev (15 minutter siden): Jeg vil gi noen roser i dag. Første rosebuketten gir jeg til @skruf Jeg har ikke snakket noe særlig i disse trådene, men leser dem mer enn hva jeg deltar, og du har mer enn nok med ditt, men er likevel så snill og hjelpsom med alle i håndarbeidstrådene. Du forklarer så forståelig for alle hvordan man gjør det man måtte lure på. Fantastisk fin dame Andre buketten gir jeg til @Agent smith Du bringer så mye humor og gudene vet hvor du henter det hen, men er så morsomt å lese såpeoperaen din f.eks. Tusen takk, denne meldingen gjorde en litt kjip dag bedre🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 26. januar 2023 #6820 Del Skrevet 26. januar 2023 Cid skrev (12 timer siden): For å spore på tråden så gir jeg morgendagens rose til @Ford3000 som er veldig hyggelig og kul 😃 Entern skrev (12 timer siden): Veldig enig, @Ford3000 er en fantastisk person 😊 Haha, takk! 🥰❤️ Er ikke så fantastisk egentlig, men hyggelig kan jeg stå bak! Lett å være hyggelig i denne delen av KG når det er så mange flotte folk her inne! 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå