Gjest Cid Skrevet 17. januar 2023 #6541 Del Skrevet 17. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Savner Attila, hun var veldig kul særlig til å være 14😊 Hun ble sint på meg sist gang da, jeg prøvde å si at jeg ikke mente noe frekt men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. januar 2023 #6542 Del Skrevet 17. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Hun ble sint på meg sist gang da, jeg prøvde å si at jeg ikke mente noe frekt men men.. De er veldig følsomme i den alderen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. januar 2023 #6543 Del Skrevet 17. januar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Nei men sånne rare øltyper fra rundt forbi. Han prøver å få Vin til å prøve belgisk øl men Vin vil ikke 😆 Kult å se Kurt Russell i actionfilm igjen 😊 Haha stemmer det husker den scenen 😂 Han er en fantastisk skuespiller! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. januar 2023 #6544 Del Skrevet 17. januar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Hun ble sint på meg sist gang da, jeg prøvde å si at jeg ikke mente noe frekt men men.. Bare 14!? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. januar 2023 #6545 Del Skrevet 17. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): De er veldig følsomme i den alderen Håper alt er greit om hun kommer tilbake, jeg synes hun virker som en trivelig jente og hun har masse kunnskap om mye, mer enn meg 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. januar 2023 #6546 Del Skrevet 17. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Bare 14!? Føles rart å se så unge folk på nettet som jeg kunne vært faren til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. januar 2023 #6547 Del Skrevet 17. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Haha stemmer det husker den scenen 😂 Han er en fantastisk skuespiller! Ja alltid vært fan av han 😊 Tror jeg liker han best i Big Trouble in Little China 😀 (hun eldste i Sex & Singelliv spiller love interest’en hans😃) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. januar 2023 #6548 Del Skrevet 17. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Bare 14!? Ja 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar 2023 #6549 Del Skrevet 17. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): De er veldig følsomme i den alderen Cassidy Tvillingene var også veldig følsomme da vi var 14-15 år gamle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. januar 2023 #6550 Del Skrevet 17. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Føles rart å se så unge folk på nettet som jeg kunne vært faren til Du kunne vel ikke vært faren hennes? Så gammel ekke du 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. januar 2023 #6551 Del Skrevet 17. januar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Håper alt er greit om hun kommer tilbake, jeg synes hun virker som en trivelig jente og hun har masse kunnskap om mye, mer enn meg 😄 Enig hun virker kjempesmart og har god smak i litteratur 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. januar 2023 #6552 Del Skrevet 17. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja alltid vært fan av han 😊 Tror jeg liker han best i Big Trouble in Little China 😀 (hun eldste i Sex & Singelliv spiller love interest’en hans😃) Det visste jeg ikke 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. januar 2023 #6553 Del Skrevet 17. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Du kunne vel ikke vært faren hennes? Så gammel ekke du 😂 Han er 31 hun er 14 I hans familie får de barn tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. januar 2023 #6554 Del Skrevet 17. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene var også veldig følsomme da vi var 14-15 år gamle. Samme. Man er så sårbar i den alderen 🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. januar 2023 #6555 Del Skrevet 17. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Han er 31 hun er 14 I hans familie får de barn tidlig Sært 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. januar 2023 #6556 Del Skrevet 17. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Du kunne vel ikke vært faren hennes? Så gammel ekke du 😂 Jeg er 17 år eldre, mamma var bare 19 når hun fikk meg så alt er mulig 😛 en kompis fra da jeg var yngre gjorde noen gravid når han var 13 år, den ungen er nå på @Ciaran og Ciara sin alder, rart å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. januar 2023 #6557 Del Skrevet 17. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Det visste jeg ikke 😊 Det morsomste med filmen er egentlig at Kurt Russell er «den morsomme etniske sidekick karakteren» selv om han er hovedperson, vi ser episke slåsskamper i bakgrunnen mens han prøver å overleve og sånn 😁😁😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. januar 2023 #6558 Del Skrevet 17. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene var også veldig følsomme da vi var 14-15 år gamle. Embla Othea skrev (1 minutt siden): Samme. Man er så sårbar i den alderen 🧡 Ja veldig Glad jeg oppdaget musikksmaken min på den tiden ellers hadde jeg blitt helt sprø 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. januar 2023 #6559 Del Skrevet 17. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Han er 31 hun er 14 I hans familie får de barn tidlig Det stoppet visst med meg 😛 31 og fortsatt barnløs, men søster er veldig ung så kanskje hun fortsetter tradisjonen 😅 jeg orker ikke tanken på å skulle oppdra en unge 😖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. januar 2023 #6560 Del Skrevet 17. januar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg er 17 år eldre, mamma var bare 19 når hun fikk meg så alt er mulig 😛 en kompis fra da jeg var yngre gjorde noen gravid når han var 13 år, den ungen er nå på @Ciaran og Ciara sin alder, rart å tenke på Oj gikk det bra med jenta og gutten? 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå