Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Til min flotte tannlege som er den flinkeste, mildeste og mest akseptable personen
som jeg noen gang har hatt som tannlege noen gang. :rose: :) 

Mange takk til C&C som gir meg ros på en regnfylt og litt mørk dag. :klem: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (9 timer siden):

Til min flotte tannlege som er den flinkeste, mildeste og mest akseptable personen
som jeg noen gang har hatt som tannlege noen gang. :rose: :) 

Mange takk til C&C som gir meg ros på en regnfylt og litt mørk dag. :klem: 

Cassidy Tvillingene synes bare det er hyggelig og koselig vi, og så synes vi to at du er kjempesnill og kjempegrei du Hoppetaujenta.:klem3::klem3:🥰🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene vil gi Dagens Rose til @Cid. Fordi vi synes at du er snill og grei og morsom. Vi Digger humoren din, og vi synes at KG hadde vært gørrkjedelig uten deg her.:rose::rose:

Endret av Ciaran og Ciara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det på høy tid at jeg gir en stor bukett med roser :roser: til C&C, våre flotte irer på forumet.  :klem: 
Jeg syns det er veldig hyggelig at dere har funnet fram til dette lille tøyseforumet på nett. :nikker: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Da er det på høy tid at jeg gir en stor bukett med roser :roser: til C&C, våre flotte irer på forumet.  :klem: 
Jeg syns det er veldig hyggelig at dere har funnet fram til dette lille tøyseforumet på nett. :nikker: 

Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk vi, du kjære snille og greie Hoppetaujenta.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha! Pepperkakehjerter i fine farger!  😍 Tusen takk skal dere ha. 

Cassidy Tvillingene synes at du fortjener dem alle sammen vi, fordi du er så snill og grei og god.🥰🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

💚 💚 Det var gode ord å ta med inn i søvnen. :D Håper dere får en fin våkennatt da. Snakkes.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

💚 💚 Det var gode ord å ta med inn i søvnen. :D Håper dere får en fin våkennatt da. Snakkes.

😴😴💤💤🥰🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene vil gi Dagens Rose til @Embla Othea Fordi vi synes at du er en kjempesnill og kjempehyggelig jente, som vi liker godt å snakke med i trådene her på KG.:rose::rose:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden):

Cassidy Tvillingene vil gi Dagens Rose til @Embla Othea Fordi vi synes at du er en kjempesnill og kjempehyggelig jente, som vi liker godt å snakke med i trådene her på KG.:rose::rose:

Enig 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (Akkurat nå):

Jeg syns alle her på Sosial prat fortjener en :rose: hyggelige og inkluderende alle som en. 

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg vi.🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena Catalina skrev (40 minutter siden):

Jeg syns alle her på Sosial prat fortjener en :rose: hyggelige og inkluderende alle som en. 

Ja enig 🥰😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden):

Ligemåde ❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden):

Cassidy Tvillingene vil gi Dagens Rose til @Agent smith Fordi vi digger de morsomme og megakule episodene hans i KG såpeopera vi.:rose::rose:

Enig 😊👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

Enig 😊👍

Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier vi.:bukker::bukker:🙇‍♂️🙇‍♀️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...