Gå til innhold

DAGENS ROSE

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til min flotte tannlege som er den flinkeste, mildeste og mest akseptable personen
som jeg noen gang har hatt som tannlege noen gang. :rose: :) 

Mange takk til C&C som gir meg ros på en regnfylt og litt mørk dag. :klem: 

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (9 timer siden):

Til min flotte tannlege som er den flinkeste, mildeste og mest akseptable personen
som jeg noen gang har hatt som tannlege noen gang. :rose: :) 

Mange takk til C&C som gir meg ros på en regnfylt og litt mørk dag. :klem: 

Cassidy Tvillingene synes bare det er hyggelig og koselig vi, og så synes vi to at du er kjempesnill og kjempegrei du Hoppetaujenta.:klem3::klem3:🥰🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Cassidy Tvillingene vil gi Dagens Rose til @Cid. Fordi vi synes at du er snill og grei og morsom. Vi Digger humoren din, og vi synes at KG hadde vært gørrkjedelig uten deg her.:rose::rose:

Endret av Ciaran og Ciara
Skrevet

Da er det på høy tid at jeg gir en stor bukett med roser :roser: til C&C, våre flotte irer på forumet.  :klem: 
Jeg syns det er veldig hyggelig at dere har funnet fram til dette lille tøyseforumet på nett. :nikker: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Da er det på høy tid at jeg gir en stor bukett med roser :roser: til C&C, våre flotte irer på forumet.  :klem: 
Jeg syns det er veldig hyggelig at dere har funnet fram til dette lille tøyseforumet på nett. :nikker: 

Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk vi, du kjære snille og greie Hoppetaujenta.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

• Hjerte 1
Skrevet

Aha! Pepperkakehjerter i fine farger!  😍 Tusen takk skal dere ha. 

• Hjerte 1
Skrevet

Aha! Pepperkakehjerter i fine farger!  😍 Tusen takk skal dere ha. 

Cassidy Tvillingene synes at du fortjener dem alle sammen vi, fordi du er så snill og grei og god.🥰🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

💚 💚 Det var gode ord å ta med inn i søvnen. :D Håper dere får en fin våkennatt da. Snakkes.

• Hjerte 2
Skrevet

💚 💚 Det var gode ord å ta med inn i søvnen. :D Håper dere får en fin våkennatt da. Snakkes.

😴😴💤💤🥰🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Cassidy Tvillingene vil gi Dagens Rose til @Embla Othea Fordi vi synes at du er en kjempesnill og kjempehyggelig jente, som vi liker godt å snakke med i trådene her på KG.:rose::rose:

• Hjerte 2
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden):

Cassidy Tvillingene vil gi Dagens Rose til @Embla Othea Fordi vi synes at du er en kjempesnill og kjempehyggelig jente, som vi liker godt å snakke med i trådene her på KG.:rose::rose:

Enig 😊

• Hjerte 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Jeg syns alle her på Sosial prat fortjener en :rose: hyggelige og inkluderende alle som en. 

Skrevet
Athena Catalina skrev (Akkurat nå):

Jeg syns alle her på Sosial prat fortjener en :rose: hyggelige og inkluderende alle som en. 

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg vi.🥰🥰

• Hjerte 1
Skrevet
Athena Catalina skrev (5 minutter siden):

Enig ❤️

Skrevet
Athena Catalina skrev (40 minutter siden):

Ja enig 🥰😊

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden):

Ligemåde ❤️

• Hjerte 2
Skrevet
Embla Othea skrev (11 timer siden):

Ligemåde ❤️

🥰🥰

• Hjerte 1
Skrevet

Cassidy Tvillingene vil gi Dagens Rose til @Agent smith Fordi vi digger de morsomme og megakule episodene hans i KG såpeopera vi.:rose::rose:

• Hjerte 2
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden):

Cassidy Tvillingene vil gi Dagens Rose til @Agent smith Fordi vi digger de morsomme og megakule episodene hans i KG såpeopera vi.:rose::rose:

Enig 😊👍

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (2 minutter siden):

Enig 😊👍

Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier vi.:bukker::bukker:🙇‍♂️🙇‍♀️

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...