Gjest sexysadie Skrevet 3. april 2003 #781 Del Skrevet 3. april 2003 Dagens rose går tol Minnie og Vibeke ++++ at Milogutten alltid vil være i mine tanker når roser skal deles ut! @ tulipaner og forglemmegei til dere andre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 3. april 2003 #782 Del Skrevet 3. april 2003 Skusla, Monja og Care får hvert sitt stooore, saftige, deilige stykke sjokoladekake (som jeg har bakt selv) fordi de skriver så hyggelig i dagboken min! Kos dere med kaken! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. april 2003 #783 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg vil gi en rose til Diva! Det er fordi hun er en av mine aller beste venner, som alltid stiller opp! Hun er alltid full av godt humør, og sprer masse livsglede rundt seg! Loooove you, honey!!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 3. april 2003 #784 Del Skrevet 3. april 2003 åååå, tusen takk vennen :D Gir deg en stor rose tilbake : - ) -----------------<-----------------< Se så, du får en fiolett rose! Er jeg ikke flink ? Big hug 2 u Mags :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 3. april 2003 #785 Del Skrevet 3. april 2003 Tusen takk, Sexy, for rosen! Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2003 #786 Del Skrevet 3. april 2003 Hi hi, tror jeg gir en rose til trøffelhelten jeg fordi du vil ha Merete.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2003 #787 Del Skrevet 3. april 2003 Endelig, ENDELIG ENDELIGvar det noen som bet på den utagerende smiskingen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 3. april 2003 #788 Del Skrevet 3. april 2003 Tusen takk for rosene Tusenfryd :-D ble virkelig glad for de .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 3. april 2003 #789 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg vil i dag gi en rose til Virgo. Vil gi deg en rose fordet du og jeg har noe til felles, du skjønner sikkert hva jeg mener. Godt å vite atdu skjønner hvordan jeg har det @- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 3. april 2003 #790 Del Skrevet 3. april 2003 Du kom meg i forkjøpet Mzfire!!! Takker så mye for rosen .....og gir deg en nydelig rose tilbake ....du vet hvorfor ....og det er ikke en "herme-rose" altså fordi jeg fikk en av deg .. Vær så god .... Mzfire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 6. april 2003 #791 Del Skrevet 6. april 2003 jeg vil gi en rose til skidrow, som takk for tråden om å jobbe i barnehage ble startet. SÅ koselig med ett positivt innlegg om dette!! @---->------- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2003 #792 Del Skrevet 6. april 2003 I dag vil jeg gi en rose hver til *Perser* @ @ @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. april 2003 #793 Del Skrevet 6. april 2003 Stjernefisken får få min usedvanlig nydelige @ rose! Morsom du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2003 #794 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg gikk en tur på stien og hørte skogens ro, da så jeg opp ved stien en rosebukett så stooooooooor.................. Som jeg vil dele med: Hege, Litago, Tusenfryd, Minni, Lea, Sexysady, Waco, care, Gry, @lfa,Thea, Væren, Diva, Fredagsbarn, Lasse, Chimp, Virgo, Starya, Augustbrud02, aline, Vibeke, Labella, starie, Madison, Linemor, *Lillian*, Ragnhild, Cassandra, Duchess, Klips, Kira, monja, Tristessa, Jasmin, orakel, ivanka, Lottemor, Arwn 22, Ruby, jordbær, Kid-a, Trøffelhelten, Kristian (71), Misty, Crazee, Maiken, Linnda, Virvel, ElleVille, Jinx, Eowyn, Bettie, *nora*, HMSP, usikker, eminel, xeyes, Starfish, Arnie, Lisa-Beth, Kevin, Milo Minderbinder, Qlio, Chiquita, Mzfire, Flora, viwi, Majken, Caliente, Skusla Nelle, fuenge, Nala, Lea, Hilde K S, KATTAstrofe, tuji, Sissan, Fairytale, Babyface, Limbo, Trille, Kosejente, Livets datter, Jennifer, Embla S, scorpion73, Vinga, Engel, Hilde, Melian, diddi, Megan, Lionda, Anie, GuessWhat!, Ann Forup, Catzy, Cilla, lillen, RoadQueen, gurimalla, Kreps, koldbruna, Julienne, Zafir, Aricept, Lula, Julie, Astra, Lott@, Iset, Kverula, MarianneE, Pip, magnhild, dorian, CecilieB, Bertha, Kris, Furstine, lilleBRURA, Jen, Anki11971, Tilde, Anitacath, meta, remyline, Maeve, @lfakrøll, Missugande, FrøkenDings, Maden, L@dy, ismen, Hope, *Stylish*, CEL, imax, Elefantina, Frk Busbody, Sannasol, Medinilla Magnifica, Vilja, Pearl, Tyren, Tiqa, Aquarius, ragnalina......... *Skrivekløe, skrivekløe......................* + ALLE de jeg har glemt....... :D :D ........@@@@ ..@@@@@@ @@@@@@@ ..@@@@@@ ........@@@@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 6. april 2003 #795 Del Skrevet 6. april 2003 Wow Merete ! :o ( er vi SÅ mange her ? ) så koselig at du tenkte på oss da du kom til den rosebusken .... :D se her er en liten rose til deg også ...*knekker en av rosebusken - en stor vakker en - og gir den til deg .....så du har noe å pynte med du også ....så finner jeg en til meg selv og lar busken stå og vente på at de andre syvsoverene skal våkne og oppdage at de også har fått del i den..* ha en fin søndag Merete :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. april 2003 #796 Del Skrevet 6. april 2003 Ikke ofte at jeg gir rose til samme person flere ganger. Men jeg vil gjerne gi en liten bunt til Livets Datter for alle de morsomme trådene hun har laget. Stemningen her inne blir mye mer positiv av disse! Dessuten gir jeg en rose til Starfish for "Hvorfor får ikke jeg.."-tråden, der det flommer over av fantastiske spydigheter . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2003 #797 Del Skrevet 6. april 2003 Tusen Takk Virgo!!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 6. april 2003 #798 Del Skrevet 6. april 2003 Dagens rose ,må gå til livets datter for den avsporingstråden. hehe den falt i smak, så takk for den, håper du er kommet for og bli her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 6. april 2003 #799 Del Skrevet 6. april 2003 Har ikke vært her og delt ut så masse roser i det siste ..så derfor vi jeg gi to til En til Virvel for praktfull koring av moi inne på en av engletrådene ....(virkelig gode vi to ...skulle vi startet opp et englekor kanskje?? så kan vi synge til poolboyen vår også ...ikke bare danse for han @ Og en til Bertha .....så får hun kansje annet å tenke på enn å prøve å spise Det Siste Ordet ...blir virkelig nervøs jeg av å gå og passe på det så det ikke blir spist opp :o @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 6. april 2003 #800 Del Skrevet 6. april 2003 Vil gi en kjempe rose til Merete og tusen takk for rosen jeg fikk av deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå