Daryl Dixon Skrevet 7. januar 2022 #5881 Del Skrevet 7. januar 2022 Sola de skrev (42 minutter siden): @Daryl Dixon @Frøkensina @Rumle Fantastisk vakre sjeler alle 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. januar 2022 #5882 Del Skrevet 8. januar 2022 Sola de skrev (3 timer siden): @Daryl Dixon @Frøkensina @Rumle Fantastisk vakre sjeler alle 3 Fineste Sola til deg og! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 8. januar 2022 #5883 Del Skrevet 8. januar 2022 (endret) Dagens roser gir jeg til dere hyggelige, fine og gode mennesker ♥️ @Cid @SVK @Zenobia @Rumle @Athena79@Frøkensina @Dr. A. Kula @Hoppetaujenta @Nietsoj @Entern@Aldrisur @Daryl Dixon @Anonymsis @Kvakkekyllingen @Kruset @Balian d'Ibelin @Tummy @Perelandra @PetterKanin Endret 8. januar 2022 av An0nymBruker 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. januar 2022 #5884 Del Skrevet 8. januar 2022 An0nymBruker skrev (31 minutter siden): Dagens roser gir jeg til dere hyggelige, fine og gode mennesker ♥️ @Cid @SVK @Zenobia @Rumle @Athena79@Frøkensina @Dr. A. Kula @Hoppetaujenta @Nietsoj @Entern@Aldrisur @Daryl Dixon @Anonymsis @Kvakkekyllingen @Kruset @Balian d'Ibelin @Tummy @Perelandra @PetterKanin Du er god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 8. januar 2022 #5885 Del Skrevet 8. januar 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Du er god Tusen takk Cid ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. januar 2022 #5886 Del Skrevet 8. januar 2022 An0nymBruker skrev (6 timer siden): Dagens roser gir jeg til dere hyggelige, fine og gode mennesker ♥️ @Cid @SVK @Zenobia @Rumle @Athena79@Frøkensina @Dr. A. Kula @Hoppetaujenta @Nietsoj @Entern@Aldrisur @Daryl Dixon @Anonymsis @Kvakkekyllingen @Kruset @Balian d'Ibelin @Tummy @Perelandra @PetterKanin Tusen takk 🥰 🌹🌹 til deg også snille ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. januar 2022 #5887 Del Skrevet 8. januar 2022 An0nymBruker skrev (7 timer siden): Dagens roser gir jeg til dere hyggelige, fine og gode mennesker ♥️ @Cid @SVK @Zenobia @Rumle @Athena79@Frøkensina @Dr. A. Kula @Hoppetaujenta @Nietsoj @Entern@Aldrisur @Daryl Dixon @Anonymsis @Kvakkekyllingen @Kruset @Balian d'Ibelin @Tummy @Perelandra @PetterKanin Takk, det samme til deg og du får en rose tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar 2022 #5888 Del Skrevet 8. januar 2022 Næmmenialledager...så snilt av deg da. Tusen takk og en 🌹 tilbake til deg fordi du overrasket meg positivt nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. januar 2022 #5889 Del Skrevet 8. januar 2022 An0nymBruker skrev (8 timer siden): Dagens roser gir jeg til dere hyggelige, fine og gode mennesker ♥️ @Cid @SVK @Zenobia @Rumle @Athena79@Frøkensina @Dr. A. Kula @Hoppetaujenta @Nietsoj @Entern@Aldrisur @Daryl Dixon @Anonymsis @Kvakkekyllingen @Kruset @Balian d'Ibelin @Tummy @Perelandra @PetterKanin 🌹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. januar 2022 #5890 Del Skrevet 8. januar 2022 An0nymBruker skrev (9 timer siden): Dagens roser gir jeg til dere hyggelige, fine og gode mennesker ♥️ @Cid @SVK @Zenobia @Rumle @Athena79@Frøkensina @Dr. A. Kula @Hoppetaujenta @Nietsoj @Entern@Aldrisur @Daryl Dixon @Anonymsis @Kvakkekyllingen @Kruset @Balian d'Ibelin @Tummy @Perelandra @PetterKanin ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 8. januar 2022 #5891 Del Skrevet 8. januar 2022 An0nymBruker skrev (9 timer siden): Dagens roser gir jeg til dere hyggelige, fine og gode mennesker ♥️ @Cid @SVK @Zenobia @Rumle @Athena79@Frøkensina @Dr. A. Kula @Hoppetaujenta @Nietsoj @Entern@Aldrisur @Daryl Dixon @Anonymsis @Kvakkekyllingen @Kruset @Balian d'Ibelin @Tummy @Perelandra @PetterKanin ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 8. januar 2022 #5892 Del Skrevet 8. januar 2022 Tusen takk fine og gode @Kvakkekyllingen @Athena79 @Hoppetaujenta @Daryl Dixon @Rumle og @Frøkensina ♥️ 🌹 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 8. januar 2022 #5893 Del Skrevet 8. januar 2022 An0nymBruker skrev (13 timer siden): Dagens roser gir jeg til dere hyggelige, fine og gode mennesker ♥️ @Cid @SVK @Zenobia @Rumle @Athena79@Frøkensina @Dr. A. Kula @Hoppetaujenta @Nietsoj @Entern@Aldrisur @Daryl Dixon @Anonymsis @Kvakkekyllingen @Kruset @Balian d'Ibelin @Tummy @Perelandra @PetterKanin Takk for rosen⚘ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. januar 2022 #5894 Del Skrevet 8. januar 2022 13 hours ago, An0nymBruker said: Dagens roser gir jeg til dere hyggelige, fine og gode mennesker ♥️ @Cid @SVK @Zenobia @Rumle @Athena79@Frøkensina @Dr. A. Kula @Hoppetaujenta @Nietsoj @Entern@Aldrisur @Daryl Dixon @Anonymsis @Kvakkekyllingen @Kruset @Balian d'Ibelin @Tummy @Perelandra @PetterKanin Tusen takk! Enig med de du lister opp og synes du skal ha noen roser du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 8. januar 2022 #5895 Del Skrevet 8. januar 2022 PetterKanin skrev (43 minutter siden): Takk for rosen⚘ ♥️ SVK skrev (35 minutter siden): Tusen takk! Enig med de du lister opp og synes du skal ha noen roser du også! Tusen takk ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 8. januar 2022 #5896 Del Skrevet 8. januar 2022 An0nymBruker skrev (14 timer siden): Dagens roser gir jeg til dere hyggelige, fine og gode mennesker ♥️ @Cid @SVK @Zenobia @Rumle @Athena79@Frøkensina @Dr. A. Kula @Hoppetaujenta @Nietsoj @Entern@Aldrisur @Daryl Dixon @Anonymsis @Kvakkekyllingen @Kruset @Balian d'Ibelin @Tummy @Perelandra @PetterKanin Jeg takker ydmykt, men synes du skal beholde den selv. Du fortjener den mest av alle her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 8. januar 2022 #5897 Del Skrevet 8. januar 2022 Dr. A. Kula skrev (2 minutter siden): Jeg takker ydmykt, men synes du skal beholde den selv. Du fortjener den mest av alle her. Tusen takk, men du og de andre fortjener rosene mest ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. januar 2022 #5898 Del Skrevet 8. januar 2022 Dr. A. Kula skrev (22 minutter siden): Jeg takker ydmykt, men synes du skal beholde den selv. Du fortjener den mest av alle her. Enig, det var et stort savn etter @An0nymBruker når hun var borte, kjekt at hun og du også er tilbake 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 9. januar 2022 #5899 Del Skrevet 9. januar 2022 An0nymBruker skrev (På 8.1.2022 den 2.00): Dagens roser gir jeg til dere hyggelige, fine og gode mennesker ♥️ @Cid @SVK @Zenobia @Rumle @Athena79@Frøkensina @Dr. A. Kula @Hoppetaujenta @Nietsoj @Entern@Aldrisur @Daryl Dixon @Anonymsis @Kvakkekyllingen @Kruset @Balian d'Ibelin @Tummy @Perelandra @PetterKanin Tusen takk for å nevne meg i denne forsamlingen av flotte og gode mennesker. Du er jo der selv også, skal du vite 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 9. januar 2022 #5900 Del Skrevet 9. januar 2022 Nietsoj skrev (Akkurat nå): Tusen takk for å nevne meg i denne forsamlingen av flotte og gode mennesker. Du er jo der selv også, skal du vite Tusen takk ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå