chimp Skrevet 1. april 2003 #761 Del Skrevet 1. april 2003 Rose i foræring til Arnie som takk for den fine bomsterbuketten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 1. april 2003 #762 Del Skrevet 1. april 2003 :o :o :o :o Men... jammen.. næmmen... chimp da... det var da... du skulle ikke ha... det var da slett ikke meningen at... jeg mener... Men tusentakk... du er snill, du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 1. april 2003 #763 Del Skrevet 1. april 2003 Coda og Jente29; tusen takk for roser fra dere. Selv om rosene har stått i vel en måned, er de duggfriskt nydelige ennå og gjorde meg veldig glad i dag da jeg oppdaget dem. Varme klemmer fra Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 1. april 2003 #764 Del Skrevet 1. april 2003 Idag går mine roser til mine dundrende gode venner!! U know who:) Allesammen av dere fortjener en rose, dere er en topp gjeng, gledessprederne mine!! Stor klem og roser fra Eowyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 1. april 2003 #765 Del Skrevet 1. april 2003 I dag går rosene til tre spreke damer som skal være med å passe på oss alle sammen: Litago, Usikker og Fredagsbarn! Ikke alle forum har en ku som moderator forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 1. april 2003 #766 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg gir meg selv en kjempefin grønn plante i dag, som jeg skal ha på mitt nye kontor på min nye jobb! :D Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 2. april 2003 Forfatter #767 Del Skrevet 2. april 2003 Oj, lenge siden sist jeg delte ut rose. Dagens går til KVERULA. Har vært innom dagboken din, og sett din frustrasjon over at du må plante hodet i bøkene. Vel, når du igjen har tid til å stikke innom KG, ligger det en rose og venter på deg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. april 2003 #768 Del Skrevet 2. april 2003 Lenge siden jeg delte ut noen rose også, men dagens tror jeg at jeg vil gi til: Pearl (Felles sjebne, felles trøst) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 2. april 2003 #769 Del Skrevet 2. april 2003 Tusen takk Chiquita, jeg ble helt rørt jeg. Jeg vil veldig gjerne sende en tilbake til deg, den fortjener du virkelig. (Svarer deg på PM imorgen, tenker jeg.) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 2. april 2003 #770 Del Skrevet 2. april 2003 Idag går en stoooooor bukett roser til DIVA, håper å se deg her inne snart..... *mange roser til deg og dine knallgode innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 2. april 2003 Forfatter #771 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg har jo delt ut en idag allerede, jeg. Men men... Ser det er flere enn meg som deler ut både 1, 2 og 3, so here I go. Dagens 2'dre rose går til Aricept for dette: 8) :D Uten at jeg har noen innflytelse.. jeg synes dere skal rope unisont tilbake på Livets datter jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 2. april 2003 #772 Del Skrevet 2. april 2003 I dag vil jeg gi ut rose til Monja, for hun er forvirra i dag.... En til Mzfire, for du skrev en så koselig ting til meg i dag.... Å den siste til Kverula, fordi jeg har blitt så godt kjent med deg og har fått så kjempe god kontakt.... @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. april 2003 #773 Del Skrevet 2. april 2003 Åååå...så koselig! Jeg har fått TO roser idag! Det er en fin følelse å vite at noen har tenkt på meg... :D Takk for oppmerksomheten, Livets Datter og Skusla! Sender en rose tilbake til hver av dere, jeg...Fordi dere har gjort meg glad! --------<------ En stor klem til dere begge fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 2. april 2003 #774 Del Skrevet 2. april 2003 nei foresten.......hmmmmm.. ok akkurat du får en rose av meg nå,,håper du ikke er alergisk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 2. april 2003 #775 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg vil gjerne gi rose til Skusla for at du virker som ei super jente :D Vil også gi en rose til Niniel for din støtte tidligere i dag @- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 2. april 2003 #776 Del Skrevet 2. april 2003 Hyggeleg tråd. Trur jammen eg vil senda nokre roser eg òg. Litt seint ute med nokre kanskje? Men men, dei skal no vera friske, i alle fall. Roser til Grooo og Pip for varmande ord. Rose til Nala fordi eg fekk hjelpa :-) Rose til Milo - ein hyggeleg kar med sunne litterære interesser 8) Rose til Indianlady - skulle jo ha fått denne for lenge sidan. Sender forresten ein heil bukett eg :D @ @ @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. april 2003 #777 Del Skrevet 3. april 2003 xeyes @ Du vet hvorfor! *KLEM* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 3. april 2003 #778 Del Skrevet 3. april 2003 Lenge siden jeg har gitt en rose nå. Men i dag fikk jeg så lyst til å gi en stooor bukett roser til Virgo, for hennes innlegg om eldre. --,--'-->-->---,--'---- --,--'-->-->---,--'---- --,--'-->-->---,--'---- --,--'-->-->---,--'---- --,--'-->-->---,--'---- --,--'-->-->---,--'---- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 3. april 2003 #779 Del Skrevet 3. april 2003 LIMBO får en rose av meg idag! Hun trenger d nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 3. april 2003 #780 Del Skrevet 3. april 2003 xeyes @ Du vet hvorfor! *KLEM* *SMIIILE* Takk det varmet Gir deg en @ tilbake fordi du var oppe så lenge sammen med meg i natt :D *kleeeeem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå