Gjest Embla s Skrevet 30. mars 2003 #741 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg vil gi en vakker rose til Mzfire: Dere kler hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 30. mars 2003 #742 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg vil gi en rose til alle mine tupper her!! Får snart linje igjen!! Jippiii! Har masse å fortelle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 30. mars 2003 #743 Del Skrevet 30. mars 2003 Tror dagens rose går til x_Fairytale_x jeg. Godt å se deg tilbake her :D ----------------<---------------< og enda en vil jeg også gi til Eowyn : - ) You know why,- takk for koselig mail ----------------<---------------< Stor klem til begge fra Diva :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 30. mars 2003 #744 Del Skrevet 30. mars 2003 Takk for det :blunke: Og takk i like måte!!! Idag går mine roser til Diva,du er så god atte!!! og til Madison. Er så glad for å høre at du har det bra, og er kommet deg videre...Lykke til med påskeegget da Mange roser og store klemmer til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. mars 2003 #745 Del Skrevet 30. mars 2003 ¤_Fairytale_¤ får min rose i dag! Fint at du er nesten tilbake!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 30. mars 2003 #746 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg vil gi min rose til Embla S . Du er en flott jente, selv om jeg aldri har møtt deg. Men dine innlegg sier så mye Takk for at du har gitt meg oppmuntring og varme i dag Go'jente du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 30. mars 2003 #747 Del Skrevet 30. mars 2003 Takk for det :blunke: Og takk i like måte!!! Idag går mine roser til Diva,du er så god atte!!! og til Madison. Er så glad for å høre at du har det bra, og er kommet deg videre...Lykke til med påskeegget da Mange roser og store klemmer til dere :D tusen 1000 takk :D En stooooor rose bukett tilbake, ikke gitt på lenge jeg. Du får alle :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 30. mars 2003 #748 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg vil gi min rose til Embla S . Du er en flott jente, selv om jeg aldri har møtt deg. Men dine innlegg sier så mye Takk for at du har gitt meg oppmuntring og varme i dag Go'jente du. Tusen takk, Mzfire, må jo passe på deg når du er lei deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 31. mars 2003 #749 Del Skrevet 31. mars 2003 Fint å se deg tilbake ¤_Fairytale_¤ , rose til deg! Det var mange som var bekymret. loolaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 31. mars 2003 #750 Del Skrevet 31. mars 2003 Tuuusen takk, Eowyn :kysse: Rose tilbake til deg også :D Og en til MarianneE fordi hun er så snill ----------<---------- ----------<---------- ----------<---------- ----------<---------- ----------<---------- ----------<---------- ----------<---------- ----------<---------- ----------<---------- ----------<---------- ----------<---------- ----------<---------- ----------<---------- Slang på litt flere, er så mange hyggelige folk som fortjener roser her, så det er bare for alle som vil å forsyne seg Klem, Diva :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 31. mars 2003 #751 Del Skrevet 31. mars 2003 Rosen i dag går til Fairytale, begynte å bli bekymra for deg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 31. mars 2003 #752 Del Skrevet 31. mars 2003 ¤_Fairytale_¤ får min også. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 31. mars 2003 #753 Del Skrevet 31. mars 2003 @ SKUSLA @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 31. mars 2003 #754 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg vil gjerne gi dagens rose til SKUSLA. For at du kom med så oppmuntrende ord og at du gjorde meg så glad :D @- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 31. mars 2003 #755 Del Skrevet 31. mars 2003 Litt ego i dag, men JEG får en rose! Rett og slett for jeg sendte inn en søknad om jobb på et sted hvor de ikke hadde utlyst noen stilling OG JEG FIKK JOBB DER!! Wuhuuu! Det tok meg bare 9 dager! Hurra for meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 31. mars 2003 #756 Del Skrevet 31. mars 2003 Krysser fingrene for deg xeyes :D Stå på : - ) Stor klem fra Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 31. mars 2003 #757 Del Skrevet 31. mars 2003 Dæven...SÅ BRA!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer så masse, xeyes. Fint å høre. :D Hvor hvor hvooor? (Nice avatar btw ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 31. mars 2003 #758 Del Skrevet 31. mars 2003 Tusen takk for roser! :D Midnattsol: DEN trengte jeg nå, tusen tusen takk vennen! Å du får en stor fin en tilbake, som du kan sette på skrivebordet ditt.... @ Mzfire- tusen takk til deg også.. Koselig at du ble glad, for DAAA blir jeg også glad..... :D En stor rose tilbake til deg også. @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2003 #759 Del Skrevet 1. april 2003 Siden ingen har turt å sende rose på første april, tar jeg meg den frihet å sende en liten en til Milla/Minnie Emmerdale. Eventuelle guder skal vite at jeg stadig vekk er dundrende uenig med deg - men hvis de samme gudene finnes vet de også at jeg har sans for deg, hvilket jeg her og nå bryter sammen og tilstår... (Se det, der sank min anseelse hos enkelte... ) Dessuten LOVER jeg å ikke komme ved midnatt og si at rosen var aprilsnarr dersom du LOVER å ikke si at navnebyttet var aprilsnarr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 1. april 2003 Forfatter #760 Del Skrevet 1. april 2003 Dessuten LOVER jeg å ikke komme ved midnatt og si at rosen var aprilsnarr dersom du LOVER å ikke si at navnebyttet var aprilsnarr... Idag er stoler ingen på hverandre, he he.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå