Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2003 #721 Del Skrevet 28. mars 2003 Hmmmmmmmmmmmm... Fryktelig mange som fortjener roser her, faktisk - men i dag tror jeg Indianlady er en av dem som trenger den mest. Værsågod! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. mars 2003 #722 Del Skrevet 28. mars 2003 Jupp! Sender en ekstra bukett med tulipaner til Indianlady. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 28. mars 2003 #723 Del Skrevet 28. mars 2003 Indianlady får en av meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 28. mars 2003 #724 Del Skrevet 28. mars 2003 Gir dagens rose til Indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. mars 2003 #725 Del Skrevet 28. mars 2003 Takk for roser Pearl og c75. Sender over en bukett med gule tulipaner til dere ! Så kan flere prise våren. ( Er opprinnelig fra nord, så jeg husker de seeene vårene der c75 ) God helg alle sammen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 28. mars 2003 #726 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg vil gi en stor rose til Linemor. Det fortjener hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 29. mars 2003 #727 Del Skrevet 29. mars 2003 I dag vil jeg gi ut froser En til Midnattsol- hun sender jon blund til meg og er så morsom... En til Sandman- du virker veldig hyggelig En til Indianlady- stakkar du.. håper alt går bra. En til Monja- for hun har aldri fått rose fra meg før og hun sendte OGSÅ jon blund til meg En til Diva- du virker så kos. Om jeg har flere igjen, så går det til alle andre her på KG. Ha en fin natt da... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. mars 2003 #728 Del Skrevet 29. mars 2003 Jippiiii, jeg fikk en froooose. *traller glad og fornøyd* "Hvem er denne kaaaren med seeekk og lue påååå??? Han liiigner litt på nissen i grunn....det er ikke han det er Jon Bluuuuund...og han skal til Skusla i natt" Damdidaamdidaam...... Sender en stor og fin rød rose med Jon Blund, jeg. Så den kommer nok om ikke så lenge hjem til deg, Skusla. :D (Bare minn han på at han har den, u know, han er litt sånn vimsete.) @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 30. mars 2003 #729 Del Skrevet 30. mars 2003 Tusen takk Trulselinemor, hadde ikke regnet med det. setter stor pris på deg. og du får en tilbake. kjempe koselig og bli lagt merke til. ble veldig glad nå. har fått bare en rose før og det er veldig kos. Så tusen takk. sender deg en rose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 30. mars 2003 #730 Del Skrevet 30. mars 2003 Angeleyes får en bukett roser av meg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 30. mars 2003 #731 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg synes Linemor fortjener en rose for hver dag som går. Hun virker som en utrolig flott person, som jeg gjerne ville blitt bedre kjent med. Ser i profilen din at du er omsorgsarbeider læring. Det har jeg vært en gang også. Var ferdig i mai 2000. Det er tøft å være læring i det yrket, du vet aldri hva som skjer neste dag. For hver dag som går framover, så får du en ny rose av meg. Det er sikkert mange som fortjener ei rose her inne, men det er Linemor jeg har lagt merke til i det siste. Hun har gitt meg et spesielt inntrykk. Så en rose per dag er på vei til deg Linemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 30. mars 2003 #732 Del Skrevet 30. mars 2003 jeg kan ikke annet enn og bukke og takke for det. og så for jeg jobbe litt for og fortjene det vær dag. men jeg setter virkelig pris på det Trulselinemor. tusen tusen takk, veldig pent gjordt av deg. bli nesten målløs her jeg nå da. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 30. mars 2003 #733 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg synes det er noe med deg som virkelig fortjener det. Så sett deg ned, slapp av og nytt dette. Det fortjener du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 30. mars 2003 #734 Del Skrevet 30. mars 2003 jeg sitter med tårer i øynene og lurer på hva der er jeg er har gjordt, men jeg er vbeldig glad for det. vet jo hvor jeg har vært mest i det siste utenom snikk snakk, og hvis det er for innleggene i de som sørger så er jeg glad for det. for den andre rosen min i dag går til sønnen min. han er dø, men det viktigste personen i livet mitt likevel. og han fortjener en rose for og holde mote til mamman sin oppe hver eneste dag, ingen kan måle seg med deg gutten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 30. mars 2003 #735 Del Skrevet 30. mars 2003 Du har svart på mitt innlegg under vi som sørger. Jeg har forstått det slik at du har hatt det tøft. Derfor prøver jeg å gi deg en oppmerksomhet. Jeg prøver å tenke på alle andre før meg selv. slik har jeg alltid vært og det kommer jeg nok til å være også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 30. mars 2003 #736 Del Skrevet 30. mars 2003 takker for det. det er ikke så magne som svare der inne det vet jeg. det kommer nok av at det er mange som ikke vet hva de skal svare. jeg svarer fordi jeg har opplevd det jeg har, og jeg vil heller prate åpent rundt det enn og skyle det, men det er tøft til tider. jeg er veldig glad for at du har sett det. takk for det. oppmerksomheten varmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 30. mars 2003 #737 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg har problemer med å svare der inne, men jeg er ofte innom for å lese. Det er spesielt de som klarer å svare der inne som fortjener en rose, slik som du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 30. mars 2003 #738 Del Skrevet 30. mars 2003 takk for det. tror at jeg klarer det. fordi jeg har opplevd det jeg har gjordt, og det gjør noe med deg. men vi får kanskje la denne tråden være åpen for de andre og, men jeg må si takk en siste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. mars 2003 #739 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg vil gi en rose til Guro. Har du det bra? @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 30. mars 2003 #740 Del Skrevet 30. mars 2003 Dagens rose går til Nelle!!' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå