Gjest Diva Skrevet 27. mars 2003 #701 Del Skrevet 27. mars 2003 Tusen takk Skusla og Kverula! Dere er toppers! Utrolig koselig å høre! Jeg vil gjerne gi dere roser tilbake jeg,- for dere har vært med på å få opp humøret mitt betraktelig i dag :D ------------------<-----------------< ------------------<-----------------< Det er morro å prate med så hyggelige jenter her på KG! U made my day : - ) Vil gjerne gi roser til Lillian og Indianlady også,- dere virker kjempehyggelige og jeg synes vi også hadde det kos på sjætten i kveld ------------------<-----------------< ------------------<-----------------< Klemmer til dere alle fra Diva : - ) Dere er SÅ hyggelige! Rock on! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mars 2003 #702 Del Skrevet 27. mars 2003 Åhhh...roser på morgenkvisten...SÅ koselig! Nå ble jeg glad! Dem skal jeg nyte hele dagen... Takk for koselig oppmerksomhet Skusla og Diva. Dere er TOPP, altså! Ønsker dere en fin dag begge to! Klem, Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 27. mars 2003 #703 Del Skrevet 27. mars 2003 Min bukett går til jordbær. Synd jeg ikke kan komme i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 27. mars 2003 #704 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg vil gi en rose til Lea og Sissan. Tipper de vet hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 27. mars 2003 #705 Del Skrevet 27. mars 2003 Dagens rose går til Jordbær! Gratulerer masse med dagen!! Håper du koser deg. :D --<--<- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 27. mars 2003 #706 Del Skrevet 27. mars 2003 Tusen takk for rose, Diva ! Du skal få en stor bukett av meg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 27. mars 2003 #707 Del Skrevet 27. mars 2003 gir en rose til alle barna i irak som nå ligger og sjelver mens usa viser styrke , da vet de at ikke alle fra vesten står bak denne terroren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 27. mars 2003 #708 Del Skrevet 27. mars 2003 Fin tanke Skidrow! Du får ei rose av meg for den. Og ei går til de samme barna @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 27. mars 2003 #709 Del Skrevet 27. mars 2003 Til jordbær selvfølgelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2003 #710 Del Skrevet 27. mars 2003 Min rose går i dag til LASSE fordi han er en grepa kar! Du er så flink til å rose alle oss jenter/damer fordi vi er så fine og flotte - selv om du aldri har sett oss! Takk for at du løfter selvfølelsen min et hakk i hvert fall! Stor klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 27. mars 2003 #711 Del Skrevet 27. mars 2003 Bare hyggelig Duchess Du fortjener den absolutt : - ) Tusen takk for buketten :D Mange klemmer fra Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 27. mars 2003 #712 Del Skrevet 27. mars 2003 Ååå, tusen takk, Diva!! Jeg vil gjerne gi en rose tilbake til deg, jeg, fordi du var så snill å tenke på meg!!! :D ..var så lenge siden jeg hadde fått rose nå... :oops: Ha en fin kveld/natt! Koz, Lillian @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 27. mars 2003 #713 Del Skrevet 27. mars 2003 Idag vil jeg gjerne gi en rose til Indianlady. Takk for hilsnen tidligere.. Håper vi snakkes igjen snart. :D @ Så vil jeg gi en til Lillian, syntes du virker som en kjempe jente å håper å bli bedre kjent med deg... :D @ Den tredje gir jeg til Usikker, det er så lenge siden jeg har "sett" deg her, savner deg vettu... @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 27. mars 2003 #714 Del Skrevet 27. mars 2003 Så vil jeg gi en til Lillian, syntes du virker som en kjempe jente å håper å bli bedre kjent med deg... :D @ Ååååh!!!! *sukk* :D Nå ble jeg kjempeglad!!! Tusen millioner takk, Skusla! And right back at you!! Du virker som ei urolig fin jente du også!! :D Koz, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 27. mars 2003 #715 Del Skrevet 27. mars 2003 I dag går min rose til Midnattsol av den grunn at hun har et så posetivt avatar. og det er viktig og spre litt glede rundt seg. Og det synes jeg solen hennes gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 27. mars 2003 #716 Del Skrevet 27. mars 2003 Oii! :o Tusentakk for alle rosene! :D *koseallesammen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. mars 2003 #717 Del Skrevet 27. mars 2003 I dag går min rose til Midnattsol av den grunn at hun har et så posetivt avatar. og det er viktig og spre litt glede rundt seg. Og det synes jeg solen hennes gjør. OH! Der ble jeg overraska og KJEMPEGLAD!!! :D *spre varme og glede til Linemor og alle supre brukere på forumet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 28. mars 2003 #718 Del Skrevet 28. mars 2003 Idag vil jeg gi Hilde K S er STOR rose, du trenger den virkelig nå tror jeg. Lasse får en av meg for flotte innlegg, saklige og informative. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c75 Skrevet 28. mars 2003 #719 Del Skrevet 28. mars 2003 Åh! Så ikke denne tråden før nå!Super flott tiltak,Livets Datter! Jeg gir en rose til Hilde K S fordi jeg tror hun trenger litt lys i hverdagen akkurat nå! @ Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. mars 2003 #720 Del Skrevet 28. mars 2003 Nå er det LENGE siden jeg har delt ut roser her, så jeg har noen å ta av. Derfor vil jeg gi en rose til ALLE brukerne her på forumet og ønske alle sammen en kjempegod helg. :D @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå