Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

En tilbake til Xeyes, vi må få trent sammen snart.

Er på "hver vår kant" hver gang vi--bokstavelig talt... :wink:

En til Eowyn.. Glad i deg :D

klemmer til dere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag går min rose til en kjempejente, nemlig!!!!

Du er en kjempegod venninne som jeg setter stor pris på, er veldig glad for å ha blitt kjent med deg.

Du støttet meg i en tid hvor du selv har hatt det trist, og det er jeg veldig takkenmlig for, men har samtidig dårlig samvittighet for at jeg ikke støttet deg like mye!! Men jeg håper det går bra med deg nå, som du kanskje har fått ting litt på avstand......Husk at jeg alltid er her for deg!!!! Glad i deg også.

Stor klem og rose fra meg!!! :wink:

---------,-----´-----{

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag vil jeg gi en rose til KVERULA og si tusen tusen takk for rose og gode ord.

Jeg føler det på samme måte.

Du er en utrolig snill og hyggelig jente, og jeg er veldig glad jeg har blitt kjent med deg og funnet tonen så godt med deg.... :D

Så vil jeg gi en til Eowyn, å si Lykke til i morgen..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for rose Skusla :P . Så koselig. Skal gi beskjed så snart jeg vet noe! :briller:

Så idag gir jeg min rose til Skusla fordi hun er så snill og tenker på meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Jeg vil i dag gi dagens rose til Livets datter for at du var så snill og ga meg linker til lappeteppe. Får jeg lagd dette, kan jeg takke deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil i dag gi dagens rose til Livets datter for at du var så snill og ga meg linker til lappeteppe. Får jeg lagd dette, kan jeg takke deg

Åh, nå ble jeg overrasket. Tusen takk, Mzfire. Jeg gir "min" dagens rose tilbake til deg fordi du gjorde meg glad.

Gårsdagens rose gir jeg til Trøffelhelten. Det er ikke få ganger jeg humrer av ordformuleringen din.

@)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Dæven, en rose! :oops:

Livets datter får selvsagt en i retur - om det er dagens eller gårsdagens går nesten ut på ett.

I tillegg, siden jeg først har ordet, vil jeg gi en svær bukett til Tuji som har fått meg til å le høyt, lenge og bortimot hysterisk opptil flere ganger i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ENORM rose til Eowyn idag... Gratulerer til deg. :D

@)-----------;-------

:hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Dagens rose fra Kverula går selvsagt til Eowyn som har fått gode nyheter idag, og som har gjort mange av oss KG-brukere både spente og glade iløpet av dagen!

Ønsker deg en fin tid framover! :D

Klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jepp, dagens rose til Eowyn, for den gledelige nyheten. Jeg fikk dessverre ikke skrevet min gratulasjon i tråden, grunnet at jeg rett og slett spiste middag mens andre var slemme, men gratulasjonen kommer en eller annen plass, inkludert her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen hjertelig takk for rosene :P *setter de på pc-pulten min jeg*

Dere fortjener en stor rosebukett allesammen,fordi dere er noen fantastiske jenter! Så jeg deler ut en diger bukett til hver og en av dere...

----,----´---,--{

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gi en rose til Bria som har dukket opp i dag!

@

Og så til Chiquita - for det er ei grepa jente!

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag vil jeg gi en STOR rose til Eowyn og gratulere så masse med graviditeten!!! :D

Koz, Lillian

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Vårens første hestehov går til

Pjusk vennen som er flink til å handle

og til Ivanka som er morsom og klok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...