Eowyn Skrevet 12. mars 2003 #541 Del Skrevet 12. mars 2003 Idag vil jeg gi ut to roser, en til Madison, sorry at jeg har vært "stille" en stund!!! :-? Den andre rosen går til min kjære som fryser ute i kulda på vinterøvelsen.....Savner gutten min!! -----,---´--<( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 12. mars 2003 #542 Del Skrevet 12. mars 2003 Tusen takk for roser, Annabell, xeyes og Merete Roser tilbake til dere også : - ) ---------------<---------------< ---------------<---------------< ---------------<---------------< ---------------<---------------< ---------------<---------------< ---------------<---------------< ---------------<---------------< ---------------<---------------< ---------------<---------------< Sånn Bare forsyn dere De er velfortjente : - ) Og jeg vil samtidig gi en rose til vår eminente red. Gry Graaaatulerer med ei lita tulle . - ) ---------------<---------------< ---------------<---------------< ---------------<---------------< Klem, Diva :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 12. mars 2003 #543 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg vil også gi en rose til Gry! Og det lille Nurket hun fikk. @ @ @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 12. mars 2003 #544 Del Skrevet 12. mars 2003 Ja, jeg vil gjerne gratulere Gry, men dagens rose, den gir jeg til meg selv. Det har jeg vel ikke gjort før, og jeg skal ikke gjøre det til en vane, men akkurat i dag fortjener jeg den, for den avgjørelsen jeg tok litt før klokka 11 i formiddag. Jeg skal forandre livet mitt! (Ja, detaljene er beskrevet i dagboka mi for den som bryr seg, men oppsummert kan vi bare si at jeg ikke gidder mistrives i hele hverdagen, bare fordi jeg mistrives på jobb, og fordi denne jobben har begynt å gå utover mitt liv på fritiden så har jeg bestemt meg for å ta tak i meg selv og gjøre noe fornuftig. For det trenger jeg) Så derfor en oppmuntrende rose til meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2003 #545 Del Skrevet 12. mars 2003 Gir Gry en stor bukett med roser, fordi hun har blitt mamma. @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2003 #546 Del Skrevet 12. mars 2003 @ Til deg Merete - Fikk du siste ordet forresten? :ler2: Tusen Takk!! Har alltid det siste ordet jeg vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 12. mars 2003 #547 Del Skrevet 12. mars 2003 En stor, rød rose til GRY!!! Håper at alt går fint med den lille (og deg)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anabell Skrevet 12. mars 2003 #548 Del Skrevet 12. mars 2003 Takk takk Mzfire og Diva! Vil gi en rose til Gry og en til den lille jenta hennes. @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 12. mars 2003 #549 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg har en del roser å gi bort så her kommer noen De som jeg vil gi rose til i dag er : Gry Gratulerer med den lille tulla Fredagsbarn leste dagboka di, go girl X eyes Takk for at du har ordnet med trening Ellers vil jeg gi Kreps siden du ønsker deg en rose @ @ @ @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 12. mars 2003 #550 Del Skrevet 12. mars 2003 Tusen takk for rosene, alle sammen! Vi er kommet hjem og koser oss alle fire :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 12. mars 2003 #551 Del Skrevet 12. mars 2003 Det var fort hjem flott at dere koser dere. Nyt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 12. mars 2003 #552 Del Skrevet 12. mars 2003 En liten rose til Fredagsbarn - siden du er så flink å gjøre husarbeid Og en til xeyes.. fint å se deg igjen her Og til Litago - du er så morsom @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 12. mars 2003 #553 Del Skrevet 12. mars 2003 Takk, Embla - jeg trengte den. Jeg vil gi en rose tilbake til deg jeg, Embla - for at du bryr deg, og fordi jeg blir glad av å lese innleggene dine - som jeg finne velfunderte og velformulerte. Værsågod @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 12. mars 2003 #554 Del Skrevet 12. mars 2003 Tusen takk, Tusenfryd! Det eneste dumme med dine innlegg, er at du kommer meg i forkjøpet (kjedelig å gjenta gode poenger, vettu') sender en vakker blomst til mamman din jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2003 #555 Del Skrevet 13. mars 2003 Dagens rose går til Lea, ganske enkelt fordi hun startet tråden "Hva gjorde deg glad i dag?" Nemlig! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 13. mars 2003 #556 Del Skrevet 13. mars 2003 Idag vil jeg dele ut en rose, og den går til Pinocchio, fordi han har et hjerte av gull og fordi han har hatt den vonde opplevelsen m å finne den lille valpen død....ingen fortjener den bedre idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 13. mars 2003 #557 Del Skrevet 13. mars 2003 pinochio får i dag en rose av meg. han får den forde han tokk seg av en liten valp og ga den valpen en varm seng og delte et godt hjerte med den. den valpen følte seg elsket når den døde , kansje for første gang i sit lille liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. mars 2003 #558 Del Skrevet 13. mars 2003 Vil nok gi en til Pinocchio jeg også i dag! :cry: Hvis hunden min stikker av en dag, så håper jeg at det er DU som finner henne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. mars 2003 #559 Del Skrevet 13. mars 2003 Ja, denne @ går definitivt til Pinocicho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 13. mars 2003 #560 Del Skrevet 13. mars 2003 takktil alle jeg fikk blomster av tidligere i uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå