Eowyn Skrevet 11. mars 2003 #501 Del Skrevet 11. mars 2003 Idag gir jeg en rose til Ivanka, tusen takk for snøklokken!!!!! Takk for oppmuntringen Arwen22, sender en stor rose til deg også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 11. mars 2003 Forfatter #502 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg gir min dagens rose til deg Eowyn, fordi du nettopp delte ut rose nr 500!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 11. mars 2003 #503 Del Skrevet 11. mars 2003 Deler ikke ut roser hver dag el. i hytt og pine, men idag skal Trøffelhelten få en fordi han rett og slett er en sympatisk kar, og ikke, som han selv sier, bare later som...... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 11. mars 2003 #504 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg vil gi en rose til MZFIRE fordi hun finner så mange fine tester til oss!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2003 #505 Del Skrevet 11. mars 2003 I all offentlighet: :oops: :oops: :oops: Chimp får rose og nypusset avstandskyss i retur!! Dæven, det gir seg ikke! :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 11. mars 2003 #506 Del Skrevet 11. mars 2003 ......Okey, jeg gir en bukett roser til meg selv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 11. mars 2003 #507 Del Skrevet 11. mars 2003 Tusen takk, Trøffel....!!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 11. mars 2003 #508 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg vil gjerne sende en rose tilbake til Ivanka jeg Tusen takk for rose : ) Du virker som en kjempetøff jente og du får virkelig sagt det i innleggene dine + at jeg hyller din musikksmak selvfølgelig -------------<------------< Værsågo` : - ) Klem, Diva : D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 11. mars 2003 #509 Del Skrevet 11. mars 2003 En rose deles herved ut til vår poolboy Milo - som ligger hjemme med feber og er dårlig ......englene får nok overleve med litt løv i bassenget en stund til....må jo la Milo bli frisk God bedring kjære Milo - ta den tiden du trenger - men glem nå ikke bassenget da , hehe... Masse lekre engler og duskejenter som lengter etter et forfriskende bad .....i et rent og innbydende basseng ... hehe . Med vennlig hilsen Virgo - som tar seg den frihet å tale på vegne at resten av englemenigheten ... @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anabell Skrevet 11. mars 2003 #510 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg vil gi en vakker langstilket rød rose til meg selv, fordi jeg registrerte meg i dag.. @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anabell Skrevet 11. mars 2003 #511 Del Skrevet 11. mars 2003 Siden jeg ikke har delt ut roser før, tar jeg meg den rettighet å dele ut noen i kveld. Hege chimp Livets Datter Kreps orakel Sandman skidrow Mzfire Diva Kira MissS Lisa-Beth Dere får hver deres rose av meg som takk for koselig velkomst @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 11. mars 2003 #512 Del Skrevet 11. mars 2003 Tusen takk for rosene jeg har fått som jeg ikke har takket for!! I dag vil jeg dele ut en rose til Caliente, du er ei så koselig jente!! :D Koz, Lillian @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 11. mars 2003 #513 Del Skrevet 11. mars 2003 Tusen takk, Annabell. Da er jeg jammen blitt beæret m TO roser idag...Ikke dårlig....til meg å være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 11. mars 2003 #514 Del Skrevet 11. mars 2003 Tusen tusen takk Sola. Jeg sender deg 2 roser i dag jeg fordi du virker som ei kjempe fin jente som bryr deg, og det er godt :D @ @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 11. mars 2003 #515 Del Skrevet 11. mars 2003 Vel..... Dagens rose går til to personer. Virgo.....en rose til deg....rett og slett fordi du er forferdelig snill.... Tristessa...rose til deg også, som takk for den du gav til meg Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 11. mars 2003 #516 Del Skrevet 11. mars 2003 Takker og bukker, Anabell. Du får få dagens rose av meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 11. mars 2003 #517 Del Skrevet 11. mars 2003 vil gjerne få lov og overekke flere roser en jeg klarer og bære til JINX. du har korte men meningfylte innleg her , skulle ønske jeg klarte og si like mye som deg med så få ord , også smiler du pent på bilde dit da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 11. mars 2003 #518 Del Skrevet 11. mars 2003 Takk, takk Milo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 11. mars 2003 #519 Del Skrevet 11. mars 2003 vil gjerne få lov og overekke flere roser en jeg klarer og bære til JINX. du har korte men meningfylte innleg her , skulle ønske jeg klarte og si like mye som deg med så få ord , også smiler du pent på bilde dit da :oops: OJ ... Tusen takk Skidrow Koselig....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 11. mars 2003 #520 Del Skrevet 11. mars 2003 Tusen takk Milo :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå