Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

En :dagens-rose: til Xavia.

Og til resten som er så supersøte og fantastiske :dagensrose:

Takk for en fin tilbake-komst. :dagens-rose:

Endret av Bustetroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:dagens-rose: Til Frecles, :dagens-rose: til Fighter som vist har glemt meg :klø:

:dagens-rose: til Arwen, :dagens-rose: til Tex :dagens-rose: til Vimsevips :dagens-rose: til Trille :dagens-rose: Brunhilde yndlingsheksa min :dagens-rose: til Uri :dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose: til dere som jeg måtte ha glømt :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose: TRE roser til Freckles! jah,snart får du en hel bukett!fordi Freckles er en god venn,hun er morsom å snakke med(gihihi,husker du,gihih),hun er morsom å chatte med,jeg kan dele alle mine tanker med henne,og fordi hun deler min ville interesse for mannfolkhåndball:D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg blitt lille Hope nå, da..  :ler: Har jeg gjort noe koselig?

Uansett. En  :dagens-rose: til deg fordi du er mamma-Mysan!

Hope-ungen - ja, du gjorde noe koselig for du ga meg en rose fordi jeg var mammamysan din, og nå gjorde du det en gang til... :klem::klem::dagens-rose: Til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dagens-rose:  :dagens-rose:  :dagens-rose:  TRE roser til Freckles! jah,snart får du en hel bukett!fordi Freckles er en god venn,hun er morsom å snakke med(gihihi,husker du,gihih),hun er morsom å chatte med,jeg kan dele alle mine tanker med henne,og fordi hun deler min ville interesse for mannfolkhåndball:D

Nåh, søtnosen! Hele 5 :dagens-rose: tilbake til deg: :dagens-rose: :dagens-rose: :dagens-rose: :dagens-rose: :dagens-rose: .

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Til Grace!!! :hoppe:

Takk for det FP :)

Jeg vil sende resten av mnds roser og gjerne noen fra neste mnd også til Lompa. Hun ligger mest sannsynlig i fødesengen, just nu så vi venter i spenning og håper alt går bra!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest skindeep
En rose til Skindeep  :dagens-rose:  Because you are just the way you are!

ÅÅhh.. du store me ti.. nå fikk jeg tårer i øynene! TUSEN TAKK!!!! :klem:

Her skal du få en tilbake vennen min:

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...