Gå til innhold

DAGENS ROSE

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest lillelou
Skrevet
:dagens-rose: til Charmina, fordi hun er det fantastiske mennesket hun er! :klem:
Skrevet
:dagens-rose: til Charmina, fordi hun er det fantastiske mennesket hun er!  :klem:

Tusen tusen takk vennen min, nå ble jeg virkelig rørt altså :grine2:

Skrevet

En rose til Hope, som hjelper meg å forstå ungen min. :dagens-rose:

En rose til Frysepulver (som til tross for at vi er utrolig uenig på det politiske plan) er skikkelig morsom :dagens-rose:

En rose til Foxy som holder realisten i meg på plass :dagens-rose:

En rose til Bettie som alltid har gode ord på lager og aldri fordømmer eller kjefter uansett hvor dum man er noen ganger :dagens-rose:

En rose til Liss, som er varm og god og snill og forståelsesfull :dagens-rose:

En rose til Cata som har det så strevsomt om dagen og allikevel orker å komme og besøke boka mi, og komme med varmende bemerkninger :dagens-rose:

En rose til Lille Ballerina som også er innom med gode ønsker hos meg :dagens-rose:

En rose til fairyangel som kommer med gode råd når det gjelder litens hverdag i kollektivet :dagens-rose:

En rose til Fakse som også er jevnlig innom boka mi med gode tanker og ord :dagens-rose:

Har jeg glemt noen? Swan - en rose til deg også, fordi du også er en av mine trofaste besøkere i boka, som kommer med klemmer og trøst når jeg sliter med mitt :dagens-rose:

Har jeg glemt flere? Det er bare fordi jeg ikke har boka åpen foran meg i øyeblikket. Sitter du der og vet at du har vært innom, men ikke har blitt nevnt, så er denne til deg: :dagens-rose:

Skrevet

Pulveret? Har ikke du lagt deg? Følger du etter meg rundt i trådene her? Gå og legg deg med det samme ;)

Skrevet

Takk Mysan :hjerte::klem:

Og et dusin roser til deg med håp om en god uke, og en god helg :dagens-rose:

Skrevet (endret)

:dagens-rose: til ~Alwa~ snuppa!

Endret av baby-E
Skrevet

En :dagens-rose: til Human Being. Fordi hun er den hun er, rett og slett!

Skrevet

Næmmen. Takk Mysan!

En :dagens-rose: til CocoPuff fordi hun føler seg ubrukelig for tida, men overhode ikke er det!

Skrevet
Violetta, er du tilbake? Nyeste medlem ihvertfall i følge forsiden. Da må du få en:  :dagens-rose:

Tusen takk! :klem:

Skrevet
:dagens-rose: til meg selv fordi jeg har så mye skolearbeid som jeg ikke kommer igang med! :sur:
Skrevet (endret)

En kjempestor :dagens-rose: til Mysan, "bare" fordi hun er min KG-mamma! :)

Endret av Hope

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...